bedankt

iemand nog een andere oplossing?Ferdy schreef:airbag lampje er uit halen ?
Bedankt voor je info, heb even op de site gekeken, je bedoelt dit dus:RSRobbert schreef:Naar t schijnt moet er een weerstandje in de stekker die de sensor voor de gek houd zeg maar.
Hier staat meer info: http://www.cliomods.com/styling/fittingrecaros/
Ik wilde namelijk ook kuipjes in mijn clio, maar heb daar toch vanaf gezien.
Als het bij jou lukt zou ik het graag willen zien/weten
Het is dan wel geen Renault, maar ik rij inmiddels al weer zo'n 3 jaar zonder problemen rond met een weerstandje ter vervanging van m'n stuurairbag.koentje85 schreef:Net even gebeld, maar ze konden het waarschijnlijk met de computer
wel uitlezen, en de storing dan weghalen.
Dat van die weerstandjes kon volgens hun ook wel, moesten ze even
precies nazoeken.
Zodra er een update is, zal ik dit wel posten in mijn project-topic
is er idd toch wel erg aan toe zeg.joeri_16V schreef:Vandaag te horen gekregen wat de expert over de auto te zeggen had.
Helaas totall-los verklaard, dus nu kunnen mn ouders uit gaan kijken naar iets anders.
je bedoelt de ditributieriem. Bij de dealer kan je hier zomaar 800 euro verwachten.Christiaan schreef:Antwoord A?! haha, nee zonder dollen. Ik dacht dat het iets ingewikkelder zou liggen om hem te vervangen. Maar als het zo gepiept is laat ik het zeker doen. Bedankt!
Is niet helemaal waar. Toen de rs net uit was advieseerde renault bij een RS de ditributie te doen om de 60.000 of 5 jaar. Later hebben ze gezegt dat het ook wel kan bij 120.000. Daarom zei ik "daar zijn de meningen over verdeeld.".Christiaan schreef:Distributie is 120.000 en multiriem is 60.000. Ik ben al lang blij dat m`n distributie voorlopig niet aan de beurt is.
Dat heb ik eerder gelezen idd. Als renault zelf aangeeft dat het ook bij 120.000 kan geloof ik dat maar. Het is ook geen goedkoop klusje dat je even laat doenPatrick.B schreef:Is niet helemaal waar. Toen de rs net uit was advieseerde renault bij een RS de ditributie te doen om de 60.000 of 5 jaar. Later hebben ze gezegt dat het ook wel kan bij 120.000. Daarom zei ik "daar zijn de meningen over verdeeld.".Christiaan schreef:Distributie is 120.000 en multiriem is 60.000. Ik ben al lang blij dat m`n distributie voorlopig niet aan de beurt is.
goed ideeChristiaan schreef:Haha, dat was ook weer niet de bedoeling. Maar jij zegt ook 120.000 dus lees ikLaten we het hier maar weer bij laten dan aangezien ik alleen iets wilde weten over de multiriem