Had je m op pauze staan of wat?Arjen schreef:Wat een slaapverwekkende en slechte wedstrijd.
Ik snap niet hoe we in de finale kunnen staan. Ben benieuwd naar de finale. Ik ben bang dat we afgedroogd worden.
welke wedstrijd heb je gekeken dan?Arjen schreef:Wat een slaapverwekkende en slechte wedstrijd.
Ik snap niet hoe we in de finale kunnen staan. Ben benieuwd naar de finale. Ik ben bang dat we afgedroogd worden.
Heb jij wel naar de goede wedstrijd zitten te kijken dan?Riël schreef:Had je m op pauze staan of wat?Arjen schreef:Wat een slaapverwekkende en slechte wedstrijd.
ah....ga weg man! eerste half uur was misschien niet denderend spannend, maar daarna moet je toch op het puntje van je stoel hebben gezeten!Arjen schreef:Heb jij wel naar de goede wedstrijd zitten te kijken dan?Riël schreef:Had je m op pauze staan of wat?Arjen schreef:Wat een slaapverwekkende en slechte wedstrijd.
Wij zijn met z'n allen in slaap gevallen. Alleen de laatste 3 minuten waren spannend. En dan niet omdat NL zo goed was.
ik heb geen ME meer gespot? Was rond 02:00 thuis. Nu gaar op werkGJ schreef:Zo, net terug uit Nijmegen city
Kwam op de terugweg nog wel erg veel ME tegen.
Het hele Keizerkarelplein was afgezet door busjes en om de 5 meter een ME-er in volledige rel-outfit. Verder niet veel kunnen zien want het stond er al helemaal vol.
In de stad was het wel genieten.
okMerijn schreef:Nee, Arjen... Wie anders?
wij kwamen rond 23.50u langs met de voiture en konden KK niet eens oversteken, moesten omdraaien.PaulM schreef: ik heb geen ME meer gespot? Was rond 02:00 thuis. Nu gaar op werk
Ben je wel wat beter weer?
Ik voel me nu gelukkig wat beter maar had thuis echt flink lastBen je wel wat beter weer?
crack?GJ schreef:Toen liep ik dus ook ongeveer langs het KK-plein.
Ik voel me nu gelukkig wat beter maar had thuis echt flink lastBen je wel wat beter weer?
En nee mensen. Had geen drank op