Touwtjes heb ik hier zelf ook wel maar schijnt dat die dingen niet echt vulcaniseren met de band, heb het bandje net even van de velg gerold en naar een bandenboer op de hoek gebracht hier, die ging er even een parapluutje in drukken. moet niet hebben dat me die band uit elkaar scheurt met 210km/h op de klok in Swedenkreuz, beetje spannend allemaal.Tom schreef:Ik heb met beide de ervaring dat mits goed aangebracht het nooit gaat lekken. Parapluutje is wel veel meer werk.Ronald1916V schreef:Die sliertjes vertrouw ik niet, al helemaal niet bij circuitgebruik. moet even zo'n parapluutje hebben maar die heb ik hier niet.Tom schreef:prop erin een gassen man
Morgen wieltje even afslingeren bij de lokale bandenboer hier.![]()
Als het nou Semi's waren die bijna op waren, maar heb er nog geen 3 ronden Ring mee gereden.
Band is gelukkig nog heel, moet ergens gisteravond in de straat zijn gebeurd ofzo, heb 'm vanmorgen opgepompt maar hij liep met dezelfde gang weer leeg. heb er gisteravond nog even flink mee op het gas gestaan op de snelweg richting huis.. mazzeltje weer..