was sowieso van plan om na het verwijderen van de ring het huis en de rest op te spannen, dan met een kunststof hamer te tikken en daarna opgespand en wel uit elkaar draaien...
zo denk ik dat het risico het kleinst is om de schoepen te raken

PatrickG schreef:Ik dacht een nieuwe Renault 5 Turbo te hebben gevonden voor het register, maar het blijkt een Renault 5 GTL op kenteken te zijn: NY-82-LL
Zag hem toevallig staan bij een autohandelaar in noordwijkerhout, prijs stond er helaas niet op. Het is een lichtblauwe met bodykit, rolkooi, kuipstoelen en wellicht nog meer ongein... Bekende hier?
nee dat was een andere!mark 5t schreef:die auto komt hier uit het noorden volgens mij ergens bij groningen.
was Jochem toendertijd ook niet wezen kijken?
KloptWilleon de Zoete schreef:PatrickG schreef:Ik dacht een nieuwe Renault 5 Turbo te hebben gevonden voor het register, maar het blijkt een Renault 5 GTL op kenteken te zijn: NY-82-LL
Zag hem toevallig staan bij een autohandelaar in noordwijkerhout, prijs stond er helaas niet op. Het is een lichtblauwe met bodykit, rolkooi, kuipstoelen en wellicht nog meer ongein... Bekende hier?
DEZE DUS
Vandaag is de GT van eigenaar veranderd.Chris schreef:Wie zoekt er nog wat en houdt deze GTT binnen de club?!
hier Markmark 5t schreef:ja Heine kom op met de fotos.
Ehhhh,... bedoelde gij er iets meejjjj???Merijn schreef:Ik heb meer respect voor mensen die Evo's ombouwen naar origineel.
Maareh, ieder zijn ding inderdaad. Ik heb die K-Tec en Carisma kits nooit mooi gevonden. Laat staan de Evo kit...