Probleem is gewoon dat ik voor de vooras iets moet hebben, en niet van die caravan-extra-veren meuk voor achter Overigens niet voor reno maar voor skoda.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tom schreef:Wie kent er bedrijven als http://www.carsupport.nl die verstevigde of progressieve veren leveren voor de vooras? Of een bedrijf dat veren op maat maakt?
Setje veren op maat bij intrax is ook niet zo heel erg duur, en dan kan je zelf in grote mate de N per mm bepalen
Maatje van me heeft ze daar gehaalt voor zijn sierra, 40 euro per stuk
hehe net bij Radar op ned 1, renault dealer die 15 euro vraagt voor het vervangen van een batterij uit sleutel van een twingo, 8 euro voor batterij en 7 voor het erin zetten. En het probleem was niet eens gefixed...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
+Clio16v+ schreef:hehe net bij Radar op ned 1, renault dealer die 15 euro vraagt voor het vervangen van een batterij uit sleutel van een twingo, 8 euro voor batterij en 7 voor het erin zetten. En het probleem was niet eens gefixed...
Is wat voor te zeggen dat dit wat veel is, maar aan de andere de battery moet toch ook gewoon betaald worden. Dat lijkt me normaal, maar het erin zetten (nog geen 5min) kan je toch ook gewoon zo doen als service lijkt me. Bij ons in de garage word dat gewoon gedaan en moet de klant alleen de battery betalen.
Alleen batterij betalen. Rest is iid service. (als ik zin heb )
Laatst gewijzigd door Arco op ma 24 nov 2008 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.