Ik denk dat het nu opgelost is
Normaal gesproken niet te vroeg juichen, maar een uitgebreide testrit inclusief burnout is geslaagd
De inlaatluchttemperatuursensor heeft een afgeschermde draad. Een slechte draad daarbinnen in levert direct sluiting. Vlak bij de stekker was de binnendraad poreus en de afscherming zat er in de buurt. Dit alles heb ik weer netjes met vulkaniserende tape dicht gemaakt.
Daarnaast was de draad van de bdp sensor ook stuk. In het deel waar het dikke zwarte omhulsel zit, kon ik de draden zo uittrekken. Er was dus een
"losse" verbinding. Ik had een andere BDP sensor gepakt, maar die had een andere stekker, het leek me sonde om die gelijk door te knippen toen ik nog niet wist of het aan de BDP zou liggen of niet. De draden van de originele bdp stekker had ik vakkundig in de stekker van de "nieuwe" BPD gefrommeld en ingetaped. Er was nu dus nog steeds een losse verbinding.

Nu heb de draden van de nieuwe sensor doorgeknipt en tijdelijk met een kroonsteentje vastgemaakt.
Of het nou aan de bedrading van de inlaatluchttemperatuursensor of de bedrading van de BPD lag, ik weet het niet. Misschien loopt hij morgen weer ruk
Dus.... Volgende week zondag maximaal banden roken op Speed en Gein. Eerst nog gauw even een "safe burnout protection" beschermplaat maken voor de vulslang die door de wielkuip loopt..... Kan ik tenminte door driften todat beide banden geklapt zijn
Bedankt allemaal voor de hulp zover!!