ACT: Mobiele telefonie

Plaats reactie
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Hoe bevalt de Hero Riel?
Riël
Über-Spammer

Ik heb de G1, niet de hero.

Maar: beste telefoon die ik ooit gehad heb.

Momenteel zelfs google-maps met live navigatie. Weliswaar over 3G maar dat mag in Nederland de pret niet drukken ;)

Net als bij de iPhone veel toepassingen, telefoon is snel en soepel, OPEN :p, alleen nog nét niet zakelijk genoeg.

Dat is een kwestie van tijd, en bij Android 2.0 waarschijnlijk veel beter door de exchange support voor MEERDERE exchangeservers ;)

Ik wacht nog op een applicatie om calDAV mee te syncen maar dan issie toch ook helemaal goed.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Tim
Car: E36 M3

Meerdere exchange servers ondersteuning heb ik ook niet nee, dat zou wel makkelijk zijn :)
Riël
Über-Spammer

De HERO krijgt de update naar 2.0 dusseuh ... ;)
Tim
Car: E36 M3

Ik heb niet de Hero, die was nog net niet uit toen ik moest kiezen. Ik werk met de Touch Diamond 2.
Ferdy
Über-Spammer

Rick16v
Contacteer:

HTC HD2, van de maand, dan kan ik heel de dag over het forum zoomen.

edit, die (g1/g2) hero is ook wel een goeie!
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Rick16v schreef:HTC HD2, van de maand, dan kan ik heel de dag over het forum zoomen.

edit, die (g1/g2) hero is ook wel een goeie!
Wordt 1 van die 2 bij mij :grin:
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Ik weet niet waar ze bij Vodafone mee bezig zijn.. laatst al een dikke dag geen zinnig bereik en nu lijkt het alsof ze af en toe een antenne omzagen ofzo.. te pas en te onpas gewoon geen mobiel internet.. terwijl ik normaal overal wel mobiel kon internetten..

Hoorde vanmorgen op de radio dat meer Vodafone klanten er last mee hadden..
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Er is volgens mij wel meer gaande in communicatieland... :( Vodafone regelmatig problemen, KPN ook, laatst lag KPN Internet er ook landelijk uit. Hmmz... Dan ga ik direct weer in conspiracy mode, he. ;)
Patrick

Hallo mede renault vrienden :)

Ik ben op zoek naar een telefoon om te kopen(zonder ab) om in mijn auto/werkbus met bleu/blue tooth of hoe schrijf je dat :lol:
Nu is het zo dat je met iedere telefoon zowat kunt zien wat Obama in het witte huis aan het doen is. Maar jullie begrijpen misschien wel dat ik zoiets niet zoek.
Niet dat ik niet wil weten wat Obama doet, maar het zou zomaar kunnen zijn dat ik met een trauma blijf zitten omdat het ook een persoon is met een achtergrond met een grote....................
Verder moeten jullie weten dat ik geen ballen verstand heb van wat dan ook op het gebied van toetsen, gig, byte etc enzo.
Wat ik wel weet is pk, kw, nm en alcohol percentage :lol:

Nee maar echt serieus mensen, ik kijk vaker in de winkels naar een telefoon, maar alles wat ik zie staan is me gewoon te moeilijk.
Maar ik ben wel serieus op zoek naar een blue/blue tooth telefoon omdat ik de gele briefjes zat ben en dat veiligheid voor gaat.

ik hoop dat iemand of jullie toch leuke suggesties heeft voor me :)
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

Bluetooth hebben ze vrijwel allemaal wel.

Wat wil je nog meer behalve bellen anders zou ik je op marktplaats een nokia 6310i scoren ;)
Tom
Moderator
Car: MB

6310i is voor in het museum inmiddels. Koop dan een 6300. Kun je alle normale dingen mee, batterij gaat redelijk lang mee en kan tegen een stootje. En bovendien nog steeds makkelijk te gebruiken.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer

Ik ben nog steeds supertevreden met mijn 6230. Dat ding gaaaat maar door. :P
Tom
Moderator

idd een goed toestel (paar jaar plezier van gehad) maar niet zo sterk als de 6300. Heb mijn 6230 ooit laten butsen en toen is de aan/uit knop gewoon finaal afgebroken (daarna zelf gesoldeerd en verkocht aan een turk :lol: ) en dat stof blijft maar komen tussen die schermpjes. Dat hebben ze toch een heeeeeel stuk weten te verminderen met de 6300.
Merijn
Über-Spammer

Ik heb ook een 6300 van mijn werk, maar daar ben ik ook niet altijd even blij mee. Het sms't voor geen meter, hij doet het in sommige auto's niet goed op de BT carkit, hij wordt heel warm als je aan het bellen bent, batterij gaat snel leeg als je belt.

Maar het is wel 1 van de betere toestellen, ja... Maar als ik moest kiezen... :P
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Mijn 6500 wordt ook redelijk warm als je er een tijdje mee belt. Best irritant.
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Ronnie schreef:Mijn 6500 wordt ook redelijk warm als je er een tijdje mee belt. Best irritant.
Naja, met dit weer best wel lekker, ik laat 'm m'n iPhone met dat koude weer altijd updates binnen halen in de broekzak, lekker warm :p
Ferdy
Über-Spammer

Ronald1916V schreef:
Ronnie schreef:Mijn 6500 wordt ook redelijk warm als je er een tijdje mee belt. Best irritant.
Naja, met dit weer best wel lekker, ik laat 'm m'n iPhone met dat koude weer altijd updates binnen halen in de broekzak, lekker warm :p
heb er geen last van dat dat ding warm wordt verder
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Hier nog E71 fanaten? 8)
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Edward schreef:Hier nog E71 fanaten? 8)
Ik heb de E75. Zelfde inhoud, ander kastje. Erg tevreden mee tot nu toe (Y)
Edward
Contacteer:

Dies ook leuk idd :D
Heb 'm vanmiddag even staan bekijken in de KPN winkel waar ik even moest zijn, tis dat ik niet zo'n fan ben van schuivende en bewegende onderdelen in een telefoon, anders had ik 'm best willen hebben.. :) dat schermpje lijkt me best praktisch zo in het midden (Y) en qua toetsjes zal het bij de E75 net ff wat groter zijn allemaal.

Over de E71 ben ik ook erg tevreden, maar dat was ik met de E51 ook al. De E71 is een opgepompte E51, met iets meer opties zoals GPS en betere camera. Tis dat m'n stiefvader de verkeerde telefoon bij z'n abonnement had afgesloten, anders had ik die E51 nog steeds in gebruik gehad.

Eigenlijk altijd al Nokia gehad, alleen de eerste telefoon was een Ericsson T10s. Destijds de kleinste telefoon op de markt, ook niet moeilijk ofzo, maar wat een bagger ding: zomaar uitvallen als je wilde bellen of een inkomend gesprek wilde opnemen, later de antenne afgebroken (heb ik met een dikke laag plasticlijm weer hersteld :smoke: )
Is ook al eens ter reparatie geweest maar na een tijdje begon het uitvallen gewoon weer.
Daarna de Nokia 5110 van m'n stiefvader overgenomen, en nog 2 jaar mee gewerkt, prima dingetje :worship:
Toen een van z'n opvolgers, de Nokia 6210, ook een jaar of 2, 3 mee gedaan, daar kon ik mee wappen in de pauze, vroege vorm van internet op je mobiel waarbij je moest inbellen, en plaatjes kende ie nog niet.

Toen een Nokia 6020, beetje een misstap. Prima telefoontje met redelijk veel opties, erg goede agenda (die mis ik zelfs nu nog op Symbian) alleen wat zaten er veel beperkingen aan.. Inbox had ik op een gegeven moment vol, er kon geen geheugenkaartje in en het eigen geheugen was 3 MB ofzo.. Dus regelmatig foto's verwijderen (N) en internet was enorm traag, de GPRS verbinding was zelfs nog te snel voor het in het geheugen zetten en laden van alles.
En met de E51 en E71 zit ik wederom op een wat zakelijker model van Nokia, maar nu met minder beperkingen en voor mij voldoende mogelijkheden via programmaatjes die je van internet kunt halen.
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Hoe is het browsen Edward met de E71?
Edward
Contacteer:

Prima, met laden vind ik 'm wat langzaam soms, ook op WiFi of met 3.5G (HSDPA) verbinding, maar dat zal wel iets met de processor te maken hebben, denk dat de opvolger E72 dat net ff iets sneller kan doen vanwege z'n snellere CPUtje.

Maar moet zeggen dat ik op de E71 eigenlijk altijd de standaard browser gebruik, terwijl ik op de E51 vaak Opera Mini pakte omdat die beter omgaat met volledige websites, die laadde sneller en de E51 vond ik door z'n kleinere minder brede schermpje daardoor lastiger werken met de standaard browser. (De E51 heeft dezelfde processor en is qua hardware zo goed als gelijk)

Op de E71 moet je gewoon ff een paar seconden extra geduld hebben en dan is het prima. Heb ook wel SkyFire en Opera Mini maar gebruik het zelden. En verder gebruik ik internet veelvuldig op m'n mobiel, ff snel iets opzoeken of m'n saldo checken, of het nieuws kijken.
Ook dit forum werkt prima! (Y)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Rick16v de HD2 al gekocht? :P
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

zit hier toch wel te denken aan een n97 mini als volgende... of ik moet nog ergens een goede (niet te dure) iphone 3G(S) aan kunnen komen, maar das lastig :p
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Ik mag ook verlengen alleen weet totaal niet meer wat ik wil :P Zoveel keuze :p
Tom
Moderator

ik begin ook weer te kijken. Iphone ben je toch minimaal 30 voor kwijt in de maand en je moet er voor twee jaar aan vast zitten
paulvanrooij
Contacteer:

plus dat T-mobile qua bereik (vooral binnen) ook erg slecht schijnt te zijn
paulvanrooij
Contacteer:

dacht eigenlijk aan een n900 maar zag em hier liggen bij de belcompany en is toch een aardige koelkast :S
Tom
Moderator

ik heb al een paar jaar tmobile (na overname van orange), maar ik ben er erg tevreden over. Gewoon overal goed bereik.
paulvanrooij
Contacteer:

ja? een collega van mij heeft t-mobile en heeft in wijchen/nijmegen toch last met bereik, vooral in winkelcentra en in de flat waar die woont
misschien omdat dat meer grensstreek is ofzo?
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Ik heb ook weleens gelezen dat iemand met de Iphone slechte ontvangst had icm T-mobile en met z'n Blackberry niet.. Dus het is altijd verschillend.
Haas
Car: Megane RS

paulvanrooij schreef:ja? een collega van mij heeft t-mobile en heeft in wijchen/nijmegen toch last met bereik, vooral in winkelcentra en in de flat waar die woont
misschien omdat dat meer grensstreek is ofzo?
Vriend van me heeft een Iphone icm T-mobile en dat is echt een ramp ! Mobiel internet is al helemaal niet vooruit te branden, laat staan het bereik en storingsgevoeligheid. Hij is net verhuisd en wacht even af wat het doet op zijn nieuwe woonadres, maar hij staat op het punt het toestel te retourneren......
Ik heb het met zijn toestel ervaren en het is gewoon echt ruk, alle voordelen die die telefoon heeft, worden er door teniet gedaan!
paulvanrooij
Contacteer:

jammer dat een simlock-vrije iphone zo duur is dan :S
Plaats reactie