Remon's Clio 16v Grand Prix nr. 282 |Verkocht...

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ook al komt er iemand langs, hij HOEFT niet verkocht te worden, he. :P

wat moet ie opbrengen?
-Ray-
Contacteer:

wie zet ze auto dan ook voor de grap te koop?
Immer wieder die verdammte Holländer
Remon

Ik :lol:
Heb hem gezegd dat er iemand is die 4700,- geboden heeft en nog steeds wil hij komen, dus kijk morgen wel even :p
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Da's best een aardige prijs, ja... Daar kun je tegenwoordig ook wel een Willi voor krijgen, maar in welke staat?? :)
Sanderrs
Contacteer:

Als je m verkoopt wat ga je dan rijden?
Miekje16V

Ik zou hem houwe als ik jou was... je weet nu wat je eraan hebt en tis echt een heel dikke clio (Y)
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ik heb voor tussendoor wel een 19 te koop ;)
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
DennisT
Moderator

Voor 4700 zou ik hem wel verkopen denk ik, voor dat geld koop je ook wel een redelijk nette Williams die zijn waarde beter zal behouden :)

Maarja, je weet nu wat je hebt...
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Ik zou hem alleen weg doen als je wat jongers wilt gaan kopen. Een rs of zo. Anders gewoon lekker houden. Is dikke strakke bak.

Tenzij er dingen aan de hand zijn waar we niet vanaf weten dan zou ik die 4700 vangen.

:p
-Ray-
Contacteer:

en issie al weg?

of heb je m laten komen en gezegd nee ik doe het toch niet?
Remon

-Ray- schreef:en issie al weg?

Vanochtend naar hem gemailt en verteld dat ik tot de conclusie gekomen was hem toch liever niet te verkopen. Lekkere impulsieve acties weer van me dus. Maar kwam vanmiddag wat tegen wat misschien mijn gedachten heeft veranderd.... Een Williams:

http://link.marktplaats.nl/180754175

Lijkt me op zich wel een leuke vervanger :)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Die is laatst al een paar keer in het ACT Clio Williams besproken, moet je maar even kijken (een paar pagina's terug daar)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
LotuzClioWilliams

Maak toch gewoon een "hybrid" van je GP. Oftewel de wagen technisch gelijk maken aan de Williams.
-Ray-
Contacteer:

Remon-CL10 schreef:
-Ray- schreef:en issie al weg?

Vanochtend naar hem gemailt en verteld dat ik tot de conclusie gekomen was hem toch liever niet te verkopen. Lekkere impulsieve acties weer van me dus. Maar kwam vanmiddag wat tegen wat misschien mijn gedachten heeft veranderd.... Een Williams:

http://link.marktplaats.nl/180754175

Lijkt me op zich wel een leuke vervanger :)
hoe zou jij het vinden als jij afspreekt met die williams en de dag dat je erheen gaat een mailtje krijgt dat je "m toch maar niet verkoopt"? shit man, make up your mind. tis geen rolletje drop wat je verkoopt...
Steven
Car: M536

Hehe zo is neef Ray ook wel es boos geworden op mij, maar ik moet zeggen hij heeft wel gelijk :D

Interessepeilingen moet je niet aan doen...
DennisT
Moderator

Ik vind die Williams niet echt mooi, iig niet voor een Williams. Ik vind een auto waarvan op de foto's de auto nat is altijd maar een beetje onbetrouwbaar...
Mark van Nierop
Contacteer:

Man...Hou die GP lekker...
ziet er mooier uit als die Willie als je het mij vraagt...
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Remon

Ja misschien toch beter de GP houden dan :) Af en toe heb ik last van dat ik dingen wil veranderen en ga ik zulke dingen doen... Ga het even uit me hoofd zetten en me GP'tje houden :beer:
Geert
Contacteer:

en als je sneller wil kan je beter opzoek gaan naar een nette f7r. Je carroserie is te goed om te verkopen :)
Andrews (supercinq)

leg mij nou eens uit,wat het voor nut het heeft
om te kijken wat een ander voor je auto wil geven??

krijgen de mensen hier een kick van ofzo??

zoja
dan vindt ik dit gelijk een mooi onderwerp voor JAMBERS....

mijn visie is
wil je er vanaf zet hem dan te koop.

aan mischien ,of toch niet ,daar heb je niks aan.
hoe zou jij reageren in het geval van die kerel??
Andrews (supercinq)

en voor 4700 had ik die 16v allang een schop
gegeven.

zo bijzonder is het allemaal niet hoor.

whoehoe een grandprix..
ik snap de commotie even niet :~
Tom
Moderator
Car: MB

Slechte zin vanwege het weer? :lol:

Ach, ieder moet voor zich weten wat hij met zijn auto doet. En soms kun je een auto verkopen voor leuk geld maar wil je een vergelijkbaar exemplaar daarna dan kom je toch weer op minstens dat bedrag uit.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Andrews (supercinq)

dus daarom moet je goed nadenken
voordat je zulke actie's gaat ondernemen.
Remon

Nou eigenlijk was de bedoeling van hij kan wel weg als ik er een leuk bedrag voor krijg. Nu het zover was kreeg ik er toch erg veel moeite mee. Ben denk ik te gehecht aan de auto om hem weg te doen, ook al is het voor een goed bedrag. Had ik van te voren niet bedacht dat het me zoveel moeite zou kosten.

