Wat ik van Jeroen begrepen heb is dat dit KMS systeem dat zelf regelt. Het fijne weet ik er ook niet van. Jeroen heeft hem op 1,3bar gehad , vind ik wel genoeg voorlopig.Gerald schreef:Kan je zelf de max druk veranderen dan ik bedoel dan ook de inectormap en ontstekingsmap die er bij hoort aanpassen?GerryTT schreef:Ben ook benieuwd. Zal Jeroen nog wel ff bellen tot hoever ik met deze injectoren kan gaan.
gtt-16v Te koop
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ontsteking en inspuiting zijn ook laaddruk afhankelijk, dus dat zit er indd allemaal bij in. Tot de grens van je injectoren natuurlijk...het zal niet onbeperkt zijn.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Injectoren bepalen nu de grens idd, waren voor +/-200pk uitgerekend.
Zojuist een klein brandje gehad onder de motorkap. Er zit nu een hitteschild over de turbo en die komt tegen de koelslang van de turbo aan. Had er gisteren een kartonnetje tussen gedaan en die was ik vergeten ertussen uit te halen toen ik wegreed voor de keur
Heb het nog op tijd kunnen doven maar er zit nu wel een scheurtje in de lak van de motorkap door de hitte. K@tzooi. En hij is nog niet gekeurd ook, was net te laat met afmelden. Morgen maar een half uurtje eerder wegrijden van het werk zodat ik me niet zo hoef te haasten.
Zojuist een klein brandje gehad onder de motorkap. Er zit nu een hitteschild over de turbo en die komt tegen de koelslang van de turbo aan. Had er gisteren een kartonnetje tussen gedaan en die was ik vergeten ertussen uit te halen toen ik wegreed voor de keur

Alleen nog afmelden. Alles werkt, meestal. Kachel ventilator heeft wat kuren maar doet het nu alweer 3 dagen zonder problemen. Zat wat vastgeroest denkJeff rsi schreef:Dat is echt enorm balen man![]()
Maar hij moest alleen nog afgemeld?
Of nog helemaal gekeurd?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo ku t zijn die kleine dingen als je het ff vergeet het Gerry.....
Nou zeg. Vorige week oliedop bij de witte en nu een stuk karton. En beide omdat ik haast had. In de blauwe ligt een brandblusser maar toch, iets beter proberen op te letten. Had de motorkap open laten staan zodat ik het kon zienJochem de Haas schreef:Zo kut zijn die kleine dingen als je het ff vergeet Gerry.....

toch nog mazzel gehad! dat soort dingen kunnen ook anders af lopen 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Damn ... bijna project afgesloten om de verkeerde reden ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ja, en omdat het nu goed afgelopen is baal ik nog het meest van dat scheurtje in de motorkap. Weet ook niet wat de verzekering doet in zo'n geval.
Foto:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... G_1661.jpg[/img]
Foto:
[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... G_1661.jpg[/img]
-
- Contacteer:
KUT met DT en hoofdletter K
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Lekker hoor 

Ga idd even kijken hoe we dat op gaan lossen. Wil proberen beide waterslangen naar onderen te laten weglopen.Tom schreef:mooi k*%$e idd (sleutelen en haast gaan zelden samen). Gelukkig viel de schade mee maar ik zou die koelslang niet op mijn hitteschild willen laten leunen.
En ook nog maar een andere uitlaat gekocht. Vind zo'n slash cut toch wel de mooiste voor onder een gt
[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... /002-8.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... /002-8.jpg[/img]
-
- Moderator
- Car: MB
idd een mooi pijpje (met een leuk geluid).
Om die koelslang te beschermen zonder om te leggen zou je er eventueel even een maatje dikker omheen kunnen schuiven. Dan kun je iig even veilig kijken hoe dat zich houdt.
Om die koelslang te beschermen zonder om te leggen zou je er eventueel even een maatje dikker omheen kunnen schuiven. Dan kun je iig even veilig kijken hoe dat zich houdt.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Lekker binnen laten staan, veel te koud buiten
Mooi piepke!

Mooi piepke!
Beter! Je had toch nog een auto? Of is die van de vrouw? 

Die gaat er ook uit. We gaan dieselen.tutuur schreef:Beter! Je had toch nog een auto? Of is die van de vrouw?
Adaptor zit erbij. Heb ik gelijk een aansluiting voor.... Weet niet waarvoor maar heb er een nodig daar-jo- schreef:toch die nissan aansluiting genomen ? Nu moet je ff zo een adaptortje aanschaffen om je slang erop te krijgen.

Heb jij ook een stalen bus in je turbine huis?
Dit had die van mij namelijk wel...
Dit had die van mij namelijk wel...
Om scheuren van het wiel naar wastegate te voorkomen
Morgen maak ik wel ff fotoos, ga nu pitten. Mag er over 4,5 uur weer uit-jo- schreef:bedoel je een aansluiting voor de EGT ?
Laat es zien, ik volg effe niet.

Het p/n nummer klopt iig-jo- schreef:hebben jullie wel een gt serie gekocht ?
toeter, die vlakke kant zit er altijd. Daar sluit de wastegate op.tutuur schreef:Om scheuren van het wiel naar wastegate te voorkomen
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... ing042.jpg[/img]
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !