Het pompje kost: 330,- euro. De korting is er dan al af.. haha.Geert schreef:prijs?

Het pompje kost: 330,- euro. De korting is er dan al af.. haha.Geert schreef:prijs?
Poe, nog in geen 330 jaar zou ik DAT betalen voor zon zeikpompje, maar ben dan ok wel een cheapassronald clio schreef:Het pompje kost: 330,- euro. De korting is er dan al af.. haha.Geert schreef:prijs?
Het is geen originele Williams meer, je moet er ook echt een liefhebber voor vinden dus ik vrees dat het een stuk onder de normale gemiddelde prijs van een originele Williams uit zal komen.williams schreef:heb even een vraagje. Ik weet dat er hier kenners zitten dus mijn vraag is de volgende :
Ik ben van plan om mijn clio williams te verkopen. Hij is van het jaar 1995 en heeft nu 95000 km.
Nu is hij wel volledig veranderd, herspoten, en volledige bodykit erop, andere velgen....
Linkje met foto's :
http://www.car-tuning.be/index.php?main=viewcars&id=47
Enig idee wat ik als vraagprijs kan geven?
Zo'n auto gewoon te koop zetten voor het bedrag dat jij er voor wil hebben en gewoon afwachten, verwacht niet dat je zo'n auto binnen een week kwijt bent.. maar er zijn nog wel eens mensen die genoeg geld over hebben voor zoiets.Tim schreef:Het is geen originele Williams meer, je moet er ook echt een liefhebber voor vinden dus ik vrees dat het een stuk onder de normale gemiddelde prijs van een originele Williams uit zal komen.williams schreef:heb even een vraagje. Ik weet dat er hier kenners zitten dus mijn vraag is de volgende :
Ik ben van plan om mijn clio williams te verkopen. Hij is van het jaar 1995 en heeft nu 95000 km.
Nu is hij wel volledig veranderd, herspoten, en volledige bodykit erop, andere velgen....
Linkje met foto's :
http://www.car-tuning.be/index.php?main=viewcars&id=47
Enig idee wat ik als vraagprijs kan geven?
Meer in de richting van een Clio 16V, daar nog iets boven op in verband met de Williams motor maar dan zit je naar mijn mening toch wel aan het maximum wat je er voor zal krijgen.
Al kun je natuurlijk iemand vinden die er veel geld voor wil geven, goed zoeken is het devies
Dat hij qua uiterlijk mooier is, dat is een ding wat zeker is.Merijn schreef:Je betaalt, in mijn ogen, echt niet alleen voor de exclusiviteit. Het is gewoon meer auto, in elk opzicht.
- Betere wegligging door o.a. bredere sporing voor
- Betere zitpositie door andere stoelen
- Meer vermogen en koppel (kijk niet naar 0-100 tijden op topsnelheid, de motor is echt voelbaar krachtiger, vooral onderin)
- Mooier uiterlijk (is natuurlijk een kwestie van smaak)
- Waardevast(er)
Ga maar eens een proefrit maken in een gewone 16V en daarna in een Williams. Er zit echt wel een flink verschil tussen.
Of jij het het geld waard vind is iets wat je zelf moet beslissen.
Mijn advies: zoek heel goed naar een goede auto. Koop niet de eerste die je tegenkomt, als er puntjes aan zitten. Ze zijn schaars, maar beter koop je direct een goede. Kost wel wat meer natuurlijk...
Sowieso is een compleet originele Williams het mooist, maar mochten de stoelen in slechte staat zijn dan heb ik liever de Sparco's erin. (zeker als het een 1.8 16V wordt)Geert schreef:ik denk dat de orginele kuipstoeltje van de williams net zo goed zitten als die sparco dingen. En de orginele zien er 10 keer beter uit in een williams. Puur mijn mening maar een williams is op zijn mooist als hij orgineel is.
Deze staat meteen in m'n favorietenGerald schreef:@Joost,
mocht je straks kuipstoelframe's zoeken voor je clio, ik heb hier nog en linker en rechter liggen.![]()
Zie: HIER
Gr.Gerald
Zo'n nr.plaatje op het dash hoef ik niet per se.+Clio16v+ schreef:als ik jou was zou ik kijken naar een ph2 williams of 16v (grandprix). Die vind ik persoonlijk mooier en zowel in de 16v ph2/grandprix zitten de williams (type) stoelen.
willie ph2 zit meen ik geen nr plaatje op dash? als je dat toch liever hebt dan moet je voor de ph1 willie gaan
maargoed moet je zelf maar even kijken welke je liever hebt
Hehe, ijskarten bij de Uithof was wel erg gaaf zeg! Aanrader voor iedereen die eens lekker wil driften.antoine schreef:Joost heb ik je aangestoken met mij Renault spam topic's op Rallysport.nl?Heb je veel haast met de aanschaf? Anders mag je wel een keer een rondje meerijden wanneer ik bij mijn kennis ben.
Je mag ook reageren wanneer je terug komt van het Karten.
dat krijg je he, met al die kutoptiesMerijn schreef:Iets zwaarder ook, geloof ik. En nooit in Nederland geleverd, dus altijd import.