Dennis' Gtt --- VERKOCHT
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
mooie IC's hebben ze daar zeg! 

ja die heb jij toch ook?
Vanavond bij Joris een mooie OMP rolkooi voor de GTT opgehaald
Alleen die dingen zijn zo lomp dat het eigelijk zelfs niet in de Sierra paste
Maar uiteindelijk wel gelukt met het bekende houtje-touwtje werk. De kooi is als extra uitgerust met een diagonaal balk, balk onderaan b-stijlen en deurbalken. Het spul moet nog gecoat worden enzo, denk ook dat de kooi er volgend jaar pas in komt, wil gelijk de stoelen van nieuwe stof en schuim laten voorzien dan.


-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

Ik zelf had geen dwarsbalk bij de B-stijl met mijn OMP-kooi in de witte GTT, maar wel bevestigingspunten bij de gordels en bij de zonnekleppen. Jij ook ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Das een dure IC dan...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 87
- Lid geworden op: di 11 mar 2008 20:09
- Locatie: Venlo
- Contacteer:
Ik heb mijn slangen hier vandaan.
http://stores.shop.ebay.nl/Nice-New-Car ... QQ_armrsZ1
Ik was iets van 80 euro kwijt .
http://stores.shop.ebay.nl/Nice-New-Car ... QQ_armrsZ1
Ik was iets van 80 euro kwijt .
Net een deel van het voorfront met de staalborstel bewerkt en in de tectyl gezet. Ik wilde de oliekoeler loskoppelen om deze boven de frontbalk te plaatsen, alleen doordat de boel een beetje vastgerot zat is de hele aansluiting afgebroken van de koeler
Dat wordt dus een nieuwe bestellen. Ik zag dezelfde koeler als bij Biesheuvel staan, 235 breed en 10 rijen. Adviseren jullie mij om dezelfde maat te nemen, of gelijk een stukje groter? Weet iemand misschien nog een goedkoper adresje voor Mocal koelers?

Dutchpowertrading is wel een van de goedkoopste... of anders ebay
10 rijen is wel laag, 13 rijen minimaal en als je het kwijtkunt zou ik een 16 rijen aanraden, tenminste als serieus vermogen wilt draaien en er gebruik van wilt maken
10 rijen is wel laag, 13 rijen minimaal en als je het kwijtkunt zou ik een 16 rijen aanraden, tenminste als serieus vermogen wilt draaien en er gebruik van wilt maken

Ik heb iig al de 235 serie, dus de breedste. Zit er in de sandwichplate ook een soort van thermostaat normaal gesproken? Of wordt het altijd door de koeler gepompt?Steven schreef:Dutchpowertrading is wel een van de goedkoopste... of anders ebay
10 rijen is wel laag, 13 rijen minimaal en als je het kwijtkunt zou ik een 16 rijen aanraden, tenminste als serieus vermogen wilt draaien en er gebruik van wilt maken
-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
[quote="DennisT"]Ik wilde de oliekoeler loskoppelen om deze boven de frontbalk te plaatsen, alleen doordat de boel een beetje vastgerot zat is de hele aansluiting afgebroken van de koeler
quote]
Bekend probleem 2 opties: laten lassen of er schroefdraad in zetten. laatste optie heb ik, voldoet goed.

Bekend probleem 2 opties: laten lassen of er schroefdraad in zetten. laatste optie heb ik, voldoet goed.
Hoe laat je er dan schroefdraad in zetten? De hele aansluiting is afgebroken van de koeler, en dat was 1mm dik aluminium waar het in vast zat. Ik denk dat ik maar gewoon een nieuwe bestel en dan gelijk ietsje groter.sieger everts schreef:DennisT schreef:Ik wilde de oliekoeler loskoppelen om deze boven de frontbalk te plaatsen, alleen doordat de boel een beetje vastgerot zat is de hele aansluiting afgebroken van de koelerquote]
Bekend probleem 2 opties: laten lassen of er schroefdraad in zetten. laatste optie heb ik, voldoet goed.
daarom word mijn intercooler dus wat duurder omdat ik niet zo'n universeel ding neem maar 1 met aansluitingen aan de bovenkant, dan hoef ik niet met alle bochten om het subframe heen maar kan ik direct naar bovenDennisT schreef:Heeft er iemand foto's van hoe de slangen bij deze FMIC moeten lopen? Dat weet ik ook wat ik nog bij moet gaan bestellen

