rtc upload site ligt er af en toe uitIvo van Achthoven schreef:Iemand een idee waarom er zoveel foto's niet worden weergegeven...?
En ook een aantal avators zijn er ineens niet meer...????
ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gerechtigheid!! Ik vind het lullig voor de werknemers, maar een erg relaxte dealer was het zeker niet. Wat heb ik daar een hoop gezeik gehad zeg.
http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/re ... k_failliet
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Omdat jij daar slechte ervaringen hebt gun je iemand zijn ondergang~thijs~ schreef:Gerechtigheid!! Ik vind het lullig voor de werknemers, maar een erg relaxte dealer was het zeker niet. Wat heb ik daar een hoop gezeik gehad zeg.

Dit kan er bij mij echt niet in, erg jammer thijs.
Mha, beetje overdreven luco, de wereld vergaat niet 
vind het ook natuurlijke selectie, sorry hoor. Net de bedrijven die het hoofd boven water kunnen houden doen het goed.
Lullig voor die 60 mensen, maar die vinden echt wel weer een job, zeker als het gediplomeerde monteurs zijn.

vind het ook natuurlijke selectie, sorry hoor. Net de bedrijven die het hoofd boven water kunnen houden doen het goed.
Lullig voor die 60 mensen, maar die vinden echt wel weer een job, zeker als het gediplomeerde monteurs zijn.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee natuurlijk is het gerechtigheid

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou, ik denk dat je als bedrijf wel je eigen gedrag terugkrijgt. Als de bomen tot in de hemel groeien en er snel geld verdiend wordt, valt dat niet op. Nu wel.
Andersom: de goeien blijven wel.
Andersom: de goeien blijven wel.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laat ik er maar over ophouden.
van mij mogen die lui die je crap behandelen of met je auto omgaan alsof het ze niks interesseert ook allemaal failliet gaan. Als ze goeie zaken willen doen behandelen ze je goed. Dan ga je er ook vanzelf weer terug.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Moderator
- Contacteer:
Omdat 1 persoon verkeerde ervaringen heeft met een bedrijf hoef dat niet voor iedere klant te gelden. Zijn ook zat mensen die er niet blij mee zijn dat het bedrijf failliet gaat 

Laatst gewijzigd door AnthonyR op ma 26 jan 2009 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoop voor ze dat ze nu wel klantvriendelijker worden, misschien dat ze dan wel klanten krijgen, wat een kutzaak is dat zeg. Heb nog nooit meegemaakt dat als je een vraag hebt over een APK afkeurpunt dat iemand zo uit z'n plaat gaat en je vertelt dat je maar een andere garage moet zoeken en hij vooral niet zat te wachten op mijn 20,- APK. Hij was alleen effe vergeten dat ik er 3 auto's in onderhoud had en een zo goed als nieuwe showroom auto gekocht heb.
Nog lulliger. Daarna is mijn bus naar een andere garage geweest en die man vertelde me dat mijn bussie eigenlijk onterecht APK afgekeurt is.
Dus ik ben helemaal klaar met Finesse, Renault NL heeft me toch een aantal keer geprobeert om te praten aan de telefoon en vind de zaak zeer spijtig.
Finesse had/heeft sowieso een slechte naam in Haarlem. Tis ook de dealer waar toen die espace stoelen gejat zijn uit 12 espace's
Nog lulliger. Daarna is mijn bus naar een andere garage geweest en die man vertelde me dat mijn bussie eigenlijk onterecht APK afgekeurt is.
Dus ik ben helemaal klaar met Finesse, Renault NL heeft me toch een aantal keer geprobeert om te praten aan de telefoon en vind de zaak zeer spijtig.
Finesse had/heeft sowieso een slechte naam in Haarlem. Tis ook de dealer waar toen die espace stoelen gejat zijn uit 12 espace's
De kans zat er goed in dat Finesse kapot zou gaan want klantvriendelijkheid hebben ze niet. En geloof me ik ben echt niet de enige. En wat gebeurt er als er steeds minder mensen terug komen? Precies, je gaat kapot!Luco/Alpine-racer schreef:Omdat jij daar slechte ervaringen hebt gun je iemand zijn ondergang~thijs~ schreef:Gerechtigheid!! Ik vind het lullig voor de werknemers, maar een erg relaxte dealer was het zeker niet. Wat heb ik daar een hoop gezeik gehad zeg.
http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/re ... k_failliet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan er bij mij echt niet in, erg jammer thijs.
Ze zitten goed, heb er zelf ook een paar staan
[img]http://images9.speurders.nl/images/44/4 ... detail.jpg[/img]

