ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
BTCC Renault......als ik die namen dan lees.....
"Smoking Joe" Winkelhock, Menu, Tim Harvey, John Cleland, Steve Soper en Wil Hoy...man man
Wat waren die 19's dik zeg......had ik nog maar een 19 sedan
"Smoking Joe" Winkelhock, Menu, Tim Harvey, John Cleland, Steve Soper en Wil Hoy...man man
Wat waren die 19's dik zeg......had ik nog maar een 19 sedan
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Haha, het zal mij persoonlijk ook een zalige rotzorg zijn als iemand er dicht op zit. Als ik moet remmen en hij klapt er achter op dan is het toch duidelijk wie betaalt en het grootste probleem heeftSteven schreef:GJ schreef:Ik had me vanochtend toch een slechte verliezer.
Rij weg bij het stoplicht en merk dat de Audi TT cabrio quattro met 225pk (74-HV-BK)plank gas gaf dus ik dacht laat ik eens meedoen. Met het naar de 3 schakelen was ik hem voorbij.
Helaas zaten er toen mensen voor me dus kon ik niet doorrijden. Zat ie dus de hele tijd met een pissige kop te duwen.Jaja dan ben je zelf eigenlijk nog veel triester, ik vind dat extra langzaam bij bumperklevers rijden eigenlijk nog slechter als het bumperkleven zelf.Tim schreef:Gas los laten en rustig 45 gaan rijden
Ik snap die TT bijvoorbeeld ook wel, komt iemand langs om met je te sporten en als je er dan klaar voor bent wil je meer. Tja beetje jammer dat er dan verkeer is, had ie misschien wel kunnen zien, maar wat heb je daarna gedaan dat je toen vrij baan had GJ?

Laatst gewijzigd door Tim op za 16 apr 2011 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
*betaalt


-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Alleen vrouwen kunnen dat, wijven niet.Tim schreef:Fyptoutje![]()
2 dingen kan ik nog steeds niet tegelijk.

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
He.. je weet het he.. er rijden 2 soorten mensen in een BMW.. of 't is een patser, of het wil een patser zijn.Tim schreef:He moet jij niet met je Dodge spelen? Over iets moeten compenseren gesprokenRonald1916V schreef:Alleen vrouwen kunnen dat, wijven niet.Tim schreef:Fyptoutje![]()
2 dingen kan ik nog steeds niet tegelijk.![]()

Ik heb me vanmiddag prima vermaakt hoor.

[img]http://94.100.120.111/1282600001-128265 ... _RJlz.jpeg[/img]
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ja, door de voorpui heen en bij de achterpui weer naar buiten op zoek naar een enorme zandbak.Tom schreef:bij de BMW dealer geweest zeker


-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Vroeger, toen ik nog elke Zondag BTCC keek... althans zo herinner ik het meArno17 schreef:Zal niet zeggen dat vroeger alles beter was maar wel dat het anders was....
BTCC, Groep B rally en F1 was toen nog voor echte kerels.


-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
16V vs Volkswagen Golf VI 1.8 TSI 160pk dikke 0-1.
Het verschil waarmee hij voorbij kwam zetten vermoedelijk geen standaard Golfje, ook de motorrijders naast me schrokken omdat de Golf van ver kwam.
Had hem niet naast of achter ons gezien bij de verkeerslichten.
Even later bij het voorbij rijden zag ik 2 dikke uitlaten ala R32 en hoorde een afblazende turbo....
Kortom, ongelijke strijd dus.
Het verschil waarmee hij voorbij kwam zetten vermoedelijk geen standaard Golfje, ook de motorrijders naast me schrokken omdat de Golf van ver kwam.
Had hem niet naast of achter ons gezien bij de verkeerslichten.
Even later bij het voorbij rijden zag ik 2 dikke uitlaten ala R32 en hoorde een afblazende turbo....

Kortom, ongelijke strijd dus.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Niet genoeg in elk geval 

Ligt er ook aan of het een 8v of 16v is, bij VW is de 2.0 8v ook al een GTI 

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
De naam rsi was al in gebruik 

Zeker wel!! Met een 2.0 8v en een 2.0 16v !
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Volgens mij alleen als 1.8 (vanuit de fabriek)
2.0 is toch vanaf de 3?
2.0 is toch vanaf de 3?
Hmm daar konden jullie nog wel eens gelijk in hebben idd, ben denk ik in de war met de Goluf 3 idd... 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
En zelfs de 3 gti is zo traag als dikke stront door een verstopt nauwe trechter 

Clio 16v vs VW passat. tot 2x toe stront gereden. Moet je maar niet op me bumper gaan lopen duwen! 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Ik had vandaag een Golfje 4 incl. 4 petjes die het moeilijk kon verkroppen dat ie me niet durfde te volgen in een bocht van een afrit... (ik reed in de Civic, whahahha). Meneer ging heel stoerr beneden aan de afrit voor het stoplicht voor rechtsaf staan. Springt op groen en hij blaast vol rechtdoor, waar het nog rood was. Voor hetzelfde geld klapt er iemand vol de zijkant in... Trieste lui. 

ach als ze zichzelf doodrijden ruimt het mooi op. Alleen wel jammer voor diegene die ze meenemen...Merijn schreef:Ik had vandaag een Golfje 4 incl. 4 petjes die het moeilijk kon verkroppen dat ie me niet durfde te volgen in een bocht van een afrit... (ik reed in de Civic, whahahha). Meneer ging heel stoerr beneden aan de afrit voor het stoplicht voor rechtsaf staan. Springt op groen en hij blaast vol rechtdoor, waar het nog rood was. Voor hetzelfde geld klapt er iemand vol de zijkant in... Trieste lui.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Boom met takken ( /Hans Teeuwen mode offPaulM schreef:ach als ze zichzelf doodrijden ruimt het mooi op. Alleen wel jammer voor diegene die ze meenemen...Merijn schreef:Ik had vandaag een Golfje 4 incl. 4 petjes die het moeilijk kon verkroppen dat ie me niet durfde te volgen in een bocht van een afrit... (ik reed in de Civic, whahahha). Meneer ging heel stoerr beneden aan de afrit voor het stoplicht voor rechtsaf staan. Springt op groen en hij blaast vol rechtdoor, waar het nog rood was. Voor hetzelfde geld klapt er iemand vol de zijkant in... Trieste lui.

Anything worth doing is worth doing right!.
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Je gehoor functioneert nog?AnthonyR schreef:Niet echt wedstrijdje, maar maandagavond 265 aangetikt op de A27 in een Ferrari Challenge Stradale.. reed niet zelf uiteraard maar wat een kick

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Dit 458 Challenge geval loopt ook lekker door
http://www.abhd.nl/video/ferrari-458-ch ... -lelystad/

http://www.abhd.nl/video/ferrari-458-ch ... -lelystad/
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Vanavond, in het midden van het land...
R5GTT vs R5GTT 1-0 (iets met de koppeling?!)
R5GTT vs R5 Turbo2 1-0 (eigenaar niet gesproken, maar ik vermoed een kwestie van grip?!)
Was weer een leuk avondje.
R5GTT vs R5GTT 1-0 (iets met de koppeling?!)
R5GTT vs R5 Turbo2 1-0 (eigenaar niet gesproken, maar ik vermoed een kwestie van grip?!)
Was weer een leuk avondje.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
iets met koppeling tja bleeef spinnen.kon niet weg komen....
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Hij viel ff dood, het mooiste is een rollende start met dat ding.....en toen een pluimpje ....zo langzaam aan is alle olie wel uit de IC vermoed ik.Chris schreef:Vanavond, in het midden van het land...
R5GTT vs R5GTT 1-0 (iets met de koppeling?!)
R5GTT vs R5 Turbo2 1-0 (eigenaar niet gesproken, maar ik vermoed een kwestie van grip?!)
Was weer een leuk avondje.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Vanaf ~80 tot een 210 op de teller kon onze stagiair in zijn 106 GTI goed bijblijven vanmorgen 
Eerder al eens gesprint tegen de buurman met zijn 106 GTI waar ik boven de 180 pas fatsoenlijk begon uit te lopen. Nu opnieuw langzame meters uitloop op vrij hoge snelheden.
Kortom, die krengen blijven goed doorlopen met hun 1.6 torretje en 125pk

Eerder al eens gesprint tegen de buurman met zijn 106 GTI waar ik boven de 180 pas fatsoenlijk begon uit te lopen. Nu opnieuw langzame meters uitloop op vrij hoge snelheden.
Kortom, die krengen blijven goed doorlopen met hun 1.6 torretje en 125pk

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Dit lezend komen een paar dingen in me op:Adinsx schreef:Vanaf ~80 tot een 210 op de teller kon onze stagiair in zijn 106 GTI goed bijblijven vanmorgen
Eerder al eens gesprint tegen de buurman met zijn 106 GTI waar ik boven de 180 pas fatsoenlijk begon uit te lopen. Nu opnieuw langzame meters uitloop op vrij hoge snelheden.
Kortom, die krengen blijven goed doorlopen met hun 1.6 torretje en 125pk
Zet je Clio RS eens naast een 16V.
Zet hem eens naast een andere Clio RS.
Geeft die Clio van jou wel het juiste aantal paarden aan de wielen, dus een keer op de dyno zou geen kwaad kunnen denk ik.
Of zit er een blok onder je gaspedaal!
Met alle respect, maar van een 106GTI moet je toch gehakt kunnen maken, die zijn minder dan een Clio 16V qua pk, gewicht is nagenoeg hetzelfde volgens carbase autoweek.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Tja, hij haalt nog gewoon de top van 224km/u op de GPS (232 op de teller).
0-100 gaat ook gewoon rond de 6,9 tot 7,1 seconden, dus veel pk's kunnen er toch niet ontbreken zou je zeggen?
Maar een keertje dyno zou geen verkeerde optie zijn inderdaad. Sowieso wilde ik altijd nog eens een Fastchip kuurtje erover heen hebben, maar gezien verkoopplannen daar even vanaf gezien.
Maar.. eerder reageerde ook al iemand op het verhaal vs de 106 van m'n buurman dat die GTI'tjes vaak meer vermogen leveren dan op papier.
Dus hoe en wat het nu zit?
0-100 gaat ook gewoon rond de 6,9 tot 7,1 seconden, dus veel pk's kunnen er toch niet ontbreken zou je zeggen?
Maar een keertje dyno zou geen verkeerde optie zijn inderdaad. Sowieso wilde ik altijd nog eens een Fastchip kuurtje erover heen hebben, maar gezien verkoopplannen daar even vanaf gezien.
Maar.. eerder reageerde ook al iemand op het verhaal vs de 106 van m'n buurman dat die GTI'tjes vaak meer vermogen leveren dan op papier.
Dus hoe en wat het nu zit?
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90