ACT: 5 GT Turbo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mn benzinepomprelais weigert al een 2 weken, als je em doorverbind doet ie het gewoon en als die eenmaal loopt doet ie het ook gewoon.
Het relais is niet meer leverbaar bij de dealer en wordt nergens te koop aangeboden.
Is zoon relais van een gewone 5 niet hetzelfde?? Kan iemand die nummers checken in dialogys???
Het relais is niet meer leverbaar bij de dealer en wordt nergens te koop aangeboden.
Is zoon relais van een gewone 5 niet hetzelfde?? Kan iemand die nummers checken in dialogys???
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik heb vanmiddag die van een GTX geprobeerd, doet het goed (dus probleem zit inderdaad in dat relais)
Alleen geeft ie dan geen toerental meer aan. Geen idee of een GTX een toerenteller heeft? of dat dat relais ook niet helemaal lekker is
Alleen geeft ie dan geen toerental meer aan. Geen idee of een GTX een toerenteller heeft? of dat dat relais ook niet helemaal lekker is
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
levert 60 l /per uur by 2,5 barMrtn schreef:Ik zie je punt, maar hij zegt diverse pompen voor diverse modellen te hebben, dus niet 1 pomp voor alle modellen![]()
Ik zal vragen wat voor opbrengst die pompen hebben, GT rond de 130L/m?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Kan je hem niet gewoon opmeten in de kortste stand, en dan de rest over laten aan de onderdelen boer? Ik geloof niet dat daar standaard lengten voor zijn.GerryTT schreef:Weet iemand welke v-snaar je nodig hebt zodat je dynamo wat dichter naar het blok komt te zitten? Heb het weleens ergens gelezen hier dat dit gedaan werd om wat meer ruimte te krijgen voor je FMIC slangen.
p.s. als je weet welke lengte je besteld hebt hoor ik het ook graag.
Project: GTT Blue Sport
hey gerry..
kijk dan ook meteen naar een dynamo met spanner van een eerste type twingo. die heeft een dynamo die je tegen het blok bout en een losse spanrol onder aan het blok
ik denk dat dat een heel stuk scheelt qua ruimte!
kijk dan ook meteen naar een dynamo met spanner van een eerste type twingo. die heeft een dynamo die je tegen het blok bout en een losse spanrol onder aan het blok
Goeie tip AbelAbel schreef:hey gerry..

[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... INGO_m.jpg[/img]
Alleen ff uitvogelen waar die spanrol moet komen. Kost wel 100euro nieuw

[img]http://i.ebayimg.com/19/!Bed-20g!Wk~$(KGrHqQH-CYErgO,9T0!BK9,33rTbw~~_12.JPG[/img]
Nog geen foto van in het register
Nog geen foto van in het register

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dynamo dihatsu charade, kan bijna klem tegen het blok en is kleiner.GerryTT schreef:Weet iemand welke v-snaar je nodig hebt zodat je dynamo wat dichter naar het blok komt te zitten? Heb het weleens ergens gelezen hier dat dit gedaan werd om wat meer ruimte te krijgen voor je FMIC slangen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
spanrol die zit onder aan het blok aan de achterkant. daar zit een gat in het blok en daar dan met een bout er doorGerryTT schreef:Goeie tip AbelAbel schreef:hey gerry..
ik denk dat dat een heel stuk scheelt qua ruimte!Die komt heel wat dichter tegen het blok te zitten
[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... INGO_m.jpg[/img]
Alleen ff uitvogelen waar die spanrol moet komen. Kost wel 100euro nieuw
-
de banjo nippels in de turbo voor de waterkoeling incl de rechte aansluiting en die met de 90gr bocht, zijn die nog te verkrijgen?? die hebben bij mij nogal wat te verduren gehad in het verleden door verkeerd gereedschap, en voor ik ze met 't goeie gereedschap wel naar de klote draai heb ik graag nieuwe.
kwam er vanmiddag ook nog eens achter dat garrett onderling in de T2's heeft zitten rommelen met de draadmaat voor het olieaanvoernippel, en dat vond ik niet zo heel erg grappig
kwam er vanmiddag ook nog eens achter dat garrett onderling in de T2's heeft zitten rommelen met de draadmaat voor het olieaanvoernippel, en dat vond ik niet zo heel erg grappig

-
Het achterdeel van een 19 slot is in ieder geval te dik/te lang.
Dat achterdeel kun je inderdaad overzetten, maar die dunne stang van het stuurslot zit toch in het binnenste van het slot vast?
Tenminste, ik heb er ook mee zitten prutsen en kwam tot die conclusie.
Dat achterdeel kun je inderdaad overzetten, maar die dunne stang van het stuurslot zit toch in het binnenste van het slot vast?
Tenminste, ik heb er ook mee zitten prutsen en kwam tot die conclusie.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
ClubCinq toch?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
inloggen ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
Ow das vreemd dan...dan zal ik vast een keer toegang hebben gekregen via Niekje...ik kom er zo op namelijk...
Helaasch
Helaasch

-
- Contacteer:
alstu
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a255/ ... lokgtt.jpg[/img]
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a255/ ... lokgtt.jpg[/img]
Thanx a lot
maar waar is dat stekkertje voor die blauw omcirkeld is?
[img]http://i403.photobucket.com/albums/pp11 ... chema1.jpg[/img]

-
km teller kabel volgens mijMrtn schreef:Thanx a lotmaar waar is dat stekkertje voor die blauw omcirkeld is?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl