ACT: Mobiele telefonie
Ik heb de G1, niet de hero.
Maar: beste telefoon die ik ooit gehad heb.
Momenteel zelfs google-maps met live navigatie. Weliswaar over 3G maar dat mag in Nederland de pret niet drukken
Net als bij de iPhone veel toepassingen, telefoon is snel en soepel, OPEN
, alleen nog nét niet zakelijk genoeg.
Dat is een kwestie van tijd, en bij Android 2.0 waarschijnlijk veel beter door de exchange support voor MEERDERE exchangeservers
Ik wacht nog op een applicatie om calDAV mee te syncen maar dan issie toch ook helemaal goed.
Maar: beste telefoon die ik ooit gehad heb.
Momenteel zelfs google-maps met live navigatie. Weliswaar over 3G maar dat mag in Nederland de pret niet drukken

Net als bij de iPhone veel toepassingen, telefoon is snel en soepel, OPEN

Dat is een kwestie van tijd, en bij Android 2.0 waarschijnlijk veel beter door de exchange support voor MEERDERE exchangeservers

Ik wacht nog op een applicatie om calDAV mee te syncen maar dan issie toch ook helemaal goed.
De HERO krijgt de update naar 2.0 dusseuh ... 

HTC HD2, van de maand, dan kan ik heel de dag over het forum zoomen.
edit, die (g1/g2) hero is ook wel een goeie!
edit, die (g1/g2) hero is ook wel een goeie!
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik weet niet waar ze bij Vodafone mee bezig zijn.. laatst al een dikke dag geen zinnig bereik en nu lijkt het alsof ze af en toe een antenne omzagen ofzo.. te pas en te onpas gewoon geen mobiel internet.. terwijl ik normaal overal wel mobiel kon internetten..
Hoorde vanmorgen op de radio dat meer Vodafone klanten er last mee hadden..
Hoorde vanmorgen op de radio dat meer Vodafone klanten er last mee hadden..
Hallo mede renault vrienden
Ik ben op zoek naar een telefoon om te kopen(zonder ab) om in mijn auto/werkbus met bleu/blue tooth of hoe schrijf je dat
Nu is het zo dat je met iedere telefoon zowat kunt zien wat Obama in het witte huis aan het doen is. Maar jullie begrijpen misschien wel dat ik zoiets niet zoek.
Niet dat ik niet wil weten wat Obama doet, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ik met een trauma blijf zitten omdat het ook een persoon is met een achtergrond met een grote....................
Verder moeten jullie weten dat ik geen ballen verstand heb van wat dan ook op het gebied van toetsen, gig, byte etc enzo.
Wat ik wel weet is pk, kw, nm en alcohol percentage
Nee maar echt serieus mensen, ik kijk vaker in de winkels naar een telefoon, maar alles wat ik zie staan is me gewoon te moeilijk.
Maar ik ben wel serieus op zoek naar een blue/blue tooth telefoon omdat ik de gele briefjes zat ben en dat veiligheid voor gaat.
ik hoop dat iemand of jullie toch leuke suggesties heeft voor me

Ik ben op zoek naar een telefoon om te kopen(zonder ab) om in mijn auto/werkbus met bleu/blue tooth of hoe schrijf je dat

Nu is het zo dat je met iedere telefoon zowat kunt zien wat Obama in het witte huis aan het doen is. Maar jullie begrijpen misschien wel dat ik zoiets niet zoek.
Niet dat ik niet wil weten wat Obama doet, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ik met een trauma blijf zitten omdat het ook een persoon is met een achtergrond met een grote....................
Verder moeten jullie weten dat ik geen ballen verstand heb van wat dan ook op het gebied van toetsen, gig, byte etc enzo.
Wat ik wel weet is pk, kw, nm en alcohol percentage

Nee maar echt serieus mensen, ik kijk vaker in de winkels naar een telefoon, maar alles wat ik zie staan is me gewoon te moeilijk.
Maar ik ben wel serieus op zoek naar een blue/blue tooth telefoon omdat ik de gele briefjes zat ben en dat veiligheid voor gaat.
ik hoop dat iemand of jullie toch leuke suggesties heeft voor me

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Bluetooth hebben ze vrijwel allemaal wel.
Wat wil je nog meer behalve bellen anders zou ik je op marktplaats een nokia 6310i scoren
Wat wil je nog meer behalve bellen anders zou ik je op marktplaats een nokia 6310i scoren

-
- Moderator
- Car: MB
6310i is voor in het museum inmiddels. Koop dan een 6300. Kun je alle normale dingen mee, batterij gaat redelijk lang mee en kan tegen een stootje. En bovendien nog steeds makkelijk te gebruiken.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Car: MB
idd een goed toestel (paar jaar plezier van gehad) maar niet zo sterk als de 6300. Heb mijn 6230 ooit laten butsen en toen is de aan/uit knop gewoon finaal afgebroken (daarna zelf gesoldeerd en verkocht aan een turk
) en dat stof blijft maar komen tussen die schermpjes. Dat hebben ze toch een heeeeeel stuk weten te verminderen met de 6300.

