Ze zijn getestsieger everts schreef:Als ze met cat's rijstijl blijven zitten, dan gaat dit ook zeker goed komen![]()

Ze zijn getestsieger everts schreef:Als ze met cat's rijstijl blijven zitten, dan gaat dit ook zeker goed komen![]()
Wat een Aardige vent die Tim!!!Willeon de Zoete schreef:..Ughe..ughe...
Zo, aangezien 11 april toch wel rap nadert als je ff niet oplet, hierbij maar even een kleine update.
Gisteren heeft dorpsgenoot en mede-Renault-rijder Tim in Groningen een aantal Renault-onderdelen opgehaald. De halve Combo lag vol met spul voor Tim, maar hij reed mijn huisje niet stilletjes voorbij... Gelukkig, want hij had wel wat moois bij zich. Een versnellingsbak met assen, een gloednieuwe waterpomp en dit:
Het is 7J.Johan Hogervorst schreef:6,5J of 7J velgen? Op de foto lijken het eerder 6,5J, dus dan gaat het nog wel met getrokken te zijn, goed te doen iig en net mooi genoeg!
Tom schreef:Brede bandjes zeg. Keer of 6 zo breed als een spoorlijn![]()
Haha ok dan.Willeon de Zoete schreef:Het is 7J.Johan Hogervorst schreef:6,5J of 7J velgen? Op de foto lijken het eerder 6,5J, dus dan gaat het nog wel met getrokken te zijn, goed te doen iig en net mooi genoeg!
Dat ligt zeker aan de banden, onder mijn 19 had ik voor pirelli p zero nero, en achteren goodyeaer eagle f1, 205-45 beiden, aan de voorkant had ik een schuine wang, en aan de achterkant kaarsrecht omhoog.DennisT schreef:Mijn 165 ers staan helemaal niet getrokken om de 6,5 J BBSjes, er zit best veel verschil tussen verschillende bandenmerken.
vandaar dat ik jou ook van tevoren niks heb gevraagd..Tom schreef:velgjes zijn een inchje te klein als je het mij vraagt. GTT is het mooist met 15" icm een deftige verlaging
Dat is zwarte nightrider.Merijn schreef:Zie ik daar nu een rubberen rand tussen de cas en de verbreders? Ik heb dat vaker gezien, maar da's toch niet bij alle GT's zo? De mijne heeft ze in ieder geval niet...
Gelukkig maar. als iedereen aan mij toestemming zou moeten vragen zou ik een hoop mensen teleur moeten stellenWilleon de Zoete schreef:vandaar dat ik jou ook van tevoren niks heb gevraagd..Tom schreef:velgjes zijn een inchje te klein als je het mij vraagt. GTT is het mooist met 15" icm een deftige verlaging![]()
dat zit er origeneel bij, toen ik nieuwe spatbord verbreeders kocht voor mijn gtt kreeg ik er ook van die rubbers bij.Merijn schreef:Zie ik daar nu een rubberen rand tussen de cas en de verbreders? Ik heb dat vaker gezien, maar da's toch niet bij alle GT's zo? De mijne heeft ze in ieder geval niet...
Kit dus....Willeon de Zoete schreef:Dat is zwarte nightrider.Merijn schreef:Zie ik daar nu een rubberen rand tussen de cas en de verbreders? Ik heb dat vaker gezien, maar da's toch niet bij alle GT's zo? De mijne heeft ze in ieder geval niet...
Volgens mij is het ook niet origineel. De mijn had het iig niet en die was zeker weten origineel. En ik heb ooit nog een spatborbverbreder voor achter gekocht bij reno en daar zat ook niets bij. En dan zou het ook geen onderdeelnummer hebben want het lijkt me sterk dat je ene onderdeelnummer besteld en het andere er automatisch bij krijgtMerijn schreef:Serieus??
Vaag... Er zijn toch echt originele fase 2's die vanaf de fabriek die dingen niet hebben, volgens mij. Of ben ik echt gek aan het worden??
volgens mij heeft mijn GTE dat ookMerijn schreef:Zie ik daar nu een rubberen rand tussen de cas en de verbreders? Ik heb dat vaker gezien, maar da's toch niet bij alle GT's zo? De mijne heeft ze in ieder geval niet...