Ik sta geloof ik toch al niet echt bekend om mijn tactvolle reacties.

and boy, do we love 'em!Robke schreef:Ik sta geloof ik toch al niet echt bekend om mijn tactvolle reacties.![]()
Jij en ongenuanceerd???Steven schreef:Uit dat topic komt het idd niet duidelijk naar voren, tis meer omdat bepaalde mensen mij wel es betichten van ongenuanceerde (3x woordwaarde..) opmerkingen, die zelf dus de hele boel bij elkaar kunnen kwijlen. Dat soort namen vallen me dan wat vaker op.. zodoende.
En waarom ik dit onderwerp dan juist nu start? Ik had honger vanochtend
En Ovide,WouterW schreef:Ach we weten wie het zegt....Steven schreef:omdat bepaalde mensen mij wel es betichten van ongenuanceerde opmerkingentoch??
Grote mond, klein hartje![]()
Dank u voor het complimentSteven schreef:Bek houwe ouwe, jij bent ook niet het grote voorbeeld
Heb je hem de vorige keer niet moeilijk zien lopen danWouterW schreef:vraag me toch af hoe jij dat weet......
mwah gewone prijzen. beetje net als in NL, net als sigaretten.Riël Notermans schreef:Waar heb bier duur is en de Grieken rechts rijden
Ik zal een samenvatting voor je maken Ray, hoef je niet alles te lezen.-Ray- schreef:lol, hier heb ik dus duidelijk wel wat gemist
Steven schreef:Idd, kep een kleine schwanz
Zo, nog meer weten?
Bij die Tarot-kaart lezer ???Steven schreef:Ik ben op RTL5 momenteel