Je hebt er hard voor gevochten, maar ondanks de strijd heeft het niet mogen lukken.....
Rust in vrede.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Wat is kanker een vershrikkelijk iets... En helaas maak ik het weer mee binnen de familie.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Adinsx schreef:
Vraagje, wie weet er meer over de All-in prijzen die Renault handteert?
Vriendins Twingo II moet voor de jaarbeurt naar de dealert, en dat is helaas niet de dealer waar m'n pa werkt, maar de dealer in Zevenaar. (daar wilde ze meer korting geven bij de aankoop van de auto)
Hun zeggen, all-in prijs 261 euro
En dat is natuurlijk gewoon idioot voor:
-oliefilter
-nieuwe olie
-carterring
-pollenfilter
Vanmorgen m'n vriendin daar naar toe gebeld met de vraag hoe dit zit.
"Ja mevrouw, dat klopt, maar we controleren ook de remmen, banden, blabla"
Ook al niet nodig bij een auto die net 9500km heeft gelopen. Tevens kunnen we dat zelf ook wel, wat zeg ik, de hele beurt wel. Maar... hoe zit het dan met garantie?
Mag je inderdaad het onderhoudt volgens voorschriften uitvoeren zonder dat de garantie vervalt?
Wie weet er meer van
Tim_Coupe schreef:Ik denk dat zolang het onderhoud bij Renault gebeurt je je garantie behoudt, anders zal het wel vervallen.
Of je het nou wel of niet via de voorschriften doet, ze zullen er denk ik toch een probleem van maken. Ze kunnen ook niets controleren of het goed gebeurd.
Adinsx schreef:
Tim_Coupe schreef:Ik denk dat zolang het onderhoud bij Renault gebeurt je je garantie behoudt, anders zal het wel vervallen.
Of je het nou wel of niet via de voorschriften doet, ze zullen er denk ik toch een probleem van maken. Ze kunnen ook niets controleren of het goed gebeurd.
Tja, wettelijk gezien behoudt je de garantie als het bij een bovag-bedrijf gebeurd volgens voorschriften. Maargoed, dan krijg je het 'toon maar aan' verhaal denk ik. Zelf doen kan ook, maar ook dan mis je het stempeltje.
Achja, had m'n vriendin al gewaarschuwd dat het niet handig was om de auto daar te kopen omdat ze er 250 euro meer korting kreeg als op m'n pa's werk...
Wel blijf ik vaag vinden wat die jaarbeurt nu inhoudt naast olie, filter, pollenfilter etc..
Mm, ik ga een beetje rap door mijn spaargeld heen, verleden maand tom tom en wat meuk gekocht, nu weer een parrot systeem en nog wat los spul. Net anwb aangevraagd met europa service en woonplaats service.
Die weg is ook wel erg gevaarlijk. Zondag avond reed ik op de CC op 60 over die weg richting huis. Ineens bij een bocht voel ik de achterkant schuiven en ESP erin komen. Glibberen!
Vanmorgen regende het wel iets, maar de ondergrond was bevroren.
Flinke puinhoop geworden
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Tim_Coupe schreef:Zat al te kijken in het goedemorgen topic, zag ze nog gewoon staan maar wel jou bericht van dat je ze verplaatst had.
Eerst verplaatsen en dan pas berichtje posten Hessel
had ik gedaan...zal misschien een vertraging zitten ergens...de laatste tijd worden ook wel eens post door elkaar geplaatst (wat je kan zien aan het post tijdstip) soms staat een antwoord voor een vraag
Die weg is ook wel erg gevaarlijk. Zondag avond reed ik op de CC op 60 over die weg richting huis. Ineens bij een bocht voel ik de achterkant schuiven en ESP erin komen. Glibberen!
Vanmorgen regende het wel iets, maar de ondergrond was bevroren.
Flinke puinhoop geworden
Daar was die ambulance dus voor waar ik voor uit moest wijken.