ACT: Algemeen Chat Topic deel 2
pfffff Zie ik het ff over het hoofd..... Hij staat erbij!
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
+Clio16v+ schreef:ff over dat xenon, is dat ook voor mistlampen enz beschikbaar? is denk wel leuk voor op de clio, alleen wil de mistlampen dan ook, anders ziet het er neit uit als ze beide aan staan
http://www.mijnalbum.nl/Album=OZSHP3E7
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
Duupke (Ronald) schreef:+Clio16v+ schreef:ff over dat xenon, is dat ook voor mistlampen enz beschikbaar? is denk wel leuk voor op de clio, alleen wil de mistlampen dan ook, anders ziet het er neit uit als ze beide aan staan
http://www.mijnalbum.nl/Album=OZSHP3E7
dat ziet er wel dik uit

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Contacteer:
Is gemaakt door http://www.mbcaraudio.nl/ op hun eigen demo Laguna...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:

enne dit wist je niet he Ray

[img]http://bigthumbs.marktplaats.nl/kopen/t ... 763131.jpg[/img]
[img]http://www.hessel.nl/beeld/shop/6/large_LiveInAhoy.jpg[/img]
mijn imperium groeit
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
briljant 

Andrea Pininfarina, hoofd van het designhuis dat vernoemd was naar zijn grootvader Battista “Pinin” Farina, is vandaag omgekomen bij een verkeersongeval. Hij werd 51 jaar. Andrea was sinds 1983 actief in het familiebedrijf, toen hij werd aangesteld als program manager voor de Cadillac Allante. Sindsdien is hij alleen maar opgeklommen tot hij in 2001 CEO werd van Pininfarina SpA. Verschillende Ferrari’s, Maserati’s en Alfa’s zagen onder zijn leiding het levenslicht, maar bijvoorbeeld ook de Ford Focus en zelfs verschillende trams en treinen. (bron: reuters)
UPDATE: Pininfarina reed vanochtend rond 8:15 op een Vespa GT60 door Trofarello, zo’n 10 km ten zuidoosten van Turijn, toen hij werd aangereden door een 78-jarige man in een Fiesta. Deze wilde om een deels op de rijbaan geparkeerde vrachtwagen heenrijden. De man was in shock en is naar het ziekenhuis gebracht. (bron: il messaggero)

en je bent een heel end op weg!Steven schreef:Stop the Hassle
Ik ben iig bezig met een David Hessel-hoff look
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Las ook net ja....Merijn schreef:Andrea Pininfarina, hoofd van het designhuis dat vernoemd was naar zijn grootvader Battista “Pinin” Farina, is vandaag omgekomen bij een verkeersongeval. Hij werd 51 jaar. Andrea was sinds 1983 actief in het familiebedrijf, toen hij werd aangesteld als program manager voor de Cadillac Allante. Sindsdien is hij alleen maar opgeklommen tot hij in 2001 CEO werd van Pininfarina SpA. Verschillende Ferrari’s, Maserati’s en Alfa’s zagen onder zijn leiding het levenslicht, maar bijvoorbeeld ook de Ford Focus en zelfs verschillende trams en treinen. (bron: reuters)
UPDATE: Pininfarina reed vanochtend rond 8:15 op een Vespa GT60 door Trofarello, zo’n 10 km ten zuidoosten van Turijn, toen hij werd aangereden door een 78-jarige man in een Fiesta. Deze wilde om een deels op de rijbaan geparkeerde vrachtwagen heenrijden. De man was in shock en is naar het ziekenhuis gebracht. (bron: il messaggero)

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
- Moderator
- Car: MB
Arco schreef:Las ook net ja....Merijn schreef:Andrea Pininfarina, hoofd van het designhuis dat vernoemd was naar zijn grootvader Battista “Pinin” Farina, is vandaag omgekomen bij een verkeersongeval. Hij werd 51 jaar. Andrea was sinds 1983 actief in het familiebedrijf, toen hij werd aangesteld als program manager voor de Cadillac Allante. Sindsdien is hij alleen maar opgeklommen tot hij in 2001 CEO werd van Pininfarina SpA. Verschillende Ferrari’s, Maserati’s en Alfa’s zagen onder zijn leiding het levenslicht, maar bijvoorbeeld ook de Ford Focus en zelfs verschillende trams en treinen. (bron: reuters)
En die bejaarden maar mopperen op de jeugd van tegenwoordig

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
whe he die weerWouterW schreef:Ik dacht aan Dave Mazzeltof alias Micheal NichtSteven schreef:Ik ben iig bezig met een David Hessel-hoff look
je weet wel van deze

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tom schreef:Arco schreef:Las ook net ja....Merijn schreef:Andrea Pininfarina, hoofd van het designhuis dat vernoemd was naar zijn grootvader Battista “Pinin” Farina, is vandaag omgekomen bij een verkeersongeval. Hij werd 51 jaar. Andrea was sinds 1983 actief in het familiebedrijf, toen hij werd aangesteld als program manager voor de Cadillac Allante. Sindsdien is hij alleen maar opgeklommen tot hij in 2001 CEO werd van Pininfarina SpA. Verschillende Ferrari’s, Maserati’s en Alfa’s zagen onder zijn leiding het levenslicht, maar bijvoorbeeld ook de Ford Focus en zelfs verschillende trams en treinen. (bron: reuters)
En die bejaarden maar mopperen op de jeugd van tegenwoordig

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan ken je deze zeker ook al?Hessel schreef:whe he die weerWouterW schreef:Ik dacht aan Dave Mazzeltof alias Micheal NichtSteven schreef:Ik ben iig bezig met een David Hessel-hoff look
je weet wel van deze![]()
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Ik heb vandaag me autootje maar eens in de meguiars goldclass wax gezet, god o god wat kan die lak nog glimmen zeg _O_.
't was donker toen ik klaar waspierre schreef:..ik zie niks

Ik heb trouwens een optater van mn bobine gehad, echt vervrissend!