Als het lukt zal ik morgen even een foto schieten van de binnenkant van het relais.
Heeft iemand trouwens goede wiring diagrams voor een GT Turbo?
In de vraagbaak is niets te vinden over benzinepomp of relais en ook niet in de Haynes die ik gedownload heb?
Morgen ook ff bellen voor een aftermarket oplossing oid.
okey, dan ga ik dat maar toepassen op mijn 5 denk ik, toch net even breder maar net geen willy breedte waardoor ik me wielen nog wel fatsoenijk kwijt kan
nee draagarmen passen niet, moet je iets afslijpen, stelt niets voor, breedte is wel gelijk. en pas idd het subframe aan, maar dat om de draagarmen 200 euro hoger te zetten.
Wouter de Wit schreef:Ik heb bij die grijze dit jaar ook een kapote gehad. Je kan em doorverbinden maar is geen ideale oplossing.
Nieuw niet meer te bestellen (indien wel kosten ze iets van EUR 100 ex). Ik heb toen een GTE/GTX tijdelijk gebruikt. Hij loopt dan wel normaal alleen doet de toerenteller het niet...
Ik heb toen via via nog eentje kunnen kopen voor EUR 25,- ofzo
Wat zou het echte nadeel hiervan zijn dan als je hem zelf doorverbindt? Gaat de pomp harder draaien als je meer toeren draait met een goed werkend relais?
Is er iemand met een doorverbonden relais en een AFR-meter ivm rijk/arm lopen bij hogeren toeren?
Wouter de Wit schreef:Ik heb bij die grijze dit jaar ook een kapote gehad. Je kan em doorverbinden maar is geen ideale oplossing.
Nieuw niet meer te bestellen (indien wel kosten ze iets van EUR 100 ex). Ik heb toen een GTE/GTX tijdelijk gebruikt. Hij loopt dan wel normaal alleen doet de toerenteller het niet...
Wat zou het echte nadeel hiervan zijn dan als je hem zelf doorverbindt? Gaat de pomp harder draaien als je meer toeren draait met een goed werkend relais?
Is er iemand met een doorverbonden relais en een AFR-meter ivm rijk/arm lopen bij hogeren toeren?
heeft er niets mee te maken. Hij blijft op contact dan gewoon lopen, ipv na 3 seconden afslaan. Bovendien mis je een beveiliging. Dus voor de motor zelf kan het geen kwaad.
Ik ga binnenkort maar eens even een catch can monteren.
Moet ik er nog op letten hoe groot de diameter is van slang/buis die op de kleppendeksel zit?? Is 9mm voldoende of is 15mm beter, oftewel, hoe groter, hoe beter??
ik heb cupdempers en die heb ik aangepast dmv de schotel losslijpen en lager lassen. dit kan niet met gewone dempers omdat je bij cupdempers de zuiger eruit kunt halen
Heef iemand hier een oplossing voor? mijn turbo spint op tot 1 bar en daalt dan weer tot 0,5 bar onder vollast. Ik heb net m'n nieuwe turbo geinstalleerd volgens het cup circuit. Alle slangen zitten goed vast en zijn dicht...
m1n1 (Jasper) schreef:Heef iemand hier een oplossing voor? mijn turbo spint op tot 1 bar en daalt dan weer tot 0,5 bar onder vollast. Ik heb net m'n nieuwe turbo geinstalleerd volgens het cup circuit. Alle slangen zitten goed vast en zijn dicht...
dat hij 100 tot 200mbar zakt kan wel wel maar 0.5 bar ...das wel enorm veel. Zoeken naar lekkages is de boodschap, dv,actuator, vacumslangen, boostslangen en ic.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !