Tim's Ringracer - Clio 16V - Verkoop
Zo net even wat foto's gemaakt van de kooi. Het is niet de meest nette kooi maar wel degelijk 
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CCSJDZUP.jpg[/img]
De lasplaten:
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YU8PZ6SI.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZKNGY4PE.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JUC6W6OT.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AAOEVEVE.jpg[/img]
Ik twijfel alleen toch om hem van de winter nog weer even terug te doen om hem toch door het dashbord te laten maken zoals het in de Clio bij Geert zit.

[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CCSJDZUP.jpg[/img]
De lasplaten:
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YU8PZ6SI.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZKNGY4PE.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JUC6W6OT.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AAOEVEVE.jpg[/img]
Ik twijfel alleen toch om hem van de winter nog weer even terug te doen om hem toch door het dashbord te laten maken zoals het in de Clio bij Geert zit.

Waarom is ie niet door getrokken tot op de wielkast achter?? Dat geeft toch ook weer net een beetje meer sterkte en stijfheid aan je koets. Zo als ie er nu in zit is het echt meer een ROL kooi en doet ie niet echt super veel voor de stijfheid, aangezien hij verder ook niet vast zit aan de A of B stijl en dak.
R5GTT. Drive it like you stole it
Waarom hij niet doorgetrokken is naar de wielkast weet ik niet, dat heb ik aan hem over gelaten. Weet wel dat er vaker gekozen wordt om de bevestiging op de achteraspunten te maken.
Lasplaat durf ik niet te zeggen, lijkt me wel maar er zijn nog een paar kleine puntjes die nog iets netter gelast moeten worden en dan kan er wel even een extra lasnaadje op de lasplaten bij
Lasplaat durf ik niet te zeggen, lijkt me wel maar er zijn nog een paar kleine puntjes die nog iets netter gelast moeten worden en dan kan er wel even een extra lasnaadje op de lasplaten bij

Hmm nu snap ik dat commentaar op NBR.nl wel, besides AB laat z'n kooien ergens anders aflassen he.
Toch zonde dat bovenaan de B-stijl de connectie met de A-stijl niet in hetzelfde schemapunt lunt als het schoorkruis aan de achterzijde.
De plaats van die schoren aan de achterkant zit op een zielig dwarsbalkje tussen de wielkasten, daar heb je ooknie superveel aan. Dan nog liever op de wielkast, wat ooknie ideaal is. En dat die lasplaat niet is afgelast vind ik helemaal vreemd.
Je had em beter een plaatje van die Devil cupkooi kunnen geven, die zit namelijk op de wielkast en op de achterasbevestiging, dat is wel echt nuttig.
Maargoed genoeg afgekraakt, als de lassen bij de B-stijl niet al te belabberd zijn ist vast veiliger dan nix.
Toch zonde dat bovenaan de B-stijl de connectie met de A-stijl niet in hetzelfde schemapunt lunt als het schoorkruis aan de achterzijde.
De plaats van die schoren aan de achterkant zit op een zielig dwarsbalkje tussen de wielkasten, daar heb je ooknie superveel aan. Dan nog liever op de wielkast, wat ooknie ideaal is. En dat die lasplaat niet is afgelast vind ik helemaal vreemd.
Je had em beter een plaatje van die Devil cupkooi kunnen geven, die zit namelijk op de wielkast en op de achterasbevestiging, dat is wel echt nuttig.
Maargoed genoeg afgekraakt, als de lassen bij de B-stijl niet al te belabberd zijn ist vast veiliger dan nix.

Ja wat is wijsheid, achteraf hadden er misschien wel wat dingen anders gekunt. De lassen bij de B-stijl zijn wel goed geworden voor zover ik dat kan zien en verstand heb van lassen.
Misschien was een plaatje van een Devil kooi of iets dergelijks ook wel wat geweest maar veiliger als niets is het wel dus het is geen weggegooid geld
Misschien was een plaatje van een Devil kooi of iets dergelijks ook wel wat geweest maar veiliger als niets is het wel dus het is geen weggegooid geld

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Kijken ze bij de Nurburgring eigenlijk niet naar rolkooi-certificaten ofzo? (FIA / TÜV).
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Nee, tis openbare (tol)weg he, er rijden nix voor nix touringbussen en vakantiegangers met afgehaakte caravans rond.
Mooiste vond ik nog een zure vent in een mondeostation met 3 van die jengelaars op de achterbank en een hond achterin, die zich kapotergerde aan al die snelle gasten
Mooiste vond ik nog een zure vent in een mondeostation met 3 van die jengelaars op de achterbank en een hond achterin, die zich kapotergerde aan al die snelle gasten

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Precies mijn idee, ik zou dan nog liever zonder kooi rijden geloof ik.Tom schreef:Zou dat lasplaatje vast genoeg zitten als je hem nodig hebt?
Mag ik vragen wat dit nu gekost heeft bij elkaar?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Nou, volgens de regels kun je wel eens problemen krijgen denk ik (bij een steekproef door een overijverige). Dat een standaard auto of touringcar door kan is logisch, daar is immers alles standaard en gekeurd aan. Blootliggende bonnetpins en luide uitlaten mogen bijvoorbeeld ook niet......
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Maar volgens mij ben jij degene die moet aantonen dat het gekeurd is en niet andersom. MAAAR in de praktijk is er vrijwel nooit iemand die er een blik naar werkt zeg maar 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
D'r moet ook nog wat aan gebeuren zei ik alLuco/Alpine-racer schreef:Precies mijn idee, ik zou dan nog liever zonder kooi rijden geloof ik.Tom schreef:Zou dat lasplaatje vast genoeg zitten als je hem nodig hebt?
Mag ik vragen wat dit nu gekost heeft bij elkaar?

Maar je mag best weten wat het gekost heeft, stuur je wel even een PM.
@ Steven
Ik was niet van plan hem te testen nee

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Dit jaar werd iedereen bang gemaakt met een scherpe Tüv-controle. Alles wat niet origineel is, levert dan een probleem op. Bij kooien zijn schroefkooien dan wel goed (met certificaat), laskooien nooit. In de praktijk is die controle er maar zelden.MartijnG schreef:Kijken ze bij de Nurburgring eigenlijk niet naar rolkooi-certificaten ofzo? (FIA / TÜV).
Net klimrek trouwens.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
hmm, wel jammer idd dat ie niet op de achterasophaning en wielkas zit..
likje verf erop en knallen met dat ding
likje verf erop en knallen met dat ding

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 2258
- Lid geworden op: zo 9 feb 2003 12:40
- Car: megane 2
- Locatie: Kloosterzande (zeeland)
Wit is best mooi, stond bij mn clio toch niet verkeerd.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v174/ ... esized.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v174/ ... esized.jpg[/img]
wel mooi idd maar steunt niet af naar de achterbrug zoals een DEVIL kooi in een cup clio.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
zoiets Mark?
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/lucosracevijf5.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/lucosracevijf5.jpg[/img]
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
kan hem nergens vinden stevn?
Maar deze zit toch ook op de wielkasten met extra schoren?
Ik let eigenlijk nooit zo op hoe andere kooien zitten
Maar deze zit toch ook op de wielkasten met extra schoren?
Ik let eigenlijk nooit zo op hoe andere kooien zitten

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
idd stevie dubbel! 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Via Hbase niet goed genoeg? Daar zal die op zo'n 120 zitten. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
tim we hebben nog assen en draagarmen van onze rally clio. pm bert-jan even.
Via Hbase hebben ze niet complete assen, alleen homo's.
Voor m'n Megane ben ik toen wel wezen shoppen bij de onderdelenboer en dat waren assen die niet goed waren qua lengte. Sindsdien heb ik liever orgineel
@ Geert
Ik zal hem even een PM sturen, heb al wel een aanbod gehad voor een asje btw.
Voor m'n Megane ben ik toen wel wezen shoppen bij de onderdelenboer en dat waren assen die niet goed waren qua lengte. Sindsdien heb ik liever orgineel

@ Geert
Ik zal hem even een PM sturen, heb al wel een aanbod gehad voor een asje btw.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Mwoah.... raar. Assen compleet zijn gewoon leverbaar van bv Spidan.
Scheelt 9 van de 10 keer wel wat centen.
Scheelt 9 van de 10 keer wel wat centen.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"