PaulM's Clio I 1.8 16v topic
er zijn dus geen revisie sets of gereviseerde voor te krijgen?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Vanaf Renault niet i.i.g.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ben net bij vkv geweest... vergeten te vragen 
zal nog ff bellen

zal nog ff bellen

nog een en ander zoekwerk verricht en ik heb wel wát gevonden,e chter heb ik er geen ervaring mee.
jullie misschien?
zie onder:
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... cannen.jpg[/img]
jullie misschien?
zie onder:
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... cannen.jpg[/img]
Net ff snel gekeken maar een nieuw stuurhuis via Brezan komt ongeveer op €385,- incl. btw. Of Spidan reviseert weet ik zo niet uit me hoofd...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
renault was 520 ex btw 

Die prijs die ik noemde is wel special RTC-price he
Normaal gesproken zou hij op ongeveer €460,- komen

Normaal gesproken zou hij op ongeveer €460,- komen
ik voel er iig niet zoveel voor om een van een sloop clio af te trekken. dan maar geen sinterklaaskado's dit jaar 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Ik heb gewoon een gebruikte genomen (gekregen!) en het resultaat was goed. Ik zou gewoon bij een autodemontage bedrijf een stuurhuis halen met omruilgarantie als hij defect is en bij de aankoop alvast checken of er geen voelbare spelingen in zitten.
ik zal dat stuurhuis van mij eens van stal halen paul, kijken of dat stellen daar wat bij oplevert 

ja idd, dat afstellen zou wel relext zijn als dat kan 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Gister ochtend na een kerstborrel de aaf ervoor (net zoals half NL leek het
) opgestaan om het stuurhuis te vervangen. We konden in de loods van Paul, Martijn, Jacco en ? terecht om iig droog, met foute muziek, en met meer RTC'ers weer flink te vloeken en te kaasschaven
. Dus op de tune van 'east17_stay another day'
op de radio meeblérend zijn Haas en ik begonnen met het stuurhuis, Martijn aan zijn 5, Paul aan de Saab, en Jacco met de slijptol aan de slag.
Hier had Haas nog zin
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
viel wat tegen daarna, uiteraard zat alles weer lekker vastgerot en kon je nergens fatsoenlijk bij
. Na wat overuren
is het toch gelukt en de speling is eruit. Nu nog ff uitlijnen en dan voor apk.
Heren thnx voor gebruik mogen maken van de loods (en overige spul)
, het duurde wat langer allemaal dus de friet smiddags is van mijn rekening
Haas thnx voor het fixen
, binnenkort maar ff GRUWELIJK bieren in de stad 
drek maar eens keer die auto uitladen



Hier had Haas nog zin

viel wat tegen daarna, uiteraard zat alles weer lekker vastgerot en kon je nergens fatsoenlijk bij


Heren thnx voor gebruik mogen maken van de loods (en overige spul)


Haas thnx voor het fixen


drek maar eens keer die auto uitladen

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ja merk het zeker 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
wat een dag.... werkelijk alles zat tegen, zelfs de friet zonder satesaus... 
Nouja, hij stuurt weer prima gelukkig

Nouja, hij stuurt weer prima gelukkig

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Haha, was indd een lekker dagje! Genoeg gevloek en geschreeuw omdat er ergens weer iemand uitschoot
Nog bedankt voor het omhoog hijsen van de 5 trouwens

Nog bedankt voor het omhoog hijsen van de 5 trouwens

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
haha was niet de beste dag nee..
reparatie aan de saab heeft ook niet geholpen
EHBO voor Jacco
Maar bovenal: friet zonder satésaus!!

reparatie aan de saab heeft ook niet geholpen
EHBO voor Jacco
Maar bovenal: friet zonder satésaus!!

