nogmaals erg jammer dat jullie perse een andere kleur willen.
het is ook zeker niet bevordelijk voor de waarde van de auto trouwens.
vind tegenwoordig nog maar eens een antraciete fase 1 in de staat zoals die van jullie.
ik wil me er verder natuurlijk niet te veel mee bemoeien maar zoals je wel zal begrijpen heb ik heel erg goeie herinneringen aan die auto.
Niels en Mike's GTT project
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Niels-16v schreef:Het is ook een schreeuwerige autoTino schreef:Gewoon netjes phase 1 houden in zijn originele kleur, dat blauw is me daar een partij schreeuwerig.

hij kan ook lawaai maken

.:: TurboPowerr ::.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Mooi zo, die intercooler in de bumpert 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Goh waar zou ik die met fotoshoppen vandaan hebben gekopieerdMartijnG schreef:Mooi zo, die intercooler in de bumpert

-
- Contacteer:
Tino schreef:Niels-16v schreef:Het is ook een schreeuwerige autoTino schreef:Gewoon netjes phase 1 houden in zijn originele kleur, dat blauw is me daar een partij schreeuwerig.![]()
hij kan ook lawaai makenin zijn originele hoedanigheid
![]()
zie mijn phase 1...

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Motor ligt uit elkaar en we hebben de meeste onderdelen al schoongestraald.
Het blok zelf even mooi zwart gespoten
[img]http://n-nijenhuis.nl/fotos/BILD0152.JPG[/img]
Het blok zelf even mooi zwart gespoten

[img]http://n-nijenhuis.nl/fotos/BILD0152.JPG[/img]
jullie zijn vergeten om de binnenkant van het blok helemaal schoon te borstelen met van die staalborsteltjes voor op je boormachine.
vergeet ook de buitnkant van de cilinderbussen niet of komen er nieuwe in?
dan houd je lekker lang een mooi schoon koelsysteem met een frisse kleur vloeistof.
dan houd je lekker lang een mooi schoon koelsysteem met een frisse kleur vloeistof.
Idd, moeten we nog even schoonschuren. Maar er komen nieuwe bussen en zuigers in dus das geen probleem.mark 5t schreef:jullie zijn vergeten om de binnenkant van het blok helemaal schoon te borstelen met van die staalborsteltjes voor op je boormachine.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sorry, maar een oranje GT is ook niet echt orgineel meerpierre schreef:ik zou persoonlijk voor oranje gaan met een geel interieur.

En een blauwe met FMIC(Florus) en een KPN groene(Arco) ook niet
Toch effe verder denken dus

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Haha, maar we kiezen uiteindelijk toch een kleur die wij mooi vindenAlex Los schreef:Sorry, maar een oranje GT is ook niet echt orgineel meerpierre schreef:ik zou persoonlijk voor oranje gaan met een geel interieur.![]()
En een blauwe met FMIC(Florus) en een KPN groene(Arco) ook niet
Toch effe verder denken dus

antraciet dus? 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ja tino, post even een fotootje van jouw beestje, das een goed voorbeeld voor de jongens 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Niels hoe is het er nu mee? 

Project: GTT Blue Sport
Het is eindelijk zover
we hebben een ruimte waar we tijdelijk aan de gang kunnen met de carosserie dus heb ik deze week vrij genomen om er zoveel mogelijk aan te doen.
Vandaag hebben we de auto leeg geruimd, volledig onvet en gewassen. Verder hebben we de dorpels er al uit geslepen en hebben we de nodige plekken kaal gemaakt.
(foto's volgen nog)

Vandaag hebben we de auto leeg geruimd, volledig onvet en gewassen. Verder hebben we de dorpels er al uit geslepen en hebben we de nodige plekken kaal gemaakt.
(foto's volgen nog)