Wouter GT Turbo ph II -> Zwart / Wit...
Idd, lijkt me veiliger je druk elders te meten...
tis niet echt een lekkere werkplek daar......
maarrrrr.... misschien kun je m lostikken met een centerpunt nadat je de motor goed warm hebt getrapt?
Boren kan altijd nog, maar zal nooit mijn 1e, 2e of 3e keus zijn...
maarrrrr.... misschien kun je m lostikken met een centerpunt nadat je de motor goed warm hebt getrapt?
Boren kan altijd nog, maar zal nooit mijn 1e, 2e of 3e keus zijn...

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Mwoah vooral veel tijd, geld niet zo zeer. Daar heb ik hele goed afspraken over gemaaktAndrews (supercinq) schreef:dat is lekker balen zeg.
jij steek ter een hoop tijd en geld in.
en een ander waggelt er ff tegenaan.
wel ff iets anders
er kwam bij jou toch ook geen achterbank in terug??
waarom dan al die moeite voor uitklapbare ramen..
er zit dan toch nooit iemand
en dus gaan ze noit open,want zelf kun je er ook niet bij.
ik heb ze zelf ook vervangen door ''vaste'' ramen
ivm de rolkooi.

Dr komt geen bank meer in, maar had al niets houdertjes besteld dus dan maar klappertjes.
Als het goed is, krijg ik zondag die U-beugeltjes. Heb ze geruild voor iets wat ik toch over had.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Ik heb het niet eens geprobeerd om em eruit te krijgen, dat heeft een vorig iemand al geprobeerd zo te zienHaas schreef:tis niet echt een lekkere werkplek daar......
maarrrrr.... misschien kun je m lostikken met een centerpunt nadat je de motor goed warm hebt getrapt?
Boren kan altijd nog, maar zal nooit mijn 1e, 2e of 3e keus zijn...

Ik ga wel opzoek naar een ander meetpunt(en). Moet er nog 2 hebben, olietemp en druk. Of kan ik de oliedruk doorverbinden met die uit het dashboard?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Mwah,
dat boren kun je altijd proberen zoals Steve zegt. Zo spannend is dat niet

dat boren kun je altijd proberen zoals Steve zegt. Zo spannend is dat niet


-
- Berichten: 965
- Lid geworden op: do 28 jun 2007 17:28
- Locatie: Waddinxveen
- Contacteer:
balen man van die deuk!
en het zit je ook niet mee met de 5
succes iig
en het zit je ook niet mee met de 5
succes iig

Renault Clio 1.2 16v (2009) - Renault Clio 1.4 automaat (1993)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Met de Dremel een klein sleufje er in slijpen en dan met een beiteltje rond tikken tot hij eruit komt.
Zoals Haas al zei.
Of een boutje er op lassen en dan als nog los draaien.
Zoals Haas al zei.

Of een boutje er op lassen en dan als nog los draaien.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Hahaha als die boutkop is afgebroken, gaat je dat niet lukken met een beiteltje of er iets oplassen. Kan ik je nu al op een briefje geven 
Draad verzwakken door op te boren, waarschijnlijk blijft ie op een gegeven moment op je boor plakken en schroeft ie er wat in, dan kun je em er wel uit tikken.

Draad verzwakken door op te boren, waarschijnlijk blijft ie op een gegeven moment op je boor plakken en schroeft ie er wat in, dan kun je em er wel uit tikken.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Ik ga denk ik wel een andere plek zoeken om die sensoren erin te douwen.
Die bout is niet afgebroken maar dolgedraaid. Erg fijn iig.
Wie heeft hier trouwens een extrene turbodrukmeter in het bovenste luchtrooster gemaakt? Kan die me dan ook vertellen hoe dat netjes te krijgen is. De turbodrukmeter is bij mij een beetje te diep, dus past niet mooi.....
Die bout is niet afgebroken maar dolgedraaid. Erg fijn iig.
Wie heeft hier trouwens een extrene turbodrukmeter in het bovenste luchtrooster gemaakt? Kan die me dan ook vertellen hoe dat netjes te krijgen is. De turbodrukmeter is bij mij een beetje te diep, dus past niet mooi.....
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Dat word nog ff knutselen maar ik vind het ook mooier!!! Laat ff weten als het gelukt is hoe je het gedaan hebt 
Kan je de olie druk meter niet aansluiten op de sensor die er al op zit? Of geeft deze alleen signaal als de druk kritiek wordt?

Kan je de olie druk meter niet aansluiten op de sensor die er al op zit? Of geeft deze alleen signaal als de druk kritiek wordt?
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
geeft alleen wel / geen olie druk. De meeste sensoren die bij meters geleverd worden zitten 2 aansluitingen op, 1 voor de meter en 1 voor het
lampje op het dashboard. Dus originele sensor er uit en nieuwe er in
lampje op het dashboard. Dus originele sensor er uit en nieuwe er in

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Het originele potje geeft toch juist wel de juiste druk af? TWee aansluitingen, lampje en druk dacht ik. Of pakt de meter in het dashboard ergens anders zn signaal vandaan?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Geen idee sjaak, ik ben dr al 2,5 week niet geweestSteven schreef:Wat dacht je trouwens van de meter modificeren?

Aangezien de spuiter het zo giga druk heeft, heeft ie mijn klusjes nog niet gedaan.
De kuipstoelen liggen thuis klaar met de aangepaste frames eronder. Die kunnen er zo in. Moet eigenlijk ff opschieten maar goed......
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Zo deze hebben we ook nog.
Vandaag maar weer eens met deze aan de klus geweest. Helaas is er nog niets aan gedaan. (is ook mijn eigen schuld, wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten
)
Eerst maar eens nieuwe platen gehaald. Deze zijn goed toch Chris?
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
Vervolgens wat dingen in het dasboard vastgezet, binnnen panelen en de strip boven de achterklep erin gehangen.
De deuk in het achterscherm zit er dus ook nog steeds in. Misschien op deze foto wat zichtbaar.
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
Lijkt volgens mij erger op de foto dan het is. Het is een flauwe deuk.
Toch zijn er in Amsterdam wel kabouters, ik kan namelijk ook de spatbordverbreder links achter vervangen, deze is gewoon gebroken
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
Dat wordt morgen maar weer even langs HJ rijden.
maar even kijken wanneer die spuiter tijd heeft, voor mij hoeft ie niet binnen paar weken af te zijn. Van het voorjaar is vroeg zat. Maar moet het wel eens duidelijk afspreken zodat ie ook echt van het voorjaar kan rijden.
Vandaag maar weer eens met deze aan de klus geweest. Helaas is er nog niets aan gedaan. (is ook mijn eigen schuld, wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten

Eerst maar eens nieuwe platen gehaald. Deze zijn goed toch Chris?

[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
Vervolgens wat dingen in het dasboard vastgezet, binnnen panelen en de strip boven de achterklep erin gehangen.
De deuk in het achterscherm zit er dus ook nog steeds in. Misschien op deze foto wat zichtbaar.
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
Lijkt volgens mij erger op de foto dan het is. Het is een flauwe deuk.
Toch zijn er in Amsterdam wel kabouters, ik kan namelijk ook de spatbordverbreder links achter vervangen, deze is gewoon gebroken

[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... Medium.jpg[/img]
Dat wordt morgen maar weer even langs HJ rijden.
maar even kijken wanneer die spuiter tijd heeft, voor mij hoeft ie niet binnen paar weken af te zijn. Van het voorjaar is vroeg zat. Maar moet het wel eens duidelijk afspreken zodat ie ook echt van het voorjaar kan rijden.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Duidelijk naar buiten getrokken geweest. Laat ze ook ff dat piepkleine zakkertje boven je tankgat weghalen
Deuk valt opzich mee (op de foto), liever uitdeuken dan nog eens plamuren
Goede uitdeuker heeft er wel ff werk aan maar is niet onmogelijk.


Deuk valt opzich mee (op de foto), liever uitdeuken dan nog eens plamuren

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Iets wat wel snel nodig is is een jc5s009
Heb alles af op de bak na 


Ik kreeg vandaag een mailtje of ik de TB-40-XB nog had, bleek de 2e eigenaar te zijn die dat ding in 1993 gekocht had voor 16.500 gulden! Foto's van toen:
[img]http://img202.imageshack.us/img202/8871/imgp1143.jpg[/img]
[img]http://img94.imageshack.us/img94/2308/imgp1145.jpg[/img][img]http://img94.imageshack.us/img94/imgp1145.jpg/1/w1024.png[/img]
[img]http://img202.imageshack.us/img202/5822/imgp1142.jpg[/img]







[img]http://img202.imageshack.us/img202/8871/imgp1143.jpg[/img]
[img]http://img94.imageshack.us/img94/2308/imgp1145.jpg[/img][img]http://img94.imageshack.us/img94/imgp1145.jpg/1/w1024.png[/img]
[img]http://img202.imageshack.us/img202/5822/imgp1142.jpg[/img]
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Toen reed 'ie nog....


Oftewel opschieten met dat hok!!!!!!!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...