wat moet ie opbrengen?
Vanochtend naar hem gemailt en verteld dat ik tot de conclusie gekomen was hem toch liever niet te verkopen. Lekkere impulsieve acties weer van me dus. Maar kwam vanmiddag wat tegen wat misschien mijn gedachten heeft veranderd.... Een Williams:-Ray- schreef:en issie al weg?
of heb je m laten komen en gezegd nee ik doe het toch niet?
hoe zou jij het vinden als jij afspreekt met die williams en de dag dat je erheen gaat een mailtje krijgt dat je "m toch maar niet verkoopt"? shit man, make up your mind. tis geen rolletje drop wat je verkoopt...Remon-CL10 schreef:Vanochtend naar hem gemailt en verteld dat ik tot de conclusie gekomen was hem toch liever niet te verkopen. Lekkere impulsieve acties weer van me dus. Maar kwam vanmiddag wat tegen wat misschien mijn gedachten heeft veranderd.... Een Williams:-Ray- schreef:en issie al weg?
of heb je m laten komen en gezegd nee ik doe het toch niet?
http://link.marktplaats.nl/180754175
Lijkt me op zich wel een leuke vervanger
zender niet stuk of toevallig batterij ervan leeg?Remon-CL10 schreef:Gister heb ik de Clio helemaal gewassen en gepoetst en weer terug op slot gezet op de oprit, vanmorgen deed hij het niet meer... Hij ging al niet met de afstandsbediening open en hierdoor gaat de GP niet meer van zijn startonderbreker af http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=27199
Iemand die dit vaker heeft meegemaakt? Wel goed k*%$e, want had hem eigenlijk nodig vanavond
Nee, batterijen vervangen en heb gecontroleerd dat deze infrarood signaal afgeeftDanny van Duren schreef: zender niet stuk of toevallig batterij ervan leeg?
Dat hoort wel zo, dat doet ie bij mij tenminste wel. Doen de motortjes het wel goed nog van de vergrendeling?Remon-CL10 schreef:Ondertussen ben ik al een half jaar verder en nog steeds geen centrale vergrendeling... Na een tijdje geen zin meer erin gehad te hebben ben ik maar weer op zoek geweest naar een oplossing. Nu zit ik met de volgende vraag:
Weet iemand of alle deuren horen te sluiten als je de auto op slot doet met de sleutel gewoon in het slot? Dus centrale vergrendeling zonder afstandsbediening zeg maar. Een vriend van me heeft een Baccara die dit wel doet, maar die van mij dus niet. Zal daar dan ergens een probleem zitten? Want ik denk niet dat het aan de zender en ontvanger ligt. Wat het dan wel kan zijn weet ik ook niet, maar dan kan ik in ieder geval de zender/ontvanger uitsluiten.