ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Dan praat je over "profs".Tom schreef:Riel heeft wel gelijk. Vergelijk de top van de autosport maar met de motorsport en zie we er harder de hoek om gaat
Ken wel wat verhalen over motorrijders, oa dat er hier in de buurt van Schiphol een vent werkt die met een standaard BMW alle Jappenjankers aan stront rijdt, waarbij men 2 klaverbladen moet ronden.
Men weet alleen niet dat deze gast een "oud" circuitrijders is geweest.
Maar goed, de doorsnee motorrijder zal het afleggen tegen een snelle auto in de bochtjes.
Heb dit zelf nu al een paar keer uitgetest, oa opdraaien vanuit Hoofddorp naar de A4 ri A'dam.
Ook aan het einde van de 3 merenweg en dan de bocht richting Rottepolderplein.
Over filmpje You Tube:
Je ziet het minimale verschil in voordeel auto, menig automobilist zou in de laatste bocht voor de chicane zijn gecrasht.
Laatst gewijzigd door Arno17 op za 5 jul 2008 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: R19.R
inderdaad
de Moto GP was laatst ook op mugello, als je dan die tijden vergelijkt met R1 / Le Mans auto's dan scheelt dat 20 seconden in het voordeel van de laatste
Maar motoren zijn ook gaaf, alleen het geluid al

Maar motoren zijn ook gaaf, alleen het geluid al

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Welke top van de autosport?Tom schreef:Riel heeft wel gelijk. Vergelijk de top van de autosport maar met de motorsport en zie we er harder de hoek om gaat
F1? Ja die gaan sneller de hoek om ja
Maar vergelijk een GT wagen maar eens met een motorfiets, ik denk dat je dan schrikt van de bochtensnelheid van de motorfiets
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
LMP1 / LMP2 gaan dus ook harder 
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ow dat zijn gewone GT's?Maarten-Jan schreef:LMP1 / LMP2 gaan dus ook harder
Probleem is dat de meeste motorrijders niet de grens opzoeken op de openbare weg, dat gaat met een auto veel makkelijker.
Vergelijk maar eens een 5gt met bv een 600 cc motorfiets, dat leg je qua rondetijd op assen, cpz en zolder gewoon echt af, en heel erg dik ook, en nee die tijd winnen ze niet alleen op de rechte stukjes.
Ik weet niet waar jij rijdt, maar als ik op de weg zit rijden er altijd slome pisvlekken in de weg. Met 15 km/h over een rotonde enzo en voor elk dingetje waar die mietjes van schrikken of denken te gaan schrikken al op de rem trappen.

-
dat zijn auto's als de porsche RS spyder, en de peugeot 908 hdi / audi tdi
Ik weet de tijden van de MotoGP op assen wel, en dat ga je zeker niet redden met een 5 GT. En er zijn best wat van die 600 cc motorfietsen die daar aardig in de buurt komen. Ik geloof je gelijk dat ze die tijd niet alleen winnen op de rechte stukjes, want daar heb je op assen bar weinig aan, zijn aardig kort.
Ik weet de tijden van de MotoGP op assen wel, en dat ga je zeker niet redden met een 5 GT. En er zijn best wat van die 600 cc motorfietsen die daar aardig in de buurt komen. Ik geloof je gelijk dat ze die tijd niet alleen winnen op de rechte stukjes, want daar heb je op assen bar weinig aan, zijn aardig kort.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat zeg ik in mijn eerste post, de meeste kunnen niet rijden en/of durven op de openbare weg de grens niet op te zoekenRobke schreef:Ik weet niet waar jij rijdt, maar als ik op de weg zit rijden er altijd slome pisvlekken in de weg. Met 15 km/h over een rotonde enzo en voor elk dingetje waar die mietjes van schrikken of denken te gaan schrikken al op de rem trappen.![]()

Je bent ook iets kwetsbaarder he

-
of, zoals in dit geval, motor.ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
als Valentino Rossi op die motor had gezeten en als Nicky Michael Schumacher in zijn Ferrari was dan....
blablabla, wat een discussie weer omdat iemand een motor poepie rijdt, of een audi diesel of iets anders wat absoluut niet kan, volgens de kenners.....
Een snel apparaat is geen garantie voor een overwinning, heb ook ik regelmatig gemerkt

Hoogste klasse autosport vs. hoogste klasse motorsport = auto's zijn sneller (niet wonderbaarlijk; grip, aerodynamica etc.).
@Arno: Ja, in dat youtube filmpje had menig ander die 911 aan het tollen gekregen in die laatste chicane, maarja, coureur vs. coureur, op een circuit, zoals het hoort

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zolang ik maar sneller ben dan een opa in een alto, zal het me de rest boeien

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Moderator
- Car: MB
ach, het zal mij ook niet boeien. Sterker nog, ik kom graag mensen tegen die ik niet bij kan houden!! Dan rijden ze iig