
http://www.nu.nl/algemeen/1915308/gladh ... sland.html
V8 Star zijn silhouette-auto's: model van een bestaand model, over een universeel buizenchassis.-PAZ- schreef:Dat oranje hok wat daar door de lucht vliegt wat was dat ooit?? Passat, bora??
Wel karma, deelt zelf een beuk uit maar schiet er weinig mee op. Typsich geval van eigen schuld dikke bult
Laat Eurlings dat hier maar eens instellen!Martijn schreef:Duitsland staat niet bekend als een vrachtauto-minnend land en dit werd onlangs opnieuw bevestigd. Een chauffeur kreeg een boete na een inhaalactie op autobahn 1 omdat hij achteropkomend verkeer ophield. Inhalen, voorzover toegestaan, mag nu niet langer dan 45 seconden duren.
De inhalende vrachtwagen had tachtig seconden nodig om een iets tragere collega voorbij te komen. De chauffeur had de pech dat zich onder de personenauto's achter hem een politiewagen bevond. De chauffeur kreeg een boete voor het ophouden van de personenauto's, maar weigerde die te betalen.
In de daaropvolgende rechtszaak bleek dat een en ander niet duidelijk was vastgesteld in de Duitse wet. De Duitse rechter heeft nu als vuistregel bepaald dat een inhaalactie op een autobahn met twee rijstroken die langer duurt dan 45 seconden, bestraft kan worden. Overigens laten chauffeurs in Duitsland lang niet altijd het gas los wanneer zij ingehaald worden door een andere vrachtwagen.
http://www.truckstar.nl/news.asp?ID=3994&catId=1#3994
-------------
Duitsers![]()
Haas schreef:Laat Eurlings dat hier maar eens instellen!Martijn schreef:Duitsland staat niet bekend als een vrachtauto-minnend land en dit werd onlangs opnieuw bevestigd. Een chauffeur kreeg een boete na een inhaalactie op autobahn 1 omdat hij achteropkomend verkeer ophield. Inhalen, voorzover toegestaan, mag nu niet langer dan 45 seconden duren.
De inhalende vrachtwagen had tachtig seconden nodig om een iets tragere collega voorbij te komen. De chauffeur had de pech dat zich onder de personenauto's achter hem een politiewagen bevond. De chauffeur kreeg een boete voor het ophouden van de personenauto's, maar weigerde die te betalen.
In de daaropvolgende rechtszaak bleek dat een en ander niet duidelijk was vastgesteld in de Duitse wet. De Duitse rechter heeft nu als vuistregel bepaald dat een inhaalactie op een autobahn met twee rijstroken die langer duurt dan 45 seconden, bestraft kan worden. Overigens laten chauffeurs in Duitsland lang niet altijd het gas los wanneer zij ingehaald worden door een andere vrachtwagen.
http://www.truckstar.nl/news.asp?ID=3994&catId=1#3994
-------------
Duitsers![]()
Krijg gelukkig een nieuwe opgestuurd, dit was niet helemaal de bedoeling.Martijn schreef:B-keus? En nu?
Die XF-R (enige op NL kenteken momenteel) staat daar niet meerAnthonyR schreef:Aah oke, maar sowiezo 2 splinternieuweXF-R en XKR 2009 volgens mij
meer maximaal, ligt eraan welk turboblok erin ligtJean-Paul-S schreef:Die vw draait dan toch minimaal 200pk