Willeon: 5 GT turbo '86 Harley blauw-VERKOCHT!!!!!!
Wie is cgp? en is dat de enige optie of gaan ze bij reno gewoon in backorder en als er genoeg in bestelling staan.............?
Maar dan kan ik beter gaan kijken voor een fase 1 topschotel setje en een gaz schroefsetje lijkt mij.
Maar ik ben wel nieuwsgierig wat nou precies de verschillen zijn middels een fototje ofzo tussen de f1 en f2 schotels
Maar dan kan ik beter gaan kijken voor een fase 1 topschotel setje en een gaz schroefsetje lijkt mij.
Maar ik ben wel nieuwsgierig wat nou precies de verschillen zijn middels een fototje ofzo tussen de f1 en f2 schotels

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens... Maar goed, ieder zijn ervaringen.tutuur schreef:Cgb heeft ook opgeknapte ph.1 en ph.2 schotels te koop, hele goede service bij cgb!

Phase 2 topschotels zijn niet meer te krijgen bij Renault. Enkel phase 1.
-
Vanuit de groepsaankoop (bij CGB Motorsport) die Merijn vorig jaar had geregeld, heb ik een schroefset voor mijn fase 2 gekocht. Ben er goed over te spreken. Vandaar dat nu onder de fase 1,5 ook een GAZ setje komt.Jacob Priem schreef:Mooie schroefset Willeon!
Ik heb de mijne (wel voor een fase 2 dan) afgelopen najaar bij K-tec besteld, ik kreeg toen eigenlijk ook gelijk een reactie terug dat het wel een aantal maanden kon gaan duren omdat ze uitverkocht waren. Was voor mij geen probleem, zat toch geen haast bij. Maar een week of 3 later had ik het setje al op de mat liggen
Ik heb nog nooit problemen gehad met Bob.Merijn schreef:Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens... Maar goed, ieder zijn ervaringen.tutuur schreef:Cgb heeft ook opgeknapte ph.1 en ph.2 schotels te koop, hele goede service bij cgb!
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Ik heb een aantal keren verkeerde zaken binnen gekregen (remklauwen, achterlichten, raammotortje, etc) en soms duurde het letterlijk weken voordat ik reactie kreeg op email.
Het is allemaal opgelost, maar het kost veel tijd en ook geld om het recht te trekken.
De producten die CGB verkoopt zijn overigens prima!
Het is allemaal opgelost, maar het kost veel tijd en ook geld om het recht te trekken.
De producten die CGB verkoopt zijn overigens prima!

-
Deze:DennisT schreef:Mooi schroefsetje, 't schijnt dat je er erg laag mee kan...![]()
Wat voor wieltjes Willeon??
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... G_0014.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc32 ... G_0016.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Aaaah de oude set van Catrinus?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
Ja, klopt! Ik heb ze al bijna een jaar liggen geloof ik.MartijnG schreef:Aaaah de oude set van Catrinus?
3-delige Volk Racing wielen, 14 inch, 4x114,8 en als het goed is 7J (moet het nog ff nameten).
Ik maak er alleen andere naafdopjes op.
Er zaten van die yuki-yakki Autostyle dingen op en dat vind ik niks.
De velgen heb ik bij Arjan Joostema van JPS gebracht, in Heerde.
Hij heeft de bramen en beschadigingen van de randen afgedraaid, overtollige kit op de meerdelige aansluitingen verwijderd, nieuwe blinde ventielen erin gezet en de randen hoogglans gepolijst. Voor wielen uit 1984 zien ze er weer lekker uit!
Nu nog banden er omheen. Ik kan via neef Mark (Van Nierop Banden Staphorst) aan Pirelli's komen, P6000, 175-50-14. Maar het profiel ben ik niet helemaal weg van.
Wie heeft er nog tips?
-
- Contacteer:
165/55R14
op een 7.5J brede velg : http://www.tyrestretch.com/7.5_165_55_R ... ankang.jpg
en het profiel : http://www.tirerack.com/images/tires/br ... _ci2_l.jpg
op een 7.5J brede velg : http://www.tyrestretch.com/7.5_165_55_R ... ankang.jpg
en het profiel : http://www.tirerack.com/images/tires/br ... _ci2_l.jpg
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
Thanx Mark!
Potenza's kun je dus ook leveren?
PM of sms me de prijs ff.
Potenza's kun je dus ook leveren?
PM of sms me de prijs ff.
-
- Contacteer:
ge PM'd 

yokohamas nemen!
zie autobandenmarkt!
zie autobandenmarkt!
-
Ik krijg daar bij Yokohama niet de gewenste maat en daar ben ik voor alleen banden duurder uit dan bij neef Mark voor banden en montage, dus all-in! Haha!
-
- Contacteer:
idd Yokohama maakt dat soort maatjes niet
-
Bedankt Cat!catrinus schreef:De velgjes zien er weer super uit. Die naafkapjes waren idd wat cheap ass. Maar ja, ze zaten er toen bij
![]()
De leukste reacties ga je straks in duitsland krijgen. Vragen ze allemaal of het Htn velgen zijn
Idd, dat dacht Arjan Joostema eerst ook. Huh? HTN??
ah ik wist niet dat die yokodrama ze niet maakte had niet gekeken.
is 14 inch natuurlijk.
is 14 inch natuurlijk.
-
- Contacteer:
mark 5t schreef:is 14 inch natuurlijk.

-
- Contacteer:
ja dat ''wil'' die nie denk ik
-
Wouter de Wit schreef:heb je maar 3 velgendan mis je er nog eentje hé
Ruim je nog wel ff netjes je Lego op

Ja papa, ik zal mijn Lego netjes opruimen....

-
- Contacteer:
Daarom heb ik hem de Potenza's ook aangebodenMerijn schreef:Trouwens... Ik zou niet zozeer naar profiel kijken. Vooral naar kwaliteit en grip. Wat heb je eraan als je in de greppel ligt met een setje bandjes met een mooi profiel?

-
Zijn die Potenza's beter dan Pirelli P6000?
Want nou vind ik het profiel van de Pirelli wel mooier dan die van de Bridgestone.
Want nou vind ik het profiel van de Pirelli wel mooier dan die van de Bridgestone.
-
- Contacteer:
nee de wielen van Will zijn 7Jbreed
trouwens onder zijn rooie zit wel 165 op een 7.5J brede velg
@Will, ik heb liever de Bridgestone als de Pirelli's, marja das mijn persoonlijke meening
trouwens onder zijn rooie zit wel 165 op een 7.5J brede velg
@Will, ik heb liever de Bridgestone als de Pirelli's, marja das mijn persoonlijke meening
persoonlijk vind ik al die pirelli's troep, heb ooit 2 setjes P7000's gehad. Man man, wat een zooi.
Ray zweert bij Dunlop alhoewel dat ook mijn ding niet is. Met de sp9000 gleed ik de bocht om terwijl de yokohama hem er netjes doortrekt.
Meningen verschillen...
Ray zweert bij Dunlop alhoewel dat ook mijn ding niet is. Met de sp9000 gleed ik de bocht om terwijl de yokohama hem er netjes doortrekt.
Meningen verschillen...
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Contacteer:
precies-jo- schreef: Meningen verschillen...