Korte metten en dan maar lekker voor eigen rechter spelen als de sterke arm (*kots-smiley*) het niet doet

Dude!!-jacco- schreef:....
Vanavond es kijken hoe ie erbij staat
Brandweer blust gestolen auto
GORINCHEM – Vrijdagochtend 27 februari 2009 omstreeks 01.45 uur moesten brandweer en politie uitrukken voor een autobrand in de Colvenierstraat. De achterzijde van de geparkeerde auto stond in brand.
De brandweer bluste het vuur. Na controle van het kenteken bleek dat de personenauto in de nacht van 24 op 25 februari 2009 was gestolen bij een bedrijf aan de Nijverheidstraat te Leerdam. De auto is weggetakeld en de politie heeft de zaak in onderzoek.
Waarom geen afspraak maken en die persoon staande houden. Dat mag je doen als burger. Vervolgens bel je de politie op omdat je gestolen wielen te koop staan. Heb je foto's, aangiftes etc? Maak je ineens kopies van die passat hier op het forum, + alle tekst.Haas schreef:Tommy is lekker bezig idd.....
@Rutger, ik zou wel uitkijken wat je doet wat betreft persoonlijk contact, voor je het weet komen ze zelf een keer terug, steken ze je auto in brand oid.
Tis ook niet mijn stijl, maar ja, je schade is vergoed, de wouten doen niets, dus misschien maar op je tanden bijten en uit de probs blijven?
Ik ken toch een aantal verhalen van mensen die ook in soortgelijke zaken zelf wat zijn gaan ondernemen en daar vaak zelf niet heel veel beter (lees slechter) uit zijn gekomen...
Dude!!-jacco- schreef:....
Vanavond es kijken hoe ie erbij staatLees het nu pas... dit slaat werkelijk nergens op. Compleet afgefikt dus?
![]()
* aasgiermode * Geen onderdelen te redden?
al mijn fotos stonden daar inWouter de Wit schreef:ik vroeg me dus ook al af hoe het met die site zat.
Mooie is dat 90% van de foto's uit mn project topic daar dus staan
ej het gaat wel om zeer mooie fotos hoor!Robke schreef:Wat worden er hier weer overhaaste conclusies getrokken zeg, stelletje angsthazen.![]()
dat had ik ook ja... gelukkig kon ik kiezen uit 3 varianten heb ik er maar 3 meegenomen. Rest teruggebrachtMiekje16V schreef:Kan iemand hier een bestelnummer opzoeken voor de koppeling van een VW Golf uit 1995? kenteken kan ik doorgeven via pm.
Mijn pa is nl. bij de Brezan geweest en daar gaven ze maar liefst 5 mogelijkheden.... of ie maar ff eerst de koppeling eruit wilde slopen en daarmee naar de winkel komen.Dat moet m.i. makkelijker kunnen.
rob is gewoon jaloers omdat hij zelf geen mooie foto's meer heeft staan.+Clio16v+ schreef:ej het gaat wel om zeer mooie fotos hoor!Robke schreef:Wat worden er hier weer overhaaste conclusies getrokken zeg, stelletje angsthazen.![]()
![]()