Achteraf vind ik mezelf ook heel stom om hem te koop te zetten en naderhand hem toch niet te verkopen. Heb dit zelf eerder ook al meegemaakt dat iemand dit bij mij deed. Werd ik toen ook niet vrolijk van...
Ik heb besloten hem gewoon te houden tot ik het geld echt nodig heb, of als ik geld heb om een nieuwere/mooiere/snellere/betere auto te kopen :)
Andrews (supercinq)

dossier remon-cl10 gesloten :lol:

als je er echt aan gehecht bent
dan snap ik wel dat je m niet zomaar weg doet.
maar je weet nu wel wat je hebt.

en onthoudt ook goed
dat pas iets is verkocht als jij het geld in je handen hebt..
is tegenwoordig ook een hype,lekker bellen en bieden
en je hoort er nooit niks meer van :(
Remon

Gister heb ik de Clio helemaal gewassen en gepoetst en weer terug op slot gezet op de oprit, vanmorgen deed hij het niet meer... Hij ging al niet met de afstandsbediening open en hierdoor gaat de GP niet meer van zijn startonderbreker af http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=27199

Iemand die dit vaker heeft meegemaakt? Wel goed klote, want had hem eigenlijk nodig vanavond (U)
Danny van Duren
Car: GTT

Remon-CL10 schreef:Gister heb ik de Clio helemaal gewassen en gepoetst en weer terug op slot gezet op de oprit, vanmorgen deed hij het niet meer... Hij ging al niet met de afstandsbediening open en hierdoor gaat de GP niet meer van zijn startonderbreker af http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=27199

Iemand die dit vaker heeft meegemaakt? Wel goed k*%$e, want had hem eigenlijk nodig vanavond (U)
zender niet stuk of toevallig batterij ervan leeg?
Remon

Danny van Duren schreef: zender niet stuk of toevallig batterij ervan leeg?
Nee, batterijen vervangen en heb gecontroleerd dat deze infrarood signaal afgeeft
Remon

Ondertussen ben ik al een half jaar verder en nog steeds geen centrale vergrendeling... Na een tijdje geen zin meer erin gehad te hebben ben ik maar weer op zoek geweest naar een oplossing. Nu zit ik met de volgende vraag:
Weet iemand of alle deuren horen te sluiten als je de auto op slot doet met de sleutel gewoon in het slot? Dus centrale vergrendeling zonder afstandsbediening zeg maar. Een vriend van me heeft een Baccara die dit wel doet, maar die van mij dus niet. Zal daar dan ergens een probleem zitten? Want ik denk niet dat het aan de zender en ontvanger ligt. Wat het dan wel kan zijn weet ik ook niet, maar dan kan ik in ieder geval de zender/ontvanger uitsluiten.

Verder heb ik een maandje geleden xenon 6000k ingebouwd :) Beste bult licht dat daaraf komt! (Y) En ik heb een mattenset besteld met het GrandPrix logo erop!
erik_ark

Remon-CL10 schreef:Ondertussen ben ik al een half jaar verder en nog steeds geen centrale vergrendeling... Na een tijdje geen zin meer erin gehad te hebben ben ik maar weer op zoek geweest naar een oplossing. Nu zit ik met de volgende vraag:
Weet iemand of alle deuren horen te sluiten als je de auto op slot doet met de sleutel gewoon in het slot? Dus centrale vergrendeling zonder afstandsbediening zeg maar. Een vriend van me heeft een Baccara die dit wel doet, maar die van mij dus niet. Zal daar dan ergens een probleem zitten? Want ik denk niet dat het aan de zender en ontvanger ligt. Wat het dan wel kan zijn weet ik ook niet, maar dan kan ik in ieder geval de zender/ontvanger uitsluiten.
Dat hoort wel zo, dat doet ie bij mij tenminste wel. Doen de motortjes het wel goed nog van de vergrendeling?
DennisT
Moderator

Ze moeten idd allemaal mee gaan. Gebeurt er nog wel eens wat in Soest trouwens bij de rotonde? Ben daar al lang niet geweest!!
Jurien

bij mij is het ook niet zo, zodra ik de bstuurders kant of bijrijderskant op slot draai met sleutel gaat de rest niet mee.
--->Clio 16v Grandprix Nr. 414<---
-Ray-
Contacteer:

bij mijn GP was dat ook niet zo.
PaulM

bij mij alleen bestuurders kant maakt alles open en dicht.
Haas
Car: Megane RS

same here met de 19 (hoewel daar de zender/ontvanger ook maar lukraak een keer werkt :( )
Plaats reactie