[img]http://images9.speurders.nl/images/44/4 ... detail.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het openbaar afzeiken van bedrijven op internet is zo makkelijk, we horen maar 1 kant van het verhaal.~thijs~ schreef:Hoop voor ze dat ze nu wel klantvriendelijker worden, misschien dat ze dan wel klanten krijgen, wat een kutzaak is dat zeg. Heb nog nooit meegemaakt dat als je een vraag hebt over een APK afkeurpunt dat iemand zo uit z'n plaat gaat en je vertelt dat je maar een andere garage moet zoeken en hij vooral niet zat te wachten op mijn 20,- APK. Hij was alleen effe vergeten dat ik er 3 auto's in onderhoud had en een zo goed als nieuwe showroom auto gekocht heb.
Maar deze discussie is al vaker gevoerd.
Ik vind het absoluut niet passen en kan zelfs de club schaden, zeker als mensen met een bepaalde verantwoordelijkheid dit doen.
Eigenlijk zou je een keer mee moeten maken dat je door het toedoen van een klacht van een klant deze mensen hun ontslag zouden krijgen.
Dan piepen ze meestal wel anders.
@Luco: Daar heb je ook gelijk in, openbaar afzeiken is niet gepast. Ik heb ook mijn mond gehouden tot nu. Nu Finesse kapot is denk ik dat ik zoiets wel kan vertellen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee is niet aardig, maar wel de realiteit.Martijn schreef:En dat laatste is wel aardig?
Maar goed hier worden we het niet over eens, geeft ook niet.
Ieder zijn mening, ik vind het alleen ongepast, failliet of niet.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ligt eraan, kan het goed begrijpen als je een 'historie' hebt met zo'n bedrijf dat je het 'niet erg' vindt als zo'n bedrijf niet meer bestaat... 
maar goed, eigenlijk mag het niet op t forum toch? al is dit vanwege het faillisement misschien een 'uitzondering'

maar goed, eigenlijk mag het niet op t forum toch? al is dit vanwege het faillisement misschien een 'uitzondering'

Ik denk dat commercie en gerechtigheid ofwel niet ofwel altijd samengaan.Luco/Alpine-racer schreef:nee natuurlijk is het gerechtigheid![]()
![]()
![]()
Wat is gerechtigheid in commercie ?

Edit die post inderdaad even inderdaad, dan is dat opgelost

zoals ik al zei, toen ze nog bestonden heb ik er geen woord over gesproken, maar nu ze stuk zijn kan het in mijn ogen weinig meer kwaad
Maar goed, ik hou er nu over op
Maar goed, ik hou er nu over op

dat een bedrijf met een kutreputatie stuk gaat zal weinig mensen boeien, wat wel triest is dat de man met de stofjas of werkpak daar de dupe van is. Zonde...
Vind maar iets anders in de automotive de dag van vandaag

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
Bij ons in Nedcar is het ook maar rustige hap op het moment. Als ik kijk wat er nu nog van Colts en Outlanders te koop staat in nieuwe of 1000km staat zal er de komende jaren nog niet echt veel verkocht gaan worden.-jo- schreef:dat een bedrijf met een kutreputatie stuk gaat zal weinig mensen boeien, wat wel triest is dat de man met de stofjas of werkpak daar de dupe van is. Zonde...
Rianne mag ook enkele dagen thuisblijven van Nedcar. Tja, wtv.
Laatst gewijzigd door Riël op di 27 jan 2009 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit is echt een schot voor open doel

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vat je hem niet? had ik van jouw niet verwachtFerdy schreef:kick maar in dan, want ik vat hem ff niet...Luco/Alpine-racer schreef:Dit is echt een schot voor open doel![]()
![]()
![]()