Ronnie's Twingo [Verkocht en weg]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Aangezien ik op de heenweg naar de Kreuztage een flinke ster in mijn voorruit heb gekregen wordt dinsdag mijn ruit vervangen.
Tevens heb ik zojuist kentekenplaten met dikke letters besteld, deze komen dinsdag binnen.
Even een vraag.
Aan de voorzijde zit de kentekenplaat nu gewoon tegen de bumper met schroeven. Gewoon eraf draaien, een houder erop poppen en dan plaat in de houder drukken?
Aan de achterzijde zit de kentekenplaat met houder en al gepopt. Even uitboren, nieuwe houder vast poppen en plaat in de houder drukken?
Tevens heb ik zojuist kentekenplaten met dikke letters besteld, deze komen dinsdag binnen.
Even een vraag.
Aan de voorzijde zit de kentekenplaat nu gewoon tegen de bumper met schroeven. Gewoon eraf draaien, een houder erop poppen en dan plaat in de houder drukken?
Aan de achterzijde zit de kentekenplaat met houder en al gepopt. Even uitboren, nieuwe houder vast poppen en plaat in de houder drukken?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gewoon klikhouder kopen inderdaad en deze voor en achter monteren, ik doe het altijd gewoon met parkers (schroeven).
Meeste houders zijn gewoon hetzelfde, monteren, twee hoekjes uit het midden losbreken, kenteken erin klikken en hoekjes erin drukken. Geen gaten meer in je kentekenplaten
Waarschijnlijk zal bij het uitboren van je achterste kentekenplaat de popnagels in je achterklep vallen, rammelt lekker
Maar dan moet je gewoon ff een keer het platsic paneel eraf trekken en de stukjes popnagle zoeken 
Meeste houders zijn gewoon hetzelfde, monteren, twee hoekjes uit het midden losbreken, kenteken erin klikken en hoekjes erin drukken. Geen gaten meer in je kentekenplaten

Waarschijnlijk zal bij het uitboren van je achterste kentekenplaat de popnagels in je achterklep vallen, rammelt lekker

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Moderator
- Car: MB
Ik gebruik ook altijd parketjes (eventueel kleine zelftappertjes) zoals Martijn zegt. Wil je poppen in kunststof dan moet je eigenlijk van die popnagels hebben die aan de achterzijde erg breed worden (die splitsen zich in 3en zeg maar, beetje als een holle wand plug) anders trek je alleen je kuntstof naar zijn grootje
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Luxe platen 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
hehe eindelijk dikke letters Ron..... 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... 001~13.jpg[/img]
Vanmiddag zwarte kentekenplaathouders gemonteerd (idd blijft er een stukje van de popnagel in de achterklep irriteren, die haal ik er van de week wel uit)
De bumperlip er toch maar af gehaald. Qua hoogte was het nog aardig te doen, maar qua vorm vond ik het niet mooi staan.
Tevens ook de zijstickertjes van Kreuztage 2007 er maar weer af gehaald.
Vanmiddag zwarte kentekenplaathouders gemonteerd (idd blijft er een stukje van de popnagel in de achterklep irriteren, die haal ik er van de week wel uit)
De bumperlip er toch maar af gehaald. Qua hoogte was het nog aardig te doen, maar qua vorm vond ik het niet mooi staan.
Tevens ook de zijstickertjes van Kreuztage 2007 er maar weer af gehaald.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
ALs je binnenkort die parkers vervangen wil hebben door popnagels moet je het ff zeggen of langs komen... 
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Dat is cleaner 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... platen.jpg[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... orruit.jpg[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ruit02.jpg[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ruit03.jpg[/img]
Vandaag de nieuwe voorruit laten plaatsen. Vind alleen het rubber wat vreemd. Originele rubber was volgens mij breder en viel over de stijlen heen. Nu lijkt het eens soort afwateringsgootje te zijn.

[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... orruit.jpg[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ruit02.jpg[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ruit03.jpg[/img]
Vandaag de nieuwe voorruit laten plaatsen. Vind alleen het rubber wat vreemd. Originele rubber was volgens mij breder en viel over de stijlen heen. Nu lijkt het eens soort afwateringsgootje te zijn.
-
- Contacteer:
Nette plaatjes Ron. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja de korting (ongeveer 40%!) die de verzekeraars krijgen van Autotaalglas/Carglass moet ergens vandaan komen.
Ik laat het daarom lekker ergens anders doen. Kost me iets meer eigen risico maar dat zit ie wel goed!
Ik laat het daarom lekker ergens anders doen. Kost me iets meer eigen risico maar dat zit ie wel goed!

