Gerald schreef:@ Arco, Er is nog hoop voor je voor wat een andere baan betreft.
hier heb je er nog een paar die vervangers zoeken. KLIK
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
hm, blijkbaar ben ik geen lid meer. Raar dat je dan geen mensen meer kan helpen met vragen/problemen, maar zelf nog wel lekker je informatie bij elkaar kan graaien. Andersom zou logischer zijn....
Menno schreef:hm, blijkbaar ben ik geen lid meer. Raar dat je dan geen mensen meer kan helpen met vragen/problemen, maar zelf nog wel lekker je informatie bij elkaar kan graaien. Andersom zou logischer zijn....
Nog meer topics afsluiten voor niet betalenden bedoel je ?? Graag !!
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Lekker handig he.. lopen mekkeren dat je een SDI koopt omdat een TDI diefstalgevoeliger is en dan in geuren en kleuren vertellen wat voor dikke audioinstall je er in hebt zitten incl. prijzen. lekker snugger..
Steven schreef:Toch ben jij zelf ook bijna net zo gay met je dikke soundsystem, oversized wielen en missende turbo
Die oversized wielen zijn er al weer onder vandaan hoor. die grote hoepels waren toch niet wat met 120nm koppel.
Daarbij ga ik niet op internet lopen verkondigen dat ik zo'n ding koop omdat ze minder diefstalgevoelig zijn of wat dan ook. en ja, er zit een dikke audioinstall in, maar volgens mij heeft dat nog bijna in elke auto van mij gezeten. ik mag graag een DVDtje kijken in de file met bijbehorend geluid.
Ronald1916V schreef:Lekker handig he.. lopen mekkeren dat je een SDI koopt omdat een TDI diefstalgevoeliger is en dan in geuren en kleuren vertellen wat voor dikke audioinstall je er in hebt zitten incl. prijzen. lekker snugger..
Alsof een TDI diefstalgevoeliger is.. een SDI is alleen te traag om mee te vluchten.
Tjees wat een hollander weer... whoe ik rijd wel 30/40K per jaar. SDI goedkoop dit goedkoop dat bla bla. Je krijgt geen boetes, want hij komt toch niet vooruit, bla bla wordt niet gejat.
Prima toch? Ik snap het probleem niet zo. Denk je dat ik die Civic Hybrid gekozen heb omdat ie zo snel of ontzettend mooi is? Nee... Ik wil goedkoop rijden in zoveel mogelijk luxe. Da's een keuze... Een ander zal kiezen voor een GTI, omdat ie lekker sportief wil rijden en daar geld voor over heeft. Ik vind het plausibele redenen om die Golf aan te schaffen.
Merijn schreef:Prima toch? Ik snap het probleem niet zo. Denk je dat ik die Civic Hybrid gekozen heb omdat ie zo snel of ontzettend mooi is? Nee... Ik wil goedkoop rijden in zoveel mogelijk luxe. Da's een keuze... Een ander zal kiezen voor een GTI, omdat ie lekker sportief wil rijden en daar geld voor over heeft. Ik vind het plausibele redenen om die Golf aan te schaffen.
Jawel, ik begrijp dat ook wel. alleen kan ik die link niet zo leggen tussen de keuze voor een SDI omdat ze minder diefstalgevoelig zijn en dan wel het kenteken er bij en doodleuk vertellen wat voor dikke audioinstall er in zit.
Waarom ik een SDI gekozen heb ? omdat dat ding toevallig op m'n pad kwam en me wel bevalt zo. en dat zo'n ding niet vooruit te fikken is, mwoah, als je een beetje vaart houd wil dat best. 't zijn geen strepentrekkers maar je kunt er prima mee door het verkeer heen. een Golf SDI is overigens wel weer belachelijk traag, die zijn ook nog eens 200kg zwaarder dan een Polo.
komt die gast uit een grot? wat een nerd zeg begrijp ze punt wel zuinig rijden maar dat tdi sdi verhaal slaat nergens op het is geen GTI btw zijn die modellen geen hol waard.
Een 31-jarige man uit Dordrecht heeft op de Duitse Autobahn A3 bij Neustadt een baby, zijn moeder, oma en overgrootmoeder doodgereden.
Met zijn witte VW-bestelbus ramde hij gisteren op een afrit naar een parkeerplaats de auto waarin de vier familieleden uit Beieren zaten. De kracht waarmee de Nederlander met zijn bus van achteren op de Renault Modus inreed, was zo groot, dat de auto ongeremd onder een geparkeerde Sloveense vrachtwagencombinatie werd gesmakt, onherkenbaar vervormd raakte en de vrouwen en de baby ter plekke overleden.
„Het is ons nog een raadsel waarom uw landgenoot met zo’n hoge snelheid op de afrit heeft gereden”, zei gisteren een woordvoerder van de snelwegpolitie van Koblenz. Ervaren brandweerlieden waren zwaar aangeslagen door hetgeen zij op de plaats van het ongeluk aantroffen. Hulpdiensten spraken van horrorbeelden.
De vier slachtoffers waren de 15 maanden oude baby Daniël, zijn 24-jarige moeder Helena, de 46-jarige oma Olga en de 69-jarige overgrootmoeder Gerda.
De Dordtenaar raakte lichtgewond, maar verkeert volgens de politie in een dusdanig zware shock, dat er nog geen verklaring van hem is opgenomen. „Formeel is hij nog niet aangehouden.” Door het ongeluk en het daaropvolgende technisch onderzoek was de snelweg urenlang gestremd en ontstond een file van twintig kilometer.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Merijn schreef:Prima toch? Ik snap het probleem niet zo. Denk je dat ik die Civic Hybrid gekozen heb omdat ie zo snel of ontzettend mooi is? Nee... Ik wil goedkoop rijden in zoveel mogelijk luxe. Da's een keuze... Een ander zal kiezen voor een GTI, omdat ie lekker sportief wil rijden en daar geld voor over heeft. Ik vind het plausibele redenen om die Golf aan te schaffen.
Als ik kijk wat je bij ons kan leasen zijn die Civic Hybrids nu niet echt goedkoop. Ok tis wel veel auto (m^2 zegmaar). Voor voor dat geld kan ik ook een nette (comfort/highline) Polo 1.6 tdi rijden.
Tis trouwens wel leuk als je hier over de grens kijkt wat daar aan nieuwe auto's rond rijdt. Net of ze in Duitsland nog nooit van hybrides hebben gehoord . Echt sporadisch zie je ze daar.