5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik weet niet of ik zo'n voorstander ben van de amerikaanse tactiek. Er zijn ook legio voorbeelden waar het compleet fout gaat in Politiestaat VS,
Maar in dit geval hadden ze van mij zeker met rubber kogels mogen schieten. Iedereen die in de front linie staat is in mijn ogen een raddraaier en mag aangepakt worden.
Klopt... Mee eens. Maar da's wat anders dan NL omtoveren in een politiestaat zoals de VS.
In de VS, waar de straffen duidelijk hoger liggen en de omstandigheden ook wat minder, komen mensen er overigens ook niet braver uit, over het algemeen. Heel veel criminelen op een hoop creeert misschien nog wel grotere criminelen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik heb een pcmcia kaart sleuf in me t.v zitten.
Wat kan ik daarmee, ik weet dat in een laptop je er bijv dan een t.v kaart kan in schuiven. Maar hoe werkt dat dan bij een t.v?
Kan je er dan een ding in schuiven, waarin weer een kaart gaat voor digitale t.v (dvd-t tuner?)
Erik (Schepjes) schreef:Voor de mensen die thuis zijn in t.v zaken.
Wat kan ik daarmee, ik weet dat in een laptop je er bijv dan een t.v kaart kan in schuiven. Maar hoe werkt dat dan bij een t.v?
Kan je er dan een ding in schuiven, waarin weer een kaart gaat voor digitale t.v (dvd-t tuner?)
Weet je zeker dat dit geen Common Interface slot is?
Dan is het inderdaad bijvoorbeeld geschikt om zo'n kaart in te steken.
In de Common Interface gaat dan een Alphacrypt (voor meeste nederlandse dvd-t).
Alphacrypt hoef je niet meer te kopen, oa Ziggo heeft de encryptie veranderd en gaat deze maand eigen CI+ modules op de markt brengen. Welk kabel gebied zit je? En wat voor tv heb je (model nr)?
Maar als het goed is, is je toentertijd verteld (bij aanschaf van de alphacrypt module) dat Ziggo van plan was de encryptie te wijzigen, en dat de CAM dan onbruikbaar zou zijn..en dat je bovendien geen recht zou hebben op restitutie
Even uit nieuwsgierigheid, waar wil je dan heen qua tv? DVB-S?
antoine schreef:Welke tv heb je : merk, type etc etc
Lg 32lg2000
Rië
l Notermans schreef:
Erik (Schepjes) schreef:Voor de mensen die thuis zijn in t.v zaken.
Weet je zeker dat dit geen Common Interface slot is?
Dan is het inderdaad bijvoorbeeld geschikt om zo'n kaart in te steken.
In de Common Interface gaat dan een Alphacrypt (voor meeste nederlandse dvd-t).
Met deze functie kunt u bepaalde gescrambelde services (betaalservices) bekijken. Als u de CI-module verwijdert,
kunt u de betaalservices niet bekijken. Wanneer de module in de CI-sleuf is geplaatst, kunt u het modulemenu
openen. Neem contact op met uw leverancier als u een module en smartcard wilt aanschaffen. Plaats of verwijder
de CAM-module niet te vaak. Hierdoor kunnen problemen optreden. Wanneer u het toestel inschakelt nadat u de
CI-module hebt geplaatst, kunt u vaak geen geluid horen.
Maar als het goed is, is je toentertijd verteld (bij aanschaf van de alphacrypt module) dat Ziggo van plan was de encryptie te wijzigen, en dat de CAM dan onbruikbaar zou zijn..en dat je bovendien geen recht zou hebben op restitutie
Even uit nieuwsgierigheid, waar wil je dan heen qua tv? DVB-S?
antoine schreef:Erik kijk eens op pagina 54 van je handleiding.
Met deze functie kunt u bepaalde gescrambelde services (betaalservices) bekijken. Als u de CI-module verwijdert,
kunt u de betaalservices niet bekijken. Wanneer de module in de CI-sleuf is geplaatst, kunt u het modulemenu
openen. Neem contact op met uw leverancier als u een module en smartcard wilt aanschaffen. Plaats of verwijder
de CAM-module niet te vaak. Hierdoor kunnen problemen optreden. Wanneer u het toestel inschakelt nadat u de
CI-module hebt geplaatst, kunt u vaak geen geluid horen.
Top thanks
Handleiding heb ik met de doos weggemieterd volgens mij
CI+ is inderdaad de nieuwe standaard waar Ziggo mee gaat werken. Philips, Sony en Samsung hebben al een aantal tv's met een CI+ slot.
Als je een tv hebt met dvb-c tuner en CI slot kun je nog gewoon de Alphacrypt classic if CI gebruiken, alleen wordt het officieël niet ondersteund door Ziggo.
Ik heb toevallig gisteren een Alphacrypt besteld voor m'n tv.