ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
-
Die is dan vaker op pad dan thuis....
Rutger, herken je ze??
Rutger, herken je ze??
Erg verdacht inderdaad ja!
Even een hele andere vraag: Weet iemand hoe die überlelijke japanse busjes heten? Die hoge smalle dingen die je weleens ziet rijden...
Even een hele andere vraag: Weet iemand hoe die überlelijke japanse busjes heten? Die hoge smalle dingen die je weleens ziet rijden...
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Daihatsu Hi_jet, Suzuki Carry, Subaru .... ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Moderator
- Car: Megane
stinkt dit zaakie. laat die gast waarvan z'n velgen een afspraak maken bij die gast

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Melding bij de Politie maken, die man heeft nogal wat uit te leggen als ie met zoveel set's originele wielen thuis zit met banden enz. er om..
Dat verhaal stinkt aan alle kanten.. zou als ik Rutger was in ieder geval eens een afspraak maken en kijken bij die RS F1 wielen.. mischien herken je er wat aan
Dat verhaal stinkt aan alle kanten.. zou als ik Rutger was in ieder geval eens een afspraak maken en kijken bij die RS F1 wielen.. mischien herken je er wat aan

-
- Contacteer:
Even een tip, maak ook een screenshot van marktplaats van de advertenties!
Als hij ze verwijdert heb je anders niks meer.
Als hij ze verwijdert heb je anders niks meer.
Je weet toch welke banden je erop had?
Naja, hij lijkt me wel HEEL erg dom als ie dit zo op marktplaats verspreidt als ie ze zelf onder auto's vandaan schroeft., dat spul verkoop je makkelijk, hoef je echt niet voor te adverteren.
Maar dat fijne C-interieur is ook wel apart, hoe kom je ooit aan zoiets zeg.
Naja, hij lijkt me wel HEEL erg dom als ie dit zo op marktplaats verspreidt als ie ze zelf onder auto's vandaan schroeft., dat spul verkoop je makkelijk, hoef je echt niet voor te adverteren.
Maar dat fijne C-interieur is ook wel apart, hoe kom je ooit aan zoiets zeg.
Hey mensen hier:P
WAT EEN EIKELS DIE VW RIJDERS!!!!!!
Rij ik om 00.05 op een voorrangsweg.. rijd een eikel met zn nieuwe polo bij mij in mn zeikant..
Volvo 440 totalloss bestuurders en achterdeur compleet in gedeukt dorpel krom..
denk niet dat hij uberhaubt nog te redden valt..
zelf een zware hersenschudding en last van mn heup..
maja.. valt wel mee dus..
denk dat hij met een gangetje van 40 50 in mn zeikant is geklapt.
Majah.. moes het ff kwijt.
toedelsss!!!
WAT EEN EIKELS DIE VW RIJDERS!!!!!!
Rij ik om 00.05 op een voorrangsweg.. rijd een eikel met zn nieuwe polo bij mij in mn zeikant..
Volvo 440 totalloss bestuurders en achterdeur compleet in gedeukt dorpel krom..
denk niet dat hij uberhaubt nog te redden valt..
zelf een zware hersenschudding en last van mn heup..
maja.. valt wel mee dus..
denk dat hij met een gangetje van 40 50 in mn zeikant is geklapt.
Majah.. moes het ff kwijt.
toedelsss!!!
-
zuur okkie 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
mmmm ben ook een VW rijder
wel zuur

wel zuur
hehe.
sorrry, ik ben gewoon vet gefrustreerd.
ik heb sinds een week weer een baan..
en mag nu voorlopig toch niet zo 1 2 3 werken..
want mn nek heeft toch een klap gekregen en mn hoofd zit echt een redelijke buil op..
maarja.. een voordeel is dat de 19 niet goed is.. en dat ik daar dus niet mee reed....
maar ik heb nu 5 dagen gewerkt en ben dr een beetje bang voor dak zo ontslagen word om die eikel
P.S.niet alle volkswagen rijders zijn kut hoor!
want mn nek heeft toch een klap gekregen en mn hoofd zit echt een redelijke buil op..
maarja.. een voordeel is dat de 19 niet goed is.. en dat ik daar dus niet mee reed....
maar ik heb nu 5 dagen gewerkt en ben dr een beetje bang voor dak zo ontslagen word om die eikel
P.S.niet alle volkswagen rijders zijn kut hoor!
Laatst gewijzigd door Okkie op vr 27 feb 2009 9:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven schreef:Weet iemand hoe je een simpele thumbnailpage maakt? Vind ik toch altijd wel handig voor m'n vakantiefotos.
Beetje zoiets als Antoine heeft, alleen dan wat meer fotos per pagina.
Hmm ja moet ik weer photoshop met crack hebben, liever iets simpelersTim_Coupe schreef:Steven, dat kun je doen vanuit photoshop.