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ik heb ook een 6300 van mijn werk, maar daar ben ik ook niet altijd even blij mee. Het sms't voor geen meter, hij doet het in sommige auto's niet goed op de BT carkit, hij wordt heel warm als je aan het bellen bent, batterij gaat snel leeg als je belt.
Maar het is wel 1 van de betere toestellen, ja... Maar als ik moest kiezen...
Maar het is wel 1 van de betere toestellen, ja... Maar als ik moest kiezen...

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Naja, met dit weer best wel lekker, ik laat 'm m'n iPhone met dat koude weer altijd updates binnen halen in de broekzak, lekker warmRonnie schreef:Mijn 6500 wordt ook redelijk warm als je er een tijdje mee belt. Best irritant.

heb er geen last van dat dat ding warm wordt verderRonald1916V schreef:Naja, met dit weer best wel lekker, ik laat 'm m'n iPhone met dat koude weer altijd updates binnen halen in de broekzak, lekker warmRonnie schreef:Mijn 6500 wordt ook redelijk warm als je er een tijdje mee belt. Best irritant.
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Ik heb de E75. Zelfde inhoud, ander kastje. Erg tevreden mee tot nu toeEdward schreef:Hier nog E71 fanaten?

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Dies ook leuk idd 
Heb 'm vanmiddag even staan bekijken in de KPN winkel waar ik even moest zijn, tis dat ik niet zo'n fan ben van schuivende en bewegende onderdelen in een telefoon, anders had ik 'm best willen hebben..
dat schermpje lijkt me best praktisch zo in het midden
en qua toetsjes zal het bij de E75 net ff wat groter zijn allemaal.
Over de E71 ben ik ook erg tevreden, maar dat was ik met de E51 ook al. De E71 is een opgepompte E51, met iets meer opties zoals GPS en betere camera. Tis dat m'n stiefvader de verkeerde telefoon bij z'n abonnement had afgesloten, anders had ik die E51 nog steeds in gebruik gehad.
Eigenlijk altijd al Nokia gehad, alleen de eerste telefoon was een Ericsson T10s. Destijds de kleinste telefoon op de markt, ook niet moeilijk ofzo, maar wat een bagger ding: zomaar uitvallen als je wilde bellen of een inkomend gesprek wilde opnemen, later de antenne afgebroken (heb ik met een dikke laag plasticlijm weer hersteld
)
Is ook al eens ter reparatie geweest maar na een tijdje begon het uitvallen gewoon weer.
Daarna de Nokia 5110 van m'n stiefvader overgenomen, en nog 2 jaar mee gewerkt, prima dingetje
Toen een van z'n opvolgers, de Nokia 6210, ook een jaar of 2, 3 mee gedaan, daar kon ik mee wappen in de pauze, vroege vorm van internet op je mobiel waarbij je moest inbellen, en plaatjes kende ie nog niet.
Toen een Nokia 6020, beetje een misstap. Prima telefoontje met redelijk veel opties, erg goede agenda (die mis ik zelfs nu nog op Symbian) alleen wat zaten er veel beperkingen aan.. Inbox had ik op een gegeven moment vol, er kon geen geheugenkaartje in en het eigen geheugen was 3 MB ofzo.. Dus regelmatig foto's verwijderen
en internet was enorm traag, de GPRS verbinding was zelfs nog te snel voor het in het geheugen zetten en laden van alles.
En met de E51 en E71 zit ik wederom op een wat zakelijker model van Nokia, maar nu met minder beperkingen en voor mij voldoende mogelijkheden via programmaatjes die je van internet kunt halen.

Heb 'm vanmiddag even staan bekijken in de KPN winkel waar ik even moest zijn, tis dat ik niet zo'n fan ben van schuivende en bewegende onderdelen in een telefoon, anders had ik 'm best willen hebben..

Over de E71 ben ik ook erg tevreden, maar dat was ik met de E51 ook al. De E71 is een opgepompte E51, met iets meer opties zoals GPS en betere camera. Tis dat m'n stiefvader de verkeerde telefoon bij z'n abonnement had afgesloten, anders had ik die E51 nog steeds in gebruik gehad.
Eigenlijk altijd al Nokia gehad, alleen de eerste telefoon was een Ericsson T10s. Destijds de kleinste telefoon op de markt, ook niet moeilijk ofzo, maar wat een bagger ding: zomaar uitvallen als je wilde bellen of een inkomend gesprek wilde opnemen, later de antenne afgebroken (heb ik met een dikke laag plasticlijm weer hersteld

Is ook al eens ter reparatie geweest maar na een tijdje begon het uitvallen gewoon weer.
Daarna de Nokia 5110 van m'n stiefvader overgenomen, en nog 2 jaar mee gewerkt, prima dingetje

Toen een van z'n opvolgers, de Nokia 6210, ook een jaar of 2, 3 mee gedaan, daar kon ik mee wappen in de pauze, vroege vorm van internet op je mobiel waarbij je moest inbellen, en plaatjes kende ie nog niet.
Toen een Nokia 6020, beetje een misstap. Prima telefoontje met redelijk veel opties, erg goede agenda (die mis ik zelfs nu nog op Symbian) alleen wat zaten er veel beperkingen aan.. Inbox had ik op een gegeven moment vol, er kon geen geheugenkaartje in en het eigen geheugen was 3 MB ofzo.. Dus regelmatig foto's verwijderen

En met de E51 en E71 zit ik wederom op een wat zakelijker model van Nokia, maar nu met minder beperkingen en voor mij voldoende mogelijkheden via programmaatjes die je van internet kunt halen.
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Prima, met laden vind ik 'm wat langzaam soms, ook op WiFi of met 3.5G (HSDPA) verbinding, maar dat zal wel iets met de processor te maken hebben, denk dat de opvolger E72 dat net ff iets sneller kan doen vanwege z'n snellere CPUtje.
Maar moet zeggen dat ik op de E71 eigenlijk altijd de standaard browser gebruik, terwijl ik op de E51 vaak Opera Mini pakte omdat die beter omgaat met volledige websites, die laadde sneller en de E51 vond ik door z'n kleinere minder brede schermpje daardoor lastiger werken met de standaard browser. (De E51 heeft dezelfde processor en is qua hardware zo goed als gelijk)
Op de E71 moet je gewoon ff een paar seconden extra geduld hebben en dan is het prima. Heb ook wel SkyFire en Opera Mini maar gebruik het zelden. En verder gebruik ik internet veelvuldig op m'n mobiel, ff snel iets opzoeken of m'n saldo checken, of het nieuws kijken.
Ook dit forum werkt prima!
Maar moet zeggen dat ik op de E71 eigenlijk altijd de standaard browser gebruik, terwijl ik op de E51 vaak Opera Mini pakte omdat die beter omgaat met volledige websites, die laadde sneller en de E51 vond ik door z'n kleinere minder brede schermpje daardoor lastiger werken met de standaard browser. (De E51 heeft dezelfde processor en is qua hardware zo goed als gelijk)
Op de E71 moet je gewoon ff een paar seconden extra geduld hebben en dan is het prima. Heb ook wel SkyFire en Opera Mini maar gebruik het zelden. En verder gebruik ik internet veelvuldig op m'n mobiel, ff snel iets opzoeken of m'n saldo checken, of het nieuws kijken.
Ook dit forum werkt prima!

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zit hier toch wel te denken aan een n97 mini als volgende... of ik moet nog ergens een goede (niet te dure) iphone 3G(S) aan kunnen komen, maar das lastig 

-
- Contacteer:
plus dat T-mobile qua bereik (vooral binnen) ook erg slecht schijnt te zijn
-
- Contacteer:
dacht eigenlijk aan een n900 maar zag em hier liggen bij de belcompany en is toch een aardige koelkast 

-
- Contacteer:
ja? een collega van mij heeft t-mobile en heeft in wijchen/nijmegen toch last met bereik, vooral in winkelcentra en in de flat waar die woont
misschien omdat dat meer grensstreek is ofzo?
Vriend van me heeft een Iphone icm T-mobile en dat is echt een ramp ! Mobiel internet is al helemaal niet vooruit te branden, laat staan het bereik en storingsgevoeligheid. Hij is net verhuisd en wacht even af wat het doet op zijn nieuwe woonadres, maar hij staat op het punt het toestel te retourneren......paulvanrooij schreef:ja? een collega van mij heeft t-mobile en heeft in wijchen/nijmegen toch last met bereik, vooral in winkelcentra en in de flat waar die woont
Ik heb het met zijn toestel ervaren en het is gewoon echt ruk, alle voordelen die die telefoon heeft, worden er door teniet gedaan!
-
- Contacteer:
jammer dat een simlock-vrije iphone zo duur is dan