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Contacteer:
Ik vind ook niet echt dat die voorruit er netjes ingezet is.
Hebben ze je geen verklaring hiervoor gegeven, Ronnie?
Hebben ze je geen verklaring hiervoor gegeven, Ronnie?
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Sorry RonRon,
Maar die voorruit zit er echt crappy in (althans het rubber).
Ik heb het zelf bij de Twingo gedaan toen ik hem nog had en dat was netter als dit gedaan is.
Het lijkt alsof ze de sierlijst er te laat in hebben gezet (kit al tever opgedroogd).
Ik zou er ff mee terug gaan, een waterafvoer is niet nodig, het hoort gewoon netjes af te sluiten
Maar die voorruit zit er echt crappy in (althans het rubber).
Ik heb het zelf bij de Twingo gedaan toen ik hem nog had en dat was netter als dit gedaan is.
Het lijkt alsof ze de sierlijst er te laat in hebben gezet (kit al tever opgedroogd).
Ik zou er ff mee terug gaan, een waterafvoer is niet nodig, het hoort gewoon netjes af te sluiten

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
Zonde dude zit idd niet zoals het hoort. Je hebt als het goed is garantie dus zou zeggen terug ermee
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
Ben het helemaal met bovenstaande eens! Zeker mee terug gaan!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
dit = 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net even terug geweest naar autotaalglas.
Er zit dus een nieuw rubber op, de ruit ligt wel netjes qua diepte, hij ligt aan de binnenzijde nl. netjes. En hij heeft laten zien dat het nieuwe rubber (dat nu zo ver naar buiten lijkt te komen) op de oude positie ligt, je ziet de afdruk van de oude rubber nl, zitten. Hij heeft nog wat proberen om het rubber in de hoeken op de juiste plek te krijgen. Is wel wat beter gelukt.
Er zit dus een nieuw rubber op, de ruit ligt wel netjes qua diepte, hij ligt aan de binnenzijde nl. netjes. En hij heeft laten zien dat het nieuwe rubber (dat nu zo ver naar buiten lijkt te komen) op de oude positie ligt, je ziet de afdruk van de oude rubber nl, zitten. Hij heeft nog wat proberen om het rubber in de hoeken op de juiste plek te krijgen. Is wel wat beter gelukt.
-
- Über-Spammer
Nadeel is dat je de ruit er nu niet uit kunt halen ivm de kit die waarschijnliojk nog niet geheekl uitgehard is.
Komende week in de gaten houden m.b.t. vorming rubber....
Mocht dit niet goed worden/zijn, contact opnemen met je verzekerigsmaatschappij en foto´s mailen die je nu hebt en eisen dat er een andere voorruit in komt.
Komende week in de gaten houden m.b.t. vorming rubber....
Mocht dit niet goed worden/zijn, contact opnemen met je verzekerigsmaatschappij en foto´s mailen die je nu hebt en eisen dat er een andere voorruit in komt.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kom ik net bij mijn moeder dr Twingo is de spiegel van de bestuurderskant afgebroken. Morgen moet de Twingo naar Toyota voor een bezichtiging van een klant en dan kan het alleen ons overkomen dat er iets is met de auto.
Iemand een oplossing voor me? Op auto-onderdelen zijn de spiegels niet zo duur. €49,-
De kap die op de spiegel zit (kleur van carrosserie) die is toch gewoon over te zetten of niet?
Iemand een oplossing voor me? Op auto-onderdelen zijn de spiegels niet zo duur. €49,-
De kap die op de spiegel zit (kleur van carrosserie) die is toch gewoon over te zetten of niet?
-
- Über-Spammer
Damn, lukt je vast niet om een andere spiegel te fizen voor morgen. Gespoten deel kan volgens mij wel overgezet worden ja.
Denk ook niet dat we bij Bochane een ingeruilde Twingo hebben staan waar we m ff af kunnen halen...misschien wel maar dat zou ik dan ook morgen pas weten...
Denk ook niet dat we bij Bochane een ingeruilde Twingo hebben staan waar we m ff af kunnen halen...misschien wel maar dat zou ik dan ook morgen pas weten...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ronnie schreef:Kom ik net bij mijn moeder dr Twingo is de spiegel van de bestuurderskant afgebroken. Morgen moet de Twingo naar Toyota voor een bezichtiging van een klant en dan kan het alleen ons overkomen dat er iets is met de auto.
Het gespoten deel kun je idd gewoon overzetten

Spiegel van je eigen auto effe overzetten geen optie??
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
mooi klote Ron..
maar gewoon zeggen tegen die man....dat zal die toch wel begrijpen
maar gewoon zeggen tegen die man....dat zal die toch wel begrijpen