@Okkus, ach die prachtige 440's rijden nog genoeg rond, wees blij dattie niet in jouw kant is gereden, dan had je het er wel anders afgebracht.
En denk ff na voor je alles over 1 kam scheert, zuur ist wel.
-
ah lees net dus dat het niet je 19 is, scheelt weer dan ;POkkie schreef:hehe.
P.S.niet alle volkswagen rijders zijn %@# hoor!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
hehe je was net te laat..Steven schreef:Steven schreef:Weet iemand hoe je een simpele thumbnailpage maakt? Vind ik toch altijd wel handig voor m'n vakantiefotos.
Beetje zoiets als Antoine heeft, alleen dan wat meer fotos per pagina.Hmm ja moet ik weer photoshop met crack hebben, liever iets simpelersTim_Coupe schreef:Steven, dat kun je doen vanuit photoshop.
@Okkus, ach die prachtige 440's rijden nog genoeg rond, wees blij dattie niet in jouw kant is gereden, dan had je het er wel anders afgebracht.
lees de kleine lettertjes maar bij mn laatste post:P
maar verder.
Hij is bij mij in de bestuurderskant geklapt met 50.
een positief iets bij iets verrotsMartijn Kool schreef:ah lees net dus dat het niet je 19 is, scheelt weer dan ;POkkie schreef:hehe.
maarja.. nu maar hopen dat de auto totalloss is...
en dat ik snel voor mn moeder een andere auto terug kan krijgen!
groet peter
Okkie schreef:

Peter, ik zou even rust nemen.
De ARBO-arts staat waarschijnlijk aan jouw kant. Als je ziek bent kunnen ze je niet ontslaan, zelfs niet in je proeftijd. Het was een ongeluk en daar kan jij niets aan doen. Als de klachten over zijn met volle moed aan je nieuwe baan beginnen. Succes.
De ARBO-arts staat waarschijnlijk aan jouw kant. Als je ziek bent kunnen ze je niet ontslaan, zelfs niet in je proeftijd. Het was een ongeluk en daar kan jij niets aan doen. Als de klachten over zijn met volle moed aan je nieuwe baan beginnen. Succes.
Voor mensen die zich wat irriteren aan trager wordende pc en toch af en toe zonder nadenken een programmatje willen installeren:
http://www.microsoft.com/netherlands/ar ... state.aspx
Wist niet dat t bestond, maar o zo handig.
lang leve de macRiël Notermans schreef:Voor mensen die zich wat irriteren aan trager wordende pc en toch af en toe zonder nadenken een programmatje willen installeren:

zag net dat de mijne nu reboot in 30 seconden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Reboot jij hem dan? *Sluimer* en dan alleen reboot bij een update. 
Safari 4 ook al gedownload? Geschiedenis in CoverFlow!

Safari 4 ook al gedownload? Geschiedenis in CoverFlow!

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Helaas is ie weer terecht-jacco- schreef:Resultaat:-jacco- schreef:mocht iemand de zwarte 19 16v chamade met kenteken FH-FZ-39 Tegen komen: rij hem klem en sla de klauwen eraf van de bestuurder... Die auto is nog steeds van mij namelijk... Vanmorgen gestolen uit leerdam rond een uur of 6...
* Slot van het hek opgeslepen met (elektrische) slijptol.
* Xantia ruit ingetikt om aan de kant te duwen (de straat op).
* Saxo opengemaakt (ANWB style) om naar voren te duwen (stond voor de 19).
* Peugeot 206 opengemaakt (ANWB style) om de accu uit te halen (voor in de 19).
* 19 16V
Ik snap het niet meer hoor![]()
Zoveel moeite voor zo'n auto![]()
Morgen komt de expert langs, dus we wachten het maar ff af

De politie vermoed dat de auto is gebruikt bij een overval in Asperen en een diefstal in Leerdam...
Daarna is ie in de brand gestoken achter gelaten in Gorinchem

Vanavond es kijken hoe ie erbij staat

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ik hou niet van het bedrijf Apple. Simpel eigenlijk he? MacOS is best ok. Bovendien vind ik ze lelijk en ik vind me er een beetje mee voor joker lopenFerdy schreef:lang leve de macRiël Notermans schreef:Voor mensen die zich wat irriteren aan trager wordende pc en toch af en toe zonder nadenken een programmatje willen installeren:
zag net dat de mijne nu reboot in 30 seconden.

