ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
geen massieve nemen, maar die geventileerde!
-
- Contacteer:
want past niet of is slechter?
Nou geventileerde schijven zijn vaak een flink stuk dikker, dus dan moet je de remzuiger enorm uitpersen, met als gevolg dattie uiteindelijk eruit komt als de remblokken in beginnen te sluiten. Oftewel die klauwen zijn niet geschikt.
Je moet gewoon shoppen voor GTT spul in dit geval.
Je moet gewoon shoppen voor GTT spul in dit geval.
Nah het zal wel passen maar is niet echt optimaal, zuiger komt namelijk veel verder naar buten.
-
- Contacteer:
Top thanks voor de opheldering, zo ff in de pauze er ff langs rijden om te ruilen.
deze schijven zijn namelijk 12mm en geventileerde zijn 20 dus schilt idd nogal wat.
deze schijven zijn namelijk 12mm en geventileerde zijn 20 dus schilt idd nogal wat.
-
- Contacteer:
heb de remmen net ff omgeruilt voor wel geventileerde (y)
Hey mannen bedankt voor jullie antwoorden op de vraag over bestellen van VW onderdelen bij Brezan.
Tja... dan zit er voor mijn pa niks anders op dan koppeling eruit slopen en heen en weer rijden voor t juiste onderdeel nummer.

-
- Contacteer:
Misschien een gekke vraag, ruitenwissers zijn vervangen maar strepen nog licht, ik vermoed dat ze niet strak genoeg worden aangedrukt op de ruit.
Wat is hier aan te doen?
Wat is hier aan te doen?
Heb je flexiwipers?
Zijn echt aanraders
Of anders van die (non-autostyle) spoilertjes derop
Ik heb afgelopen weekend een poetsmiddel gebruikt van Autoglym, Glass Polish ofzoiets... Werkt ook goed tegen strepen

Zijn echt aanraders

Of anders van die (non-autostyle) spoilertjes derop

Ik heb afgelopen weekend een poetsmiddel gebruikt van Autoglym, Glass Polish ofzoiets... Werkt ook goed tegen strepen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
[img]http://94.100.114.140/508900001-5089500 ... _zNve.jpeg[/img]-jacco- schreef:Nah, denk ook niet dat je er veel aan herkend had... Hij is compleet uitgebrand... Net de voorbumper heeft het overleefd, maar voor de rest...AnthonyR schreef:ik heb hem niet gezien jacco, zonde man echt k&$(%
[img]http://94.100.114.40/508900001-50895000 ... _X67n.jpeg[/img]
[img]http://94.100.113.59/508900001-50895000 ... _9QYu.jpeg[/img]
Vrijdag de pers in

-
- Über-Spammer
krijg je er misschien nog 1 cent voor 
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wel zuur Jacco 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Doet de verzekering er ook niks aan dan? Neem aan dat die er wel op gebrand zijn hun uitbetaalde geld terug te krijgen. Snap niet dat de politie er niks aan kan doen, krom land hiero....RutgerJ schreef:De verzekering heeft alles vergoed, dus ik ga niet voor de verzekeraar en de politie een beetje politie agentje spelen. De politie doet niks en de verzekeraar laat het aan mij over.
Niet dat ik van te voren al zo'n hoge pet op had van onze Nederlandse politie, maar dat het ze niks kan schelen tast je rechtsgevoel wel aan.
Die zelfde nacht waren er ook velgen van een VW Passat gestolen en die heeft hij nu opeens ook te koop staan op Marktplaats.
Die trek je maar van de huur af die al een paar maanden achterlooptGabri van der Veen schreef:krijg je er misschien nog 1 cent voor

MartijnG schreef:![]()
Tja jongens... Het is maar een autoLuco/Alpine-racer schreef:wel zuur Jacco

Het is en blijft zonde, maarja...
Waarschijnlijk hou ik er wel een mooie brug aan over

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Verdomme Jacco, erg zuur om dit zo te zien.. het was zo'n mooie Chamade..

-
- Contacteer:
My god dat is zo zonde...

Nee gewone, maar zelfs op lage snelheid drukken ze niet goed op de ruit, moet toch wel iets voor zijn? Nieuwe veer erin oid?-jacco- schreef:Heb je flexiwipers?![]()
Zijn echt aanraders
Of anders van die (non-autostyle) spoilertjes derop![]()
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Maak indd je raam ff een keer grondig schoon 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
Ik was gister even aan het proberen mijn remschijven te vervangen alleen de torx schroeven zitten echt muurvast. dus ik heb ze goed warm gestookt met een gasbrander en toen weer geprobeerd maar ze zaten zo vast dat ik er een gedore bitje op heb afgebroken
Iemand nog een idee hoe ik ze het beste los krijg, denk nu dat ik het met een bijtel ga proberen, maar het zit erin verzonken dus echt lekker zal dat ook niet gaan ben ik bang

Iemand nog een idee hoe ik ze het beste los krijg, denk nu dat ik het met een bijtel ga proberen, maar het zit erin verzonken dus echt lekker zal dat ook niet gaan ben ik bang
-
ik boor ze meestal uit / het kopje eraf met een redelijk grote boor, die schroefjes zijn van vrij zacht materiaal dus je bent er zo doorheen.Ad schreef:Ik was gister even aan het proberen mijn remschijven te vervangen alleen de torx schroeven zitten echt muurvast. dus ik heb ze goed warm gestookt met een gasbrander en toen weer geprobeerd maar ze zaten zo vast dat ik er een gedore bitje op heb afgebroken![]()
Wanneer het kopje eraf is kun je het schroefje met de hand wel losdraaien.
Nou ik heb toch ook al meerdere keren gehad dat het vrij hard staal was, maar idd uitboren en gewoon geen schroefjes meer terugzetten, kutkrengen. Ze zitten er dus alleen om te voorkomen dat de schijf op je tenen stuiterd als je je wiel eraf haalt. Maar als je wiel langer dan een week vastzit, blijft die schijf ook al aan je naaf plakken.
Als je ze er toch perse in wilt hebben, al snap ik dan niet waarom, zet ze dan echt vingervast.
Als je ze er toch perse in wilt hebben, al snap ik dan niet waarom, zet ze dan echt vingervast.
-
- Contacteer:
Dan word dat hem
kan ik vanavond weer eens in de donkerte aan de slag 

-
Ghettostyle??Ad schreef:Dan word dat hemkan ik vanavond weer eens in de donkerte aan de slag

-
- Moderator
- Car: MB
met een klein scherp beiteltje lukt anders ook wel hoor. Normaal geen probleem. Daarna effe de naaf schoon maken met een staalborstel en iets insmeren met kopervet, dan blijft de schijf wel hangen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
meestal helpt een paar keer goed hard met een hamer op de plek van het boutje slaan, dus op de schijf zelf. Flink rammen, warmstoken, dan komtie altijd los... denk ik 
@Jacco: damn...

-
- Contacteer:
kan je zeggen datd at niet werktHaas schreef:meestal helpt een paar keer goed hard met een hamer op de plek van het boutje slaan, dus op de schijf zelf. Flink rammen, warmstoken, dan komtie altijd los... denk ik

de deuken zaten in de schijf maar niet los te krijgen haha
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
- Contacteer:
Dat heeft idd flink geholpen!MartijnG schreef:Maak indd je raam ff een keer grondig schoon

-
- Moderator
- Car: Megane
toch zonde zo'n r4 cabrio:
[img]http://district8.net/wp-content//050309msa.jpg[/img]
http://district8.net/dak-er-af-na-aanri ... t-a20.html
[img]http://district8.net/wp-content//050309msa.jpg[/img]
http://district8.net/dak-er-af-na-aanri ... t-a20.html