ACT: Voetbal.
Telstar 
toch leuk dat we de laatste wedstrijd nog ff 5-0 winnen, voor het publiek laten we maar zeggen.
En edwin even feliciteren met NAC

toch leuk dat we de laatste wedstrijd nog ff 5-0 winnen, voor het publiek laten we maar zeggen.
En edwin even feliciteren met NAC

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Heb een seizoenskaart van RKC Waalwijk, gewoon altijd gezellig en lekker om de hoek.
Toch ben ik eigenlijk stiekem een PSV-fan
PSV Kampioenen!!!
Toch ben ik eigenlijk stiekem een PSV-fan

PSV Kampioenen!!!

HUP Ajax, Ajax, Ajax, Ajax, Ajax, Ajax !!!
:lol::lol::lol:
Zoiets ???
Voetbal...................aaaaaaaarrrrrgggghhhh ik zal maar nix zeggen, maak ik denk geen vrienden mee

Zoiets ???

Voetbal...................aaaaaaaarrrrrgggghhhh ik zal maar nix zeggen, maak ik denk geen vrienden mee

Heh heh hehSander101 schreef:Daar kan je weleens gelijk in hebben :-* :-*Priyantha schreef:

Kan ook 
Even goede vrienden.
* Priyantha was niet vanplan om ruzie te gaan maken om een spelletje btw *

Even goede vrienden.
* Priyantha was niet vanplan om ruzie te gaan maken om een spelletje btw *
Ik denk toch echt dat als Feyenoord zou mogen kiezen ze liever twee keer van PSV verliezen en aan het einde van de rit kampioen zijn dan andersom.rasit.. schreef:kijk dat is het hem nou met feyenoord, we moeten geen prijzen winnen, zolang er maar goed gevoetbald wordt.. psv (kampioen) 2 x verslaan is ook wel leuk meegenomen natuurlijk
Tsja... misschien is dat ook wel zo. En laten we eerlijk zijn. Wat is psv :-* nou voor een club. Denk maar niet dat ze ook maar iets te vertellen hebben straks in Europa. Mooi voetbal heb ik niet gezien dit seizoen.
-
Hé, beetje dimmen he!!!Sander101 schreef: Wat is psv :-* nou voor een club

,bwaaaaaah die Koeman blijft die hoerchans nie hebben hoor met de CL,dat lukt die geen 2x met zo een jonge ploeg,en PSV,tja kwaliteit genoeg maar ze draaien nie altijd op volle toeren(das het gemis aan die fantastische Belg Nilis HE)en Feyenoord,tja nu ze weer een Belg gaa laten gaan(Buffel)gaat het weer nie lukken Pi-air blijft nie presteren hoorSander101 schreef:Tsja... misschien is dat ook wel zo. En laten we eerlijk zijn. Wat is psv :-* nou voor een club. Denk maar niet dat ze ook maar iets te vertellen hebben straks in Europa. Mooi voetbal heb ik niet gezien dit seizoen.
is geen Buffel he kerelSander101 schreef:Pi-Air blijft zeker wel scoren hoor en met Dirk Kuyt (mijn dorpsgenoot) komt het helemaal goed!
nee man dat zit er bij die gozer nie in,wil geenr el schoppen,maar hebt toch nog wel iets met die feyenoord supporters,heb ik vroeger nog wel wat relletjes mee gehad(KV MECHELEN supporter)Sander101 schreef:Buffel was ook nog geen Buffel in het begin. Dat met Dirk komt helemaal goed.
-
- Contacteer:
rasit.. schreef:kijk dat is het hem nou met feyenoord, we moeten geen prijzen winnen, zolang er maar goed gevoetbald wordt.. psv (kampioen) 2 x verslaan is ook wel leuk meegenomen natuurlijk
Haha Rasit je hebt wel humor! Meestal is feyenoord geen prijzen en ook geen goed voetbal!