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
friet was goed besteld, alleen die miep kon blijkbaar niet lezen 

nou net bij de uitlijner geweest. Het stuur stond / toen ik er kwam wegens ander stuurhuis (logisch). Nu staat ie \ als ik rechtuit rij. Weer lekker KLOTE gedaan dus. Hij zij dat de camber linksvoor en de camber rechtvoor 1 hele graad verschil in zat en dat hij het niet beter kreeg dan dit. Dit gaat er bij mij neit in omdat voorheen de auto wel met stuur recht stond. Er is dus 'iets' krom aan de ophanging linksvoor qua camber. Hijs wel verlaagt maar verschil in links en rechts hoort niet zogroot te zijn. Hij vroeg of ie keer een tik heeft gehad wat ik niet weet.
Auto trekt nu dus nog naar rechts en stuur staat \. Krijg er beetje de SCHIJT van eerlijk gezegd.
@Paul1916v, hoe heettie die uitlijner in OSS ook alweer waar je wel eens bent geweest met de 19? Ben er ook x geweest maar weet de naam niet meer.
Auto trekt nu dus nog naar rechts en stuur staat \. Krijg er beetje de SCHIJT van eerlijk gezegd.
@Paul1916v, hoe heettie die uitlijner in OSS ook alweer waar je wel eens bent geweest met de 19? Ben er ook x geweest maar weet de naam niet meer.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
Van Nierop Banden te Staphorst
das een goeie uitlijner
das een goeie uitlijner

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Ah, doen jullie dat ook. Ik heb nog een 21T die binnenkort mag.
Met dat camber: boutgaten wat ruimer maken.

Met dat camber: boutgaten wat ruimer maken.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
ja joh ik rij ff naar zwolleMark Coupe schreef:Van Nierop Banden te Staphorst
das een goeie uitlijner

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
idd
achja shit happens 


Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
weet denk ik al waarom de camber afwijkt, rechtsvoor is tijdje terug wiellager vervangen, toen boel losgeweest. Is daarna niet meer opnieuw uitgelijnd.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Je moet niet zoveel bier drinken Hans!
Als je standaard veerpoten hebt en er zit camber verschil in, dan is er vermoedelijk 1 van je poten krom, daar is camber niet in te stellen.
Of je moet een aftermarket demperset hebben met sleufgaten bij de fuseebevestiging?
Als je standaard veerpoten hebt en er zit camber verschil in, dan is er vermoedelijk 1 van je poten krom, daar is camber niet in te stellen.
Of je moet een aftermarket demperset hebben met sleufgaten bij de fuseebevestiging?
hoho ik ben ook maar een simpele ICT-er
(maar moet idd minder
zuipen
)
heb idd standaard veerpoten. Dit vraagt dus gewoon om een schroefset als ik het zo lees
heb voordat ik de apex veren had wel een stuk van mijn veer die afgebroken in het kommetje lag links voor, daarom moest ik andere veren.
is dit soort onzin (uitlijning enz) apk afkeur?



heb idd standaard veerpoten. Dit vraagt dus gewoon om een schroefset als ik het zo lees

heb voordat ik de apex veren had wel een stuk van mijn veer die afgebroken in het kommetje lag links voor, daarom moest ik andere veren.
is dit soort onzin (uitlijning enz) apk afkeur?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
bedoel je die goeiekope bandentoko in Heesch? dat zijn een beetje boeren+Clio16v+ schreef: @Paul1916v, hoe heettie die uitlijner in OSS ook alweer waar je wel eens bent geweest met de 19? Ben er ook x geweest maar weet de naam niet meer.


wij laten de auto's altijd uitlijnen bij de Profile bij ons tegenover, maar dat zijn ook prutsers 1e klas (4 winterbanden allemaal in dezelfde richting leggen en dat soort dingen)
mmm dat is ook neit echt een optie dan 
iemand een goeie uitlijn boer regio nijmegen?

iemand een goeie uitlijn boer regio nijmegen?

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
kan iemand mij vertellen/uitleggen of dit een goeie uitlijning is? en wat wat inhoud?:
![Afbeelding]()
hier snap ik geen aarsj van iig
hier snap ik geen aarsj van iig

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
Vaag rapport maar zo te zien is alleen de sporing voor iets versteld,
maar mocht je de moeite willen nemen om naar Staphotst
te komen wil ik hem wel goed uiltijnen en dan krijg je er ook
een duidelijk uitlijnrapport bij
maar mocht je de moeite willen nemen om naar Staphotst
te komen wil ik hem wel goed uiltijnen en dan krijg je er ook
een duidelijk uitlijnrapport bij

Renault 19 1.8 16V Cabrio