Werkt dat dan ook voor particulieren? En ook achteraf, want mijnes is al goed traag geworden sinds mijn complete recovery van een maandje geleden...Riël Notermans schreef:Voor mensen die zich wat irriteren aan trager wordende pc en toch af en toe zonder nadenken een programmatje willen installeren:
Ja tuurlijk. Bij elke reboot is ie weer terug in de oude staat.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-jacco- schreef:Helaas is ie weer terecht-jacco- schreef:Resultaat:-jacco- schreef:mocht iemand de zwarte 19 16v chamade met kenteken FH-FZ-39 Tegen komen: rij hem klem en sla de klauwen eraf van de bestuurder... Die auto is nog steeds van mij namelijk... Vanmorgen gestolen uit leerdam rond een uur of 6...
* Slot van het hek opgeslepen met (elektrische) slijptol.
* Xantia ruit ingetikt om aan de kant te duwen (de straat op).
* Saxo opengemaakt (ANWB style) om naar voren te duwen (stond voor de 19).
* Peugeot 206 opengemaakt (ANWB style) om de accu uit te halen (voor in de 19).
* 19 16V
Ik snap het niet meer hoor![]()
Zoveel moeite voor zo'n auto![]()
Morgen komt de expert langs, dus we wachten het maar ff af![]()
De politie vermoed dat de auto is gebruikt bij een overval in Asperen en een diefstal in Leerdam...
Daarna is ie in de brand gestoken achter gelaten in Gorinchem![]()
aaiiii dat is niet zo mooi jacco.
ik reboot hem wel ja,Martijn schreef:Reboot jij hem dan? *Sluimer* en dan alleen reboot bij een update.
Safari 4 ook al gedownload? Geschiedenis in CoverFlow!![]()
na een update ofzo

verder staat ie gewoon vaak uit als ik hem niet gebruik,
eigenlijk gekkenwerk, ik weet het...
vriend van me heeft gister na 160 dagen uptime ook maar eens ge-reboot

nieuwe safari moet ik nog even binnen halen
-
- Moderator
- Contacteer:
net met een gangetje van 20 km/u op de fiets tegen een auto deur geklapt die zomaar opeens open ging. dikke arm en flinke blauwe plek op me bovenbeen
Hopelijk niks ernstig met arm, voelt aardig verrot nu, alles wat ik met me handen doet voel ik met pijn helemaal door me arm gaan. FF afkijken en anders maar even naar huisarts.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-jacco- schreef:
Helaas is ie weer terecht![]()
Daarna is ie in de brand gestoken achter gelaten in Gorinchem![]()

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
http://research.microsoft.com/autocollage/Default.aspxSteven schreef:Steven schreef:Weet iemand hoe je een simpele thumbnailpage maakt? Vind ik toch altijd wel handig voor m'n vakantiefotos.
Beetje zoiets als Antoine heeft, alleen dan wat meer fotos per pagina.Hmm ja moet ik weer photoshop met crack hebben, liever iets simpelersTim_Coupe schreef:Steven, dat kun je doen vanuit photoshop.
ik heb het kunstof kapje van me spiegel afgescheurd tot het kunstof. kan iemand me even snel vertellen de volgorde om het weer net te spuiten,
de primer, kleur en blanke lak heb ik al. Moet alleen weten hoeveel lagen van elk, en of je ze bv deels nat kan overspuiten of dat je ze eerst moet laten drogen, dan opschuren en dan weer spuiten.
de primer, kleur en blanke lak heb ik al. Moet alleen weten hoeveel lagen van elk, en of je ze bv deels nat kan overspuiten of dat je ze eerst moet laten drogen, dan opschuren en dan weer spuiten.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl