ACT: Algemeen Chat Topic deel 2

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
pierre
Berichten: 2523
Lid geworden op: di 4 mei 2004 20:55
Locatie: Hoorn

5gt turbo stoel was ook iets van 2200 gulden 15 jaar geleden, dus normale prijzen.

kijk anders eens op de sloop, schadeautootje
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

-Ray- schreef:ach, beter duur dan niet te koop
Dat zei de manager vorige week ook tegen mij.
Dus dat is voor mij weer een goede onderhandelingspositie als we het over het uurloon van volgend jaar gaan hebben :worship: :worship:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Zo op naar de finale van time attack in Assen, kijken of ik weer de laatste plaats kan halen :D :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
#Ron#
Berichten: 539
Lid geworden op: do 9 sep 2004 20:31
Car: Clio 4 RS Trophy
Locatie: Amstelveen

Luco/Alpine-racer schreef:kijken of ik weer de laatste plaats kan halen :D :D
Meedoen is belangrijker als winnen? In jouw klasse vermogens tot 580pk, zie ik in de Autovisie. Denk gemiddeld zo'n 300pk. Dan heb je het niet makkelijk met die 160pk in je 5-je. Je zal evengoed wel lol hebben? :)
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Mark en ik komen morgen ook ff kijken op Assen :)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

ik zou ook komen maar ga het helaas niet redden :( familie bezigheden
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

wie kan even de link van het topic van ptrgte naar mij sturen?

blok ombouw topic bedoel ik van 1,8 naar 2,0

ik heb al gesearched maar kan het niet vinden.
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

mark 5t schreef:wie kan even de link van het topic van ptrgte naar mij sturen?

blok ombouw topic bedoel ik van 1,8 naar 2,0

ik heb al gesearched maar kan het niet vinden.
:)

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... sc&start=0
5 GT Turbo '88 GT5
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

thanks roy! (Y)
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Vandaag de Golf van de buurman ff gepimpd :D
[img]http://i176.photobucket.com/albums/w187 ... GP0677.jpg[/img]
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304
Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave

zeer vermakelijk topic :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vos
Berichten: 4534
Lid geworden op: di 8 jan 2002 0:00
Locatie: Enschede

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

ik ken verschillende motoren tuners die ook de sleeve's gebruiken, doch op een andere manier gedaan dan dit. Persoonlijk vind ik het al zeer verrassend dat ze 380 adw bij 2 bar eruit krijgen. Die GT35 zal er waarschijnlijk wel veel mee te maken hebben.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
dennisvr
Über-Spammer
Berichten: 10115
Lid geworden op: za 20 apr 2002 0:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

ik vind het al verrassend dat de motor uberhaupt draait!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

#Ron# schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:kijken of ik weer de laatste plaats kan halen :D :D
Meedoen is belangrijker als winnen? In jouw klasse vermogens tot 580pk, zie ik in de Autovisie. Denk gemiddeld zo'n 300pk. Dan heb je het niet makkelijk met die 160pk in je 5-je. Je zal evengoed wel lol hebben? :)
Finale weer gehaald en zesde geworden :lol: :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
#Ron#
Berichten: 539
Lid geworden op: do 9 sep 2004 20:31
Car: Clio 4 RS Trophy
Locatie: Amstelveen

Luco/Alpine-racer schreef:
#Ron# schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:kijken of ik weer de laatste plaats kan halen :D :D
Meedoen is belangrijker als winnen? In jouw klasse vermogens tot 580pk, zie ik in de Autovisie. Denk gemiddeld zo'n 300pk. Dan heb je het niet makkelijk met die 160pk in je 5-je. Je zal evengoed wel lol hebben? :)
Finale weer gehaald en zesde geworden :lol: :D
Nou, dat is dan toch heel netjes. (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Ja vond ik ook wel, had alleen nog wat sneller willen zijn :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

-jo- schreef:ik ken verschillende motoren tuners die ook de sleeve's gebruiken, doch op een andere manier gedaan dan dit. Persoonlijk vind ik het al zeer verrassend dat ze 380 adw bij 2 bar eruit krijgen. Die GT35 zal er waarschijnlijk wel veel mee te maken hebben.
Tis wel boers en ongeraffineerd als ik zo de eerste pagina's bekijk, maar helemaal achterlijk ist ook weer niet. Dat blijkt dan ook wel uit het resultaat...
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

lekker beunen met de botte vijl :lol:
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Ach hij probeert tenminste wat :p
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Effe twee koppelingen los slijpen, en 1tje van lassen :~
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Dat commentaar eronder ook, stel techneuten bij elkaar hehe :)
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Lekker zo'n op hol geslagen diesel :P Ook erg wijs commentaar :D
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Die over dat rookverbod vind ik wel grappig :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Snelheidsmeter VROS klopt niet! Check dit filmje...

http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/9a4ff08c.wmv

:dSb:
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Ja, de politie maakt er wel meteen werk van (2:43), afvoeren die malafide meet-voertuigen :lol:

Wat een ophef om niks. Hij komt langs dus heeft sowieso harder gereden dan 156. Mensen moeten niet miepen, rijd je te hard, dan rijd je te hard. Kan niet geloven dat die sukkel daar kamervragen over gaat stellen. Alsof ze niks beters te doen hebben.

Bovendien klopt het wat de politie verklaart: afstand loopt nog even door om het inhalen te compenseren. Daarbij hebben ze een relatief korte meting gedaan (900 meter). De afwijking is zo minder (3km!) dan de 3% die 'gecorrigeerd' wordt bij flitspalen (bij die snelheid is dat 6km), dus nog een reden te zeggen dat dit werkelijk nergens over gaat. Stemmingmakerij (N).
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Ben ik het niet mee eens, Riel. Die metingen moeten gewoon supernauwkeurig zijn, want het kan wel het verschil maken dat je je rijbewijs mag houden of niet. Dat ie te hard rijdt is zeker, maar die meting moet gewoon goed zijn. Punt... :)
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Nou dan begin de rest van de metingen ook maar af te schaffen. En die uit de duim gezogen correcties in het voordeel van de bestuurder ook maar, als jij zegt 'nauwkeurigheid is troef'.


Als je zo onbeschoft bent met 170 over de autosnelweg te jakkeren dan moet je niet zeuren over een kilometer. Dan zit je fout en weg met rijbewijs, sorry hoor.

Ik rijd zelf ook wel vaak te hard maar weet wel erg goed dat ik dan niet moet gaan lopen zeuren.

Daarbij RIJD je gewoon te hard, je krijgt pas vanaf 125 of misschien wel 130 een bekeuring. Nou dan heb je gewoon te hard gereden.

Ik irriteer me aan mensen die hierover telkens lopen te zeuren (ja, sorry Merijn). Fout=fout punt uit.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Precies... Foute meting = foute meting. :P
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

wat is er nou onbeschoft aan 170 rijden op een snelweg ?? Je neemt een risico, wordt je gepakt, klaar. Dan weet je waar je aan toe bent. Die moraalridderij hoef je niet mee af te komen, schijt aan ! Ze zouden beter meer controles uitvoeren op provinciale wegen of bebouwde kom en vooral op risico punten.

Jullie hebben net de ardennenrit gedaan, ook netjes aan 50 zeker ? Stop gewoon met dat gekanker, das regelrechte bullshit.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

btw, in belgie leren ze kinderen in het eerste leerjaar het gemiddelde berekenen. Als je een maximale, gemeten, snelheid hebt van 153...leg mij dan eens uit hoe je aan een gemiddelde van 156 komt. Een belg staat niet echt bekend om zijn niveau maar wat het gemiddelde betreft gaat het nog net hoor.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

Nou het is heel goed mogelijk dat die meting goed klopt. Die astra komt VOORBIJ. Dus de snelheid is wellicht al hoger geweest als 153.

Bovendien meet je de snelheid van die ASTRA als gemiddelde en die 153 is de snelheid van die politiewagen. Sowieso appels met peren vergelijken.

Die gemiddelde snelheid is AFSTAND en TIJD te gebruiken en niet de snelheid van de volgauto. Heel simpel. Gemiddelde berekenen door naar die 153 te kijken gaat uberhaupt niet, dan moet je een oneindig aantal metingen verrichten en die middelen om het nauwkeurig te houden.


Enige wat ze hier doen is de afstand wat te laten doorlopen om het moment van inhalen te compenseren. Logisch, lijkt mij. Anders heeft de bestuurder van die astra wel héél veel voordeel bij de meting.

Echt weer zo iemand die meent slim te zijn door dit aan de kaak te stellen. Die VVD knakker ziet er toch al blij uit. Als mijn belastinggeld wordt gegeven aan zo'n gast die hier Kamervragen over gaat stellen :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

-jo- schreef:wat is er nou onbeschoft aan 170 rijden op een snelweg ?? Je neemt een risico, wordt je gepakt, klaar. Dan weet je waar je aan toe bent. Die moraalridderij hoef je niet mee af te komen, schijt aan ! Ze zouden beter meer controles uitvoeren op provinciale wegen of bebouwde kom en vooral op risico punten.

Jullie hebben net de ardennenrit gedaan, ook netjes aan 50 zeker ? Stop gewoon met dat gekanker, das regelrechte bullshit.

ha Jo,

jazeker, ik rijd het ook wel eens.

Maar je brengt anderen in gevaar en dat is onbeschoft, kan er niet meer van maken :)

het gaat me hier vooral om dat geneuzel over die meting, niet over die maxsnelheden :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gesloten