gtt-16v Te koop

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Gerald schreef:
GerryTT schreef:Ben ook benieuwd. Zal Jeroen nog wel ff bellen tot hoever ik met deze injectoren kan gaan.
Kan je zelf de max druk veranderen dan ik bedoel dan ook de inectormap en ontstekingsmap die er bij hoort aanpassen?
Wat ik van Jeroen begrepen heb is dat dit KMS systeem dat zelf regelt. Het fijne weet ik er ook niet van. Jeroen heeft hem op 1,3bar gehad , vind ik wel genoeg voorlopig.
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Ontsteking en inspuiting zijn ook laaddruk afhankelijk, dus dat zit er indd allemaal bij in. Tot de grens van je injectoren natuurlijk...het zal niet onbeperkt zijn.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Injectoren bepalen nu de grens idd, waren voor +/-200pk uitgerekend.

Zojuist een klein brandje gehad onder de motorkap. Er zit nu een hitteschild over de turbo en die komt tegen de koelslang van de turbo aan. Had er gisteren een kartonnetje tussen gedaan en die was ik vergeten ertussen uit te halen toen ik wegreed voor de keur |: Heb het nog op tijd kunnen doven maar er zit nu wel een scheurtje in de lak van de motorkap door de hitte. K@tzooi. En hij is nog niet gekeurd ook, was net te laat met afmelden. Morgen maar een half uurtje eerder wegrijden van het werk zodat ik me niet zo hoef te haasten.
Jeff rsi
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 26 feb 2010 19:20
Locatie: Noord-Holland

Dat is echt enorm balen man (N)

Maar hij moest alleen nog afgemeld?
Of nog helemaal gekeurd?
R19 16V '91
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Jeff rsi schreef:Dat is echt enorm balen man (N)

Maar hij moest alleen nog afgemeld?
Of nog helemaal gekeurd?
Alleen nog afmelden. Alles werkt, meestal. Kachel ventilator heeft wat kuren maar doet het nu alweer 3 dagen zonder problemen. Zat wat vastgeroest denk :p
Jeff rsi
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 26 feb 2010 19:20
Locatie: Noord-Holland

:lol:

Bij mij zat de RAW LV vast geroest...
Klap op de fitting en hij werkt weer perfect :p


Blijft natuurlijk een Renault :wink:
R19 16V '91
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Zo ku t zijn die kleine dingen als je het ff vergeet het Gerry.....
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Jochem de Haas schreef:Zo kut zijn die kleine dingen als je het ff vergeet Gerry.....
Nou zeg. Vorige week oliedop bij de witte en nu een stuk karton. En beide omdat ik haast had. In de blauwe ligt een brandblusser maar toch, iets beter proberen op te letten. Had de motorkap open laten staan zodat ik het kon zien (S)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

toch nog mazzel gehad! dat soort dingen kunnen ook anders af lopen (U)
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Damn ... bijna project afgesloten om de verkeerde reden ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Ja, en omdat het nu goed afgelopen is baal ik nog het meest van dat scheurtje in de motorkap. Weet ook niet wat de verzekering doet in zo'n geval.
Foto:


[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... G_1661.jpg[/img]
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

KUT met DT en hoofdletter K
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... /001-8.jpg[/img]

Binnenkort weer rijden hopelijk :D
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Lekker hoor :D
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

mooi klote idd (sleutelen en haast gaan zelden samen :wink: ). Gelukkig viel de schade mee maar ik zou die koelslang niet op mijn hitteschild willen laten leunen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Tom schreef:mooi k*%$e idd (sleutelen en haast gaan zelden samen :wink: ). Gelukkig viel de schade mee maar ik zou die koelslang niet op mijn hitteschild willen laten leunen.
Ga idd even kijken hoe we dat op gaan lossen. Wil proberen beide waterslangen naar onderen te laten weglopen.
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

En ook nog maar een andere uitlaat gekocht. Vind zo'n slash cut toch wel de mooiste voor onder een gt

[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... /002-8.jpg[/img]
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

idd een mooi pijpje (met een leuk geluid).

Om die koelslang te beschermen zonder om te leggen zou je er eventueel even een maatje dikker omheen kunnen schuiven. Dan kun je iig even veilig kijken hoe dat zich houdt.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Zou goed kunnen dat dat het word. Als ik er maar weer zo snel mogelijk mee kan rijden :lol:
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Lekker binnen laten staan, veel te koud buiten :p

Mooi piepke!
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

De witt is weg dus mot wel met de blauwe op stap :-( Ach, ook geen straf :D (als tie het doet)
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Beter! Je had toch nog een auto? Of is die van de vrouw? :)
spir@l
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
Car: 5 GT Turbo
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

in mijn ogen ook een van de mooiste uitlaten voor onder de gtt. (Y)
En dat andere stuk metaalwerk ziet er ook erg fraai uit. (Y) (Y)
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

toch die nissan aansluiting genomen ? Nu moet je ff zo een adaptortje aanschaffen om je slang erop te krijgen.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

tutuur schreef:Beter! Je had toch nog een auto? Of is die van de vrouw? :)
Die gaat er ook uit. We gaan dieselen.

-jo- schreef:toch die nissan aansluiting genomen ? Nu moet je ff zo een adaptortje aanschaffen om je slang erop te krijgen.
Adaptor zit erbij. Heb ik gelijk een aansluiting voor.... Weet niet waarvoor maar heb er een nodig daar :p
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

ja duh ! Mssn gaat die naar je IC ? :lol:
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

-jo- schreef:ja duh ! Mssn gaat die naar je IC ? :lol:

:D Nee, bedoelde een andere kleinere aansluiting op het compressor huis. Zit aangesloten op een sensor waar ook mijn actuator opzit. Weet niet wat het is of doet.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Heb jij ook een stalen bus in je turbine huis?
Dit had die van mij namelijk wel...
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

bedoel je een aansluiting voor de EGT ?

Laat es zien, ik volg effe niet.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

tutuur schreef:Heb jij ook een stalen bus in je turbine huis?
Dit had die van mij namelijk wel...
Geen bus gezien, waarom zou die er in moeten zitten?
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

hebben jullie wel een gt serie gekocht ? :lol:
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Om scheuren van het wiel naar wastegate te voorkomen
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

-jo- schreef:bedoel je een aansluiting voor de EGT ?

Laat es zien, ik volg effe niet.
Morgen maak ik wel ff fotoos, ga nu pitten. Mag er over 4,5 uur weer uit :~

-jo- schreef:hebben jullie wel een gt serie gekocht ?
Het p/n nummer klopt iig :wink:
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

tutuur schreef:Om scheuren van het wiel naar wastegate te voorkomen
toeter, die vlakke kant zit er altijd. Daar sluit de wastegate op.

[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... ing042.jpg[/img]
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

tutuur schreef:Om scheuren van het wiel naar wastegate te voorkomen
Nee joh, heb ik niet nodig. Rij er normaal mee (0)
Plaats reactie