Martijn schreef:Dat hij langzaam terugzakt in toeren kan een bewuste regeling zijn. Maar ik begrijp dat dit niet altijd zo was? Onregelmatig lopen is sowieso niet goed. Lambdasonde is het in ieder geval niet, niet aanweizg bij een diesel.
Kijk dat van die lambda wist ik niet.... Zou het de inspuitingscomputer kunnen zijn??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
deze zitten ook willy wielen onder, en kost de helft. Moet je alleen ff het interieur eruittrekken.
De auto stond ongeveer een half jaar terug meen ik in Herkenbosch ook al te koop.
Hij is vandaag verkocht.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Geert schreef:bij zulke kansen moet je snel handellen, bellen is dan de snelste optie.
je bedoelt aanbetalen. Ben al eens richting amsterdam gereden met ambulance achter de wagen. Eenmaal halverwege de rit ging het ineens niet door doordat ie verkocht was
ik heb nog nooit iets aanbetaald, je moet gewoon niet afwachten maar direct contact op nemen.
Ik beloof altijd dezelfde week nog langs te komen. Mensen willen graag snel van het spul af en dan accepteren ze zelfs een veel lager bod. Zoals 1400 euro voor de willie die ik in september heb opgehaald. De vraag prijs was 2500 en hij had al een bod van 2400. Zo doe ik het heel vaak.
Morgen haal ik ook weer een laptop voor mijn vriendin voor de helft van de vraag prijs.
Het is geen kwestie van geluk maar van snel handelen. Succes is helemaal gegarandeerd als ze vermelden dat het in de weg staat.
Laatst gewijzigd door Geert op vr 23 jan 2009 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Geert schreef:ik heb nog nooit iets aanbetaald, je moet gewoon niet afwachten maar direct contact op nemen.
Ik beloof altijd dezelfde week nog langs te komen. Mensen willen graag snel van het spul af en dan accepteren ze zelfs een veel lager bod. Zoals 1400 euro voor de willie die ik in september heb opgehaald. De vraag prijs was 2500 en hij had al een bod van 2400. Zo doe ik het heel vaak.
Morgen haal ik ook weer een laptop voor mijn vriendin voor de helft van de vraag prijs.
Het is geen kwestie van geluk maar van snel handelen. Succes is helemaal gegarandeerd als ze vermelden dat het in de weg staat.
Nja,
Marktplaats is eigenlijk maar ruk. Ik heb al vaak beloofd, maar blijkbaar hebben de hollanders vaak schijt aan afspraken
Geert schreef:ik heb nog nooit iets aanbetaald, je moet gewoon niet afwachten maar direct contact op nemen.
ziehier de enige juiste manier van handelen, wat nou bieden
wat heb ik je nou gezegd, in de wagen naar limburg!
Kon ik ff niet helaasch ...
Volgende keer beter.
ziehier de enige juiste manier van handelen, wat nou bieden
Precies, ik ga ook altijd met een volle beurs. Gewoon flappen voor de neus houden, succes gegarandeerd.
Ik vind het vooral irritant als mensen een vraag stellen als je iets te koopt hebt, je netjes antwoord en vervolgens nooit meer iets hoort. Ik vind het niet meer dan normaal dat je dan even iets laat weten (ook als je geen interesse meer hebt).
Effe iets anders. Gisteren avond gewoon 3 uur onderweg geweest naar Rotterdam omdat die hoerie a2 afgesloten was. Eerste 24km 2,5 uur over gedaan . Echt niet normaal!! Gelukkig waren de vrienden van Amstel live wel leuk
mark 5t schreef:site is weer bijna volcontinu wit
wanneer wordt dit nu eindelijk eens opgelost?
vindt het wel heel erg irritant worden zo langzamerhand.
krijg hier idd ook de schijt van, fatsoenlijke hosting partij is toch wel te bezahlen met al die contributies??
Ik ben er druk mee bezig om uit te zoeken.
Heb wel zeer goeie leads waar het witzijn van de site door veroorzaakt wordt.
Nu nog aan het uitzoeken hoe dit kan onstaan.
Verder geef ik ze even de tijd en kans om te reageren.
(type O)
Laatst gewijzigd door Martijn van Leeuwen op zo 25 jan 2009 9:26, 1 keer totaal gewijzigd.
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC