
Dennis' Gtt --- VERKOCHT
Of in Merijn's termen te praten, 500 kg zaadtutuur schreef:500 kilo stront is niet duur

Alles kost overgens geld, ik verbaasde me er ook over dat het uit de schorsing halen gratis was

Nou, eerste proefrondje is gereden. Je trekt toch wel redelijk wat aandacht op deze manier kwam ik achter
Mensen die naast je blijven staan bij het stoplicht bijvoorbeeld terwijl het voor hun groen is
Maargoed, er is mee te rijden, zolang je klinkerwegen maar ontwijkt. Die lopen vrij bol waardoor de uitlaat steeds op de grond komt. De klem tenminste, maar de draadeinden kunnen nog zeker een centimeter verder afslijten
Wel stuiteren als de ziekte alleen, maar dan veert ie tenminste niet zo ver in
Heb de dempers ook best hard ingesteld staan. Nog maar ff aankijken hoe het gaat, als het echt kut is gaat ie een standje omhoog.
Wat me alleen opvalt is dat ik nu echt een enorm turbogat heb. Ik neem aan dat het met de FMIC te maken heeft? Als ik vol gas geef begint ie eerst 2 tellen een beetje druk te leveren en dan komt ie pas vol erbij. Het voelt ook een beetje als alles of niets zegmaar op deze manier en dat rijdt niet echt fijn. Kan ik er nog iets anders aan doen behalve injectie erop zetten?



Maargoed, er is mee te rijden, zolang je klinkerwegen maar ontwijkt. Die lopen vrij bol waardoor de uitlaat steeds op de grond komt. De klem tenminste, maar de draadeinden kunnen nog zeker een centimeter verder afslijten


Wat me alleen opvalt is dat ik nu echt een enorm turbogat heb. Ik neem aan dat het met de FMIC te maken heeft? Als ik vol gas geef begint ie eerst 2 tellen een beetje druk te leveren en dan komt ie pas vol erbij. Het voelt ook een beetje als alles of niets zegmaar op deze manier en dat rijdt niet echt fijn. Kan ik er nog iets anders aan doen behalve injectie erop zetten?

en heb em al hoger gezet ??
blyft leuk he : kan ik hier wel of niet over deze drempel of straat in wahahaha
ach ja al doende leert men het wel in te schatten . en met luisteren bereik je ook heel veel
ow dat is myn uitlaat of bumper die de grond raakt.
tot zondag dan maar he .
blyft leuk he : kan ik hier wel of niet over deze drempel of straat in wahahaha

ach ja al doende leert men het wel in te schatten . en met luisteren bereik je ook heel veel
ow dat is myn uitlaat of bumper die de grond raakt.

tot zondag dan maar he .
zolang je nog niet op de max ingestelde druk zit hoort de wastegate gewoon dicht te zitten....DennisT schreef:Ik zat eens te denken, kan het zo zijn dat mijn wastegate te lang open blijft staan? Heeft het zit om daar een druppeltje olie ofzo tussen te laten lopen?
Net weer een stukje gereden, ook snelweg en dat ging best goed! Ik moet alleen wel weer ff wennen aan al die starende blikken
Ik heb nog gekeken of er iets afgeklemt zat ivm de turbo die zo traag op gang komt, maar ik kan niks vinden 


-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Op hoeveel bar staat ie afgesteld?
Mijn standaard T2 heb ik met een bleedvalve op 1,1 bar staan maar daarmee is het turbogat ook stukken groter geworden. Puur omdat je wastegate langer wordt dichtgehouden = meer tegendruk = later opspinnen.
Lekker belangrijk...hij ramt er wel lekker hard in
Mijn standaard T2 heb ik met een bleedvalve op 1,1 bar staan maar daarmee is het turbogat ook stukken groter geworden. Puur omdat je wastegate langer wordt dichtgehouden = meer tegendruk = later opspinnen.
Lekker belangrijk...hij ramt er wel lekker hard in

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Weet ook zo de specs van die turbo niet. Kan ook best zijn dat daar een tandje grotere turbine opzit...
Denk dat het normaal is voor die turbo hoor, of heb je er eerder mee gereden en was het toen minder? De IC heeft niet zo'n enorm verschil namelijk, dus daar ligt het in elk geval niet aan...
Denk dat het normaal is voor die turbo hoor, of heb je er eerder mee gereden en was het toen minder? De IC heeft niet zo'n enorm verschil namelijk, dus daar ligt het in elk geval niet aan...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Het was zeker minder met de IC op de normale plek... Het vermogen is er trouwens niet minder op gewordenMartijnG schreef:Weet ook zo de specs van die turbo niet. Kan ook best zijn dat daar een tandje grotere turbine opzit...
Denk dat het normaal is voor die turbo hoor, of heb je er eerder mee gereden en was het toen minder? De IC heeft niet zo'n enorm verschil namelijk, dus daar ligt het in elk geval niet aan...

Ik heb de DV wel uit elkaar gehaalt en schoon gemaakt, maar hij doet het nog gewoon zoals het hoort. Als de DV open zou blijven staan hoor je hem wel steeds blazen, dat hoor ik niet namelijk... Ik kan nu ff niet weg, miss vanavond ff proberen.-jo- schreef:Demonteer je dumpvalve eens, effe uitproberen.
Jij hebt er niks aan, je kan hem niet eens voor de deur kwijtWouter de Wit schreef:Nou Dennis, ik denk dat het einde oefening is. Ik geef dr 500 euro voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


ik bedoelde eigenlijk, haal hem er eens af en probeer dan eens. Jij kan nooit weten of ie lekt als je aan het rijden bent. Stationair kan je dat ding niet deftig testen vanwege geen of onvoldoende druk.DennisT schreef:Ik heb de DV wel uit elkaar gehaalt en schoon gemaakt, maar hij doet het nog gewoon zoals het hoort. Als de DV open zou blijven staan hoor je hem wel steeds blazen, dat hoor ik niet namelijk... Ik kan nu ff niet weg, miss vanavond ff proberen.-jo- schreef:Demonteer je dumpvalve eens, effe uitproberen.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
20 meter red ik wel, staat ie alleen midden op een doorgaande wegDennisT schreef:Jij hebt er niks aan, je kan hem niet eens voor de deur kwijtWouter de Wit schreef:Nou Dennis, ik denk dat het einde oefening is. Ik geef dr 500 euro voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of binnen een straal van 200 meter van je huis komen

Maar maakt niet uit, dan schroef ik em toch weer omhoog.

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
zal wel mee vallen hoor vlammen doe je op de snelweg .Ivo van Achthoven schreef:Even in het echt bewondert....., erg netjes...![]()
Alleen denk ik persoonlijk echt te laag om lekker te kunnen vlammen...
en daar hebben ze geen drempels .
alleen in de bebouwde kom wordt het iets minder denk ik .
de tyd zal het leren .