77 00 824 566
Bij voorbaat dank

Liever door de fabriek. Staat er tenminste op je "auto paspoort" dat ie "Jaune Sirius" isJean-Paul-S schreef:Paul, geel met deze metallic word volgens mij trouwens 2 laags gespoten, vandaar dat ze hem waarschijnlijk 1x mono zetten, en erna pearl, metallic of weet ik wat ze gebruiken. Kun je in principe dus met elke lakstraat (mits deze gewenste laagdikte/effect kan behalen met de robot die er staat) die niet 100% 24/7 moet lopen, en een goede routing van je carros door de lakstraat/oven hebt.
En als je schade hebt, moet je m naar de fabriek brengen? Gewoon kopen, strippen en spuiten. Tenminste, als je dat ervoor over hebt.
Ik weet het zelf niet die van ons garage hadden rondgebeld en ze wouden hem niet spuitenpaulvanrooij schreef:niet naar fabrieken bellen, naar de schade-hersteller gaan(of is fabriek belgisch voor schade-hersteller?)
Tja maar ik ga toch waarschijnlijk een 350Z kopen.AnthonyR schreef:Dan komen er dus weer extra kosten bij.. Gewoon ander mooi kleurtje kiezen!
Ik weet het zelf niet zo goed dat heeft iets te maken met de PKs enz. en op basis van dat moet ge een soort van inschrijvingstax betalen. maar blijkbaar is het vanaf een bepaalde kracht allemaal hetzelfde. de RS zit juist aan het maximale wat dus 5000 euro is maar alles daar boven is nog altijd 5000 euro.AnthonyR schreef:Kan je dat uitleggen dan over de inschrijvingstax? Hoe werk dat dan
net zoiets als wat nl. met de bpm heeft geflikt maar vraag me af of die tot nu toe gedonder hebben gehadvegitto-kun schreef:GT-R was ook 5000 dus als ge een bugatti veyron koopt dan is uw inschrijving nog altijd 5000AnthonyR schreef:Kan je dat uitleggen dan over de inschrijvingstax? Hoe werk dat danmaar blijkbaar is dat dus eigenlijk verboden en krijgt de belgische staat elk jaar een boete van de europese commisie maar omdat da zoveel opbrengt tegenover de boete blijfen die eikels dat maar doen
Ben zondag geweest als ge een witte GT-R zag dan was da ik en mijn oudersPatrick schreef:Mannen, wie van jullie is ook naar de TOP-GEAR geweest in Amsterdam?????
Ik ben er geweest, was wel aardig om te zienPatrick schreef:Mannen, wie van jullie is ook naar de TOP-GEAR geweest in Amsterdam?????