-
- Berichten: 1742
- Lid geworden op: di 29 mar 2005 14:42
- Locatie: Assen
- Contacteer:
ik heb het laten doen, dus hoe en wat weet ik niets van, ik heb al goed is woensdag wel een foto van de koeler en ook eentje van mijn buizen van de intercooler
Vandaag weer eens met Chris aan het hobbyen geweest met de gt, aan de ene kant lekker wat gedaan, maar aan de andere kant ook weer extra werk tegengekomt. (zal ook eens niet trouwens
)
Aan de linkerkant zit de nieuwe plaat orin, alleen rechts vonden we het te gevaarlijk omdat de tank er zo dicht naast zit. Dus besloten de tank maar los te schroeven (veel werk is dat toch niet, de benzine overpompen was meer werk), alleen geen tijd meer om daar de plaat in te lassen.
Nu de tank enzo toch weg zijn kan het daaronder gelijk goed in de tectyl gezet worden (klein beetje roest, maar niks doorgerot
) en kunnen we er goed bij voor het gat in de wielkast, alleen nog ff die paar slangen weghalen, maar dat is zo gebeurd.
Nog niks opgeschoten met de FMIC, misschien deze week ff de oude bumper openflexen om te zien hoe dat staat en hoe we hem dan vast gaan maken.
Tot slot een fotoreportage van de dag:
[img]http://img193.imageshack.us/img193/3011/p6010007.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/1358/p6010003.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/9348/p6010004l.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/3005/p6010001.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/1589/p6010008v.jpg[/img]

Aan de linkerkant zit de nieuwe plaat orin, alleen rechts vonden we het te gevaarlijk omdat de tank er zo dicht naast zit. Dus besloten de tank maar los te schroeven (veel werk is dat toch niet, de benzine overpompen was meer werk), alleen geen tijd meer om daar de plaat in te lassen.
Nu de tank enzo toch weg zijn kan het daaronder gelijk goed in de tectyl gezet worden (klein beetje roest, maar niks doorgerot

Nog niks opgeschoten met de FMIC, misschien deze week ff de oude bumper openflexen om te zien hoe dat staat en hoe we hem dan vast gaan maken.
Tot slot een fotoreportage van de dag:
[img]http://img193.imageshack.us/img193/3011/p6010007.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/1358/p6010003.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/9348/p6010004l.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/3005/p6010001.jpg[/img]
[img]http://img193.imageshack.us/img193/1589/p6010008v.jpg[/img]
damn!
is altijd naar om crusty tegen te komen, mja beter dat je het vind en verhelpt dan dat het ergere gevolgen heeft
bij mij was 1 ophanging ook compleet rot, ook stuk opnieuw ingelast en dik in de tectyl gezet


bij mij was 1 ophanging ook compleet rot, ook stuk opnieuw ingelast en dik in de tectyl gezet

Net met een flex de oude voorbumper bewerkt om te kijken hoe het zou zijn met de FMIC in de voorbumper. Alleen zoals ik al verwachtte zullen de slangen en mistlichten elkaar in de weg zitten, ook zal ik maar de helft effectief koeloppervlak hebben doordat de nummerplaat er ook deels voor zit. Dus de nieuwe bumper blijft gewoon zoals hij is en gaat morgen samen met het nieuwe tankklepje richting de spuiter 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
348 = Polar wit (tot 1/90)
http://www.5gt.nl/bb/viewtopic.php?t=87168 - Parelmoer wit
Ik zou ook je auto ff bij de spuiter neerzetten, volgens mij is dat parelmoer een kutkleur om te spuiten en zal je snel kleurverschil hebben.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!