Heel mooi dingetje, ook zeer goed afgewerktRianne Tinnemans schreef:Heb net een nokia 6500 slide besteld. Maarja, ik wil ook alleenmaar bellen en smssen...
Goed, ik draai TomTom 6 er op. Geluid is ruim voldoende en de snelheid beter dan op een WM6 met 400mhz processor. Toetsenbord blijft bruikbaar en geen geneuzel met Com-poorten voor je GPS ontvanger die je moet instellen.Arjen schreef:Die P1i heb ik ook. Hoe zijn jouw ervaringen met navigatie? Werkt dat een beetje?
Naja,Chris@R5 schreef:Goed, ik draai TomTom 6 er op. Geluid is ruim voldoende en de snelheid beter dan op een WM6 met 400mhz processor. Toetsenbord blijft bruikbaar en geen geneuzel met Com-poorten voor je GPS ontvanger die je moet instellen.Arjen schreef:Die P1i heb ik ook. Hoe zijn jouw ervaringen met navigatie? Werkt dat een beetje?
Ik moet wel zeggen dat ik al draai op de laatste firmware die hier nog niet uit is. Daar wordt ie echt vele malen sneller van.
Ik heb het ook zeker niet meer over die slome singlecore processors die ik in mijn S100 en S110 had. Dat was om te huilen. Mijn Qtek 9100 deed het altijd wel aardig met de 200 dualcore, maar die had ik standaard overgeclocked naar 244mhz. Anders draaide het ook niet bijster snel met WM5. De Touch heb ik even gehad en dat was aanzienlijk beter. Fijne snelheid, maar nog steeds niet mijn 'ding'. De P1i had ik meer om de hardware gekocht, maar UIQ bewijst zicht stukken positiever dan de oude P800 en 910 die ik had.Riël Notermans schreef:WM6 is stukken stabieler dan WM5. WM5 zit origineel op die S200 maar dat was zwaar hopeloos.
Die 200mhz zegt niet veel, het is een OMAP dualcore, die alround beter presteert dan de 400mhz in de voorganger, de S100. Zeker als ik m naar 274 mhz clock
ja daar zijn die lulijzers toch voorArjen schreef:Wat een geleuter allemaal
-Ray- schreef:ja daar zijn die lulijzers toch voorArjen schreef:Wat een geleuter allemaal
gisteren eens ff op bellen.com zitten snuffelen, maar daar is het aanbod ook aanzienlijk. t-mobile zal me binnenkort wel bellen wat ik wil
Precies! daarom heb ik nu ook een toestel met kindernet. Aanbieding + toestel tegen inkoopprijs. Ik betaal nu ongeveer net zoveel als eerder met een simpel toestel (zonder internet)-Ray- schreef:nou ik moet zeggen dat ik dat internet op je mobiel best interessant vind. dan worden de wc bezoeken ook weer wat interessanter.
en als ik voor zowat hetzelfde geld per maand een nieuw toestel krijg en daarbij kan internetten ga je er niks op achteruit toch?
Deze heeft bij mij 8 of 9 maanden gewerkt en toen was de telefoon helemaal op.Marcel B. schreef:heb al meer dan 2 jaar deze icm flatfee GPRS abbo:
[img]http://asdfhj.com/wp-content/tmobilemda.jpg[/img]
Bij gebrek aan echt iets vernieuwends, heb ik maandje geleden mn abbo maar met een jaar verlengd, toch moio ff 50% korting
-Ray- schreef: of een pocketline swing?
[img]http://www.muscom.nl/we_bellen/media/th ... rendy1.jpg[/img]