Idd ik vind die prijzen wel echt absurd, snap best dat ze niet supergoedkoop zijn, maar gezien het qua materiaal echt geen reet kost en de pasvorm ws. ook nog wat te wensen overlaat, zou je bijna zelf beginnen.Jean-Paul-S schreef:Voor polyster spul kun je ook contact opnemen met jacks tuning in hamont. Levert alles voor de Renaults, goed materiaal en een goede prijs. op de site is de klep trouwens 40 euro goedkoper.
Wat is het voordeel van Makrolon ruiten? Gezien de prijs is dat kogelvrij?
Weet van de motorkap dat ze inkoop al meer dan 150 euro zijn. Ik heb ze zelf nog nooit onder de 250 euro gezien. Maar kan je beloven dat dit zeker goed afgewerkte delen zijn, bijvoorbeeld de zwarte randen om de ruiten.Steven schreef:M.i. zou een motorkap en achterklep iets van 150 euro moeten kosten, als je puur kijkt naar de fabricage van dat spul.
Ik heb nog nooit gehoord van een 100% pasvorm met polyestermeuk, dus vind ik prijzen als 325 echt absurd.
Wil niet direct pritech hiermee afvallen, ik weet niet waar zij ze voor hebben ingekocht, maar wie gaat er nu zoveel geld voor een motorkap neerfleppen?
Ik wil best met de tijd motorkap, klep en raampjes hebben, maar bij elkaar moet dat toch echt wel onder de 500 kunnen, niet het dubbele
ouch de purple haas.......blijft dood en dood zonde, zie je nog staan in je overal en je klompenErik (Schepjes) schreef:@tuut tuut
[img]http://img121.imageshack.us/img121/3571/erik2gte.th.jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us
Achterklep scheelde mij toch zon 13 kilo bij de vijf en past perfect.Siem schreef:Bij Dcc-motorsportcom in de belgiek betaalde ik 160 ex btw per polyester deel. motorkap past aardig, achterklep geen aanrader. Achterklep levert ook niet bijzonder veel gewichtsbesparing op
Dat zie je verkeerdWouter de Wit schreef:Is een achterklep van een 5 ook niet helemaal recht? (dus misschien makkelijker) en die van een Clio zit een knik in en rond op de hoeken.
of zie ik dat verkeerd?
dat zie je verkeerd....
Ja ik ben ook te lui om me er zelf in te verdiepen.Luco/Alpine-racer schreef:Achterklep scheelde mij toch zon 13 kilo bij de vijf en past perfect.Siem schreef:Bij Dcc-motorsportcom in de belgiek betaalde ik 160 ex btw per polyester deel. motorkap past aardig, achterklep geen aanrader. Achterklep levert ook niet bijzonder veel gewichtsbesparing op
En motorkap voor 150 kan je echt vergeten, of je moet Heine heel lief aankijken, maar dan nog, als je kijkt hoeveel uren daarin gaan zitten.
Hoe ben je daar aangekomen?MartijnG schreef:En een onderdeel van die auto leeft nog steeds door bij mij thuisHeb het hoekstukje onder het achterlicht nog liggen van die auto...gewoon omdat het een mooie kleur is
Ik heb hier nog een stuk achterklep staan van die auto. Blijft een mooie kleur...Erik (Schepjes) schreef:Hoe ben je daar aangekomen?MartijnG schreef:En een onderdeel van die auto leeft nog steeds door bij mij thuisHeb het hoekstukje onder het achterlicht nog liggen van die auto...gewoon omdat het een mooie kleur is
alle shit die je aan mij verkocht had .. daar zijn delen van bij de zwarte gtt meegegaan, die martijn weer van mij kochtErik (Schepjes) schreef:Hoe ben je daar aangekomen?MartijnG schreef:En een onderdeel van die auto leeft nog steeds door bij mij thuisHeb het hoekstukje onder het achterlicht nog liggen van die auto...gewoon omdat het een mooie kleur is
hij komt van een turbo af en volgens puppo zijn website tot 45mkg. (fransen gebruiken geen Nm maar metre par kilogram, Mkg)Steven schreef:Kan zo'n bak nog een beetje koppel hebben of springt al uit elkaar als je de turbo probeert te passen in het motorruim?
Tis ergens wel vet, kunnen ze niet voor de helft te koop? (ik heb weer een goedkope bui vandaag)
Edit: zit wel een lsd in zo te lezen, dan is de prijs al 'iets' logischer.
Morgen maar ff een kraslot kopen.
tijdelijk lukt het wel. Het is ook de manier waarop je het koppel aanspreekt. Als je hem constant de begrenzer intrapt in eerste en tweede overleeft het niet lang. Als je het met beleid laat inkomen, kan het lange tijd goed gaan.Geert schreef:goedkoper dat een sadev en sterker dan een jc5. de meesten gebruiken een jc5, maar die zijn ook niet echt bestand tegen 300+ nm