
ACT: Clio16V
dat interieur loopt niet vol hoor, tenzij je 10 bar op de vulhals zet 

[vrijdagmiddagmodus]
aansteker bij houden?
[/vrijdagmiddagmodus]
aansteker bij houden?

[/vrijdagmiddagmodus]
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
volgens mij enkel aan de "ribben" bij de startmotor. een motor uit een 19 (of eigenlijk een inlaatspruitstuk) is altijd wel te herkennen aan de andere loop van de carterventilatie.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Deze foto is van een 19, maar deze heeft Williams stickers. Nu bestaat een 19 Williams natuurlijk niet, maar ik vroeg me af of de stickers er voor de lol op zitten of omdat er een F7R in ligt..Tom schreef:volgens mij enkel aan de "ribben" bij de startmotor. een motor uit een 19 (of eigenlijk een inlaatspruitstuk) is altijd wel te herkennen aan de andere loop van de carterventilatie.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ik denk dat de stickers een stuk goedkoper waren dan de F7R motor.. dus ga maar uit van het eerste.CySt schreef:Deze foto is van een 19, maar deze heeft Williams stickers. Nu bestaat een 19 Williams natuurlijk niet, maar ik vroeg me af of de stickers er voor de lol op zitten of omdat er een F7R in ligt..Tom schreef:volgens mij enkel aan de "ribben" bij de startmotor. een motor uit een 19 (of eigenlijk een inlaatspruitstuk) is altijd wel te herkennen aan de andere loop van de carterventilatie.

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Die heb je toch niet nodig, klinkt toch veel mooier zonder filterWouter de Wit schreef:Waar is trouwens het luchtfilter bij deze auto??

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Openlucht-zonder-filter 
Laatst gewijzigd door CySt op vr 12 mar 2010 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Nog meer Peeekaaa's erbijRonald1916V schreef:Die heb je toch niet nodig, klinkt toch veel mooier zonder filterWouter de Wit schreef:Waar is trouwens het luchtfilter bij deze auto??

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Heeft in ieder geval geen F7R uitlaatspruitstuk maar een F7P... Maar waarom staat die op de sloop eigenlijk, ziet er nog best netjes uit toch?
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Er zit geen Clio spruitstuk op maar een R19 16V spruitstuk.. bedoel je dat ?Whatever schreef:Heeft in ieder geval geen F7R uitlaatspruitstuk maar een F7P... Maar waarom staat die op de sloop eigenlijk, ziet er nog best netjes uit toch?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
hij bedoelt een std. Williams Devil denk ik?
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
hij bedoeld een gietijzer stuk zoals clio en 19 16v. Die is anders dan oem willi.
De thermostaat zit in het thermostaathuis
. Van daaruit vertrekt de dikke slang naar je rad. (linker kant blok).
De thermostaat zit in het thermostaathuis

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tom schreef:De thermostaat zit in het thermostaathuis. Van daaruit vertrekt de dikke slang naar je rad. (linker kant blok).

-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Met dank aan de oplettende Jacques heb ik net deze gekocht:
http://link.marktplaats.nl/324476740
Hopelijk staat er ook in hoe het verwarmingselement werkt, want bij de clio van tim valt de blazer uit als je hem in stand 3 zet. En dat systeem van de 19 (waar ik wel een wpb van heb) is toch echt wel anders!
http://link.marktplaats.nl/324476740
Hopelijk staat er ook in hoe het verwarmingselement werkt, want bij de clio van tim valt de blazer uit als je hem in stand 3 zet. En dat systeem van de 19 (waar ik wel een wpb van heb) is toch echt wel anders!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Witte stekker bovenop bedieningspaneel heeft een beetje smeltschade en daardoor sluiting...Johan Hogervorst schreef:Met dank aan de oplettende Jacques heb ik net deze gekocht:
http://link.marktplaats.nl/324476740
Hopelijk staat er ook in hoe het verwarmingselement werkt, want bij de clio van tim valt de blazer uit als je hem in stand 3 zet. En dat systeem van de 19 (waar ik wel een wpb van heb) is toch echt wel anders!
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Ok, eens dat ding eruit halen en kijken wat er mis mee is. 

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Inderdaad, da's een standaard Clio kwaal, had dat bij m'n 1.4 ook 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
1,3,4,2
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
nee tegelijk
Eenvoudiger systeem en meer tijd voor gas/lucht te mengen. Je hebt een meer homogeen mengsel. Bovendien koel je de klep.
Bij mijn Clio is bij onderstaande connector het 'klik-systeem' gebroken, waardoor hij niet meer goed borgt op de rail. Ik ben bij de dealer geweest en die vertelde dat ik dan de complete leiding moet vervangen (nr. 19) á €98,-
Heeft iemand deze connector toevallig nog los liggen?
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... nector.jpg[/img]
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... to0435.jpg[/img]
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... to0434.jpg[/img]

Heeft iemand deze connector toevallig nog los liggen?
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... nector.jpg[/img]
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... to0435.jpg[/img]
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... to0434.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Ik niet
Op de oudere 16v's zit nog een rail waar je met slangenklemmen kunt werken, als je er deze delen niet zou kunnen krijgen zou je de rail en bijbehorende slangen van een oudere 16v kunnen gebruiken

Op de oudere 16v's zit nog een rail waar je met slangenklemmen kunt werken, als je er deze delen niet zou kunnen krijgen zou je de rail en bijbehorende slangen van een oudere 16v kunnen gebruiken

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Die 2 slangetjes zitten bij mij vast met 2 kleine slangklemmetjes op de rail. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Jij hebt een andere rail
Bij de laatste versies is dit verandert naar een in mijn ogen prullerig systeem 
Edit: misschien red je het toch wel met alleen oude type slangen en slangenklemmen. Kan me ff niet voor de geest halen of je de slang over deze rail heenkrijgt namelijk. Kun je niet ff eentje eraf trekken?


Edit: misschien red je het toch wel met alleen oude type slangen en slangenklemmen. Kan me ff niet voor de geest halen of je de slang over deze rail heenkrijgt namelijk. Kun je niet ff eentje eraf trekken?