Ik kom uit omg. Rotterdam en mijn nick heeft verder niks met de Renault Modus te maken

De auto is van sept. 2001, orig. NL en heeft nu ca. 29450 gelopen (aantoonbaar).
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a396/ ... lioRS5.jpg[/img]
-weer verkocht!

Weet niet waarom het allemaal zo moeilijk is maar hier http://cgi.ebay.de/2X-NEU-XENON-BIXENON ... 240%3A1318 vindt je de originele xenonlampen, helaas wel zonder ontsteking. De ontsteking zal ik als ik jou was via Holtrop (Oudehaske) zien te krijgen, hij heeft nog een schade RS uit 2005 staan !!Adinsx schreef:Xenon terugbouwen gaat je een kapitaal kosten...
units met lenzen (prijs geen idee)
Xenonlampjes (185 euro)
Balasten (240 euro meen ik p/s)
Dan nog wat bekabeling en de koppeling met je licht/regensensor. Hij krijg ineens andere waarden voor de neus. Dat moet ook ingeleerd worden.
Inderdaad jammer, op een RS hoort gewoon Xenon. Maar goed, doe je niks aan hè
Ja hij heeft frontschade gehad, daar heeft de verkoper ook geen geheim van gemaakt. Wat exact weet ik niet maar volgens hem heeft hij alle plaatwerk voor vervangen door nieuw, dus kap, spoiler/bumper en schermen vermoed ik. Met dat in mijn achterhoofd heb ik de auto eerst ANWB laten keuren en hij bleek verder in prima staat.Clio1.5dCi schreef:Weet niet waarom het allemaal zo moeilijk is maar hier http://cgi.ebay.de/2X-NEU-XENON-BIXENON ... 240%3A1318 vindt je de originele xenonlampen, helaas wel zonder ontsteking. De ontsteking zal ik als ik jou was via Holtrop (Oudehaske) zien te krijgen, hij heeft nog een schade RS uit 2005 staan !!
Wat ik mij echter wel afvraag is waarom er nu geen xenon meer in zit? Heeft de Clio frontschade gehad en was het de vorige eigenaar te duur om weer de xenonlampen te plaatsen?
Als je geluk hebt is dit het geval en is alle benodigde bedrading incl hoogteregelaar nog aanwezig.
Denk wel dat het een dure grap wordt want alleen de koplampunits kosten al 375 euro. De xenonlampen ongeveer 120 per stuk bij bijv Brezan.
Al met al ben je al gauw 700 euro verder
Succes,
Mark
Ik hoop voor je dat je nog garantie hebt anders kost deze grap je ook weer 250 euro, moet een heel nieuw mechanisme in want kan je niet los kopen, is een kompleet geheel.Modus schreef:Net onderweg, knal de ramen even open en dicht om de condens buiten weg te krijgen, raar geluid, gekraak, gedoe, breekt gewoon het raammechanisme links af. Ging geen kant meer op en het raam hing half open en half naar voren in de deur. Meteen weer naar huis terug. Heb het raam weer omhoog kunnen tillen, het staat nu ongeveer een cm open. Auto zit op slot vanzelfsprekend, ik heb alarm en startonderbreking, dus dat moet maar even zo. Morgenochtend meteen bellen met de garage, ik weet alleen dat ze iets van 2 weken wachttijd hebben. Zoiets zouden ze toch wellicht meteen moeten kunnen maken?
Hoe zit dat?
Het raamprobleem dient zich aan als je aanloopgeluiden gaat krijgen, of dat het niet meer lekker soepel dicht gaat, ik weet niet of enige smering dan gewenst is om het probleem voor te zijn.Modus schreef:Nope geen garantie meer maar iets zegt mij dat dit vanaf de koop af al niet goed heeft gezeten. Het leek altijd al wel of links een heeeeeel klein beetje anders liep dan rechts.
Wanneer de schade precies is ontstaan weet ik niet, maar hij heeft toen een tijdje stilgestaan en toen is hij als schadeauto gekocht en gerepareerd door de vorige verkoper.
Radio valt niet binnen Top Ocassion Garantie.Adinsx schreef:Je hebt nog niet echt veel mazzel met je auto zeg...
Overigens, het raam kun je tijdelijk gewoon dichtplakken hè, stukje ducktape over de stijl heen en weer aan de binnenzijde vastplakken. Een raam met dit weer een stukje los is ook niets waard![]()
Achja, een RS rijden kan duur zijn, mijn cd-speler in de cabasse radio is er sinds het weekend mee gekaptBinnenkort even een harde reset en anders wordt het Topocassion garantie.
Succes met het raampie
Ik ga eerst nog ff de accupool eraf halen, schijnt vaak te helpen, maar ze (lees collega van m'n pa) ging het even 'uitzoeken'Arco schreef:Radio valt niet binnen Top Ocassion Garantie.Adinsx schreef:Je hebt nog niet echt veel mazzel met je auto zeg...
Overigens, het raam kun je tijdelijk gewoon dichtplakken hè, stukje ducktape over de stijl heen en weer aan de binnenzijde vastplakken. Een raam met dit weer een stukje los is ook niets waard![]()
Achja, een RS rijden kan duur zijn, mijn cd-speler in de cabasse radio is er sinds het weekend mee gekaptBinnenkort even een harde reset en anders wordt het Topocassion garantie.
Succes met het raampie
Je hebt het op mij voorzien?Joopieboy schreef:Ha jij daar met je mooie blauwe clio, volgens mij ken ik je van tweakers toch?:D
Modus schreef:Bij de garage stond trouwens een rode Twingo RS in de showroom, ook wel geinig en dik. Met 17" en 195/40 bandjes. Maar.... 'slechts' 130 pk ofzo en weegt meer dan mijn bakkie dacht ik zo.