nice:)Willeon de Zoete schreef:Gisteren stond de postbode ook nog met een leuk pakketje aan de deur.
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... GA0395.jpg[/img]
Ik heb nog voldoende te doen!
je pakt hem goed aan

nice:)Willeon de Zoete schreef:Gisteren stond de postbode ook nog met een leuk pakketje aan de deur.
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... GA0395.jpg[/img]
Ik heb nog voldoende te doen!
-jacco- schreef:Racehardware had dat setje te koop?![]()
Ik heb een ander setje via MP bemachtigd
pure comedy!Willeon de Zoete schreef:En ja hoor! Na flink onder spanning te draaien, tussentijds de bovenkant van de staaf en het middenstuk van de as te hebben ingespoten, schoot de torsiestaaf na een paar flinke tikken van 'Der Alte' ineens een stuk losser! Slaon Pa! Nu weer verder onder spanning zetten, weer flink meppen en ja hoor! De spanning was eraf en de staaf kon er gewoon met normale kracht worden uitgedraaid! Opluchting bij ons beiden en even tijd voor een vreugdedansje!
ghehe, ik heb een aldi doppen/ratel set. al 4 jaar, al meerdere assen mee losgehaald en dat voor 20 euro.Willeon de Zoete schreef:Mijn pa wilde zijn doppenset daarvoor niet beschikbaar stellen....
Maar dit T-stuk valt ruim over de uitstulping waar de staaf in zit, dus dan heb je ook meer ruimte om tussentijds nog WD-40 erop te spuiten én kun je door de 'poot van de T' zien of de staaf daadwerkelijk naar buiten komt.
MartijnG schreef:Zit de achteras van de blauwe dan ook zo vast gerot? Omdat je nu deze as eronder gaat knopen?
Was niet serieus bedoeld...Tom schreef:en wat kost een dop? als je die ooit een sloopt, lekker boeiend. Van een beetje merk krijg je nog meteen een nieuwe mee ook (al blijven doppen van bagger kwaliteit ook vaak belachelijk lang heel).
was de kleurbalans niet goed ?Mark Coupe schreef:Ik vind de Bridgestone's 10x beter als de Pirelli's neef![]()
![]()
dat gaat zaterdag zeker goed staan incl. de schroefsetverlaging
oja je hoessie van je camera lag nog opt balanceerapparaat
Thanx! Ben benieuwd zaterdag! Ik ben er om 8 u hoor!Mark Coupe schreef:Ik vind de Bridgestone's 10x beter als de Pirelli's neef![]()
![]()
Ferdy schreef:was de kleurbalans niet goed ?Mark Coupe schreef:Ik vind de Bridgestone's 10x beter als de Pirelli's neef![]()
![]()
ARNO16V schreef:Ferdy schreef:was de kleurbalans niet goed ?Mark Coupe schreef:Ik vind de Bridgestone's 10x beter als de Pirelli's neef![]()
![]()
oja je hoessie van je camera lag nog opt balanceerapparaatScherp hoor!!
Als het me lukt hoor, want ik moet ook nog bij René langs en 's-avonds bij mijn meisje eten!timtuimel schreef:Kom zaterdag ff een bakje koffie doen bij brezan dan!
ff langs rijdenben zeer benieuwd
Ja, die heb ik nog!timtuimel schreef:heb je die pirelli's nog? btw
mark 5t schreef:hee will heb je ook een foto zoals je laatst had gemaakt als ze onder je gt zitten?
wil het verschil wel eens zien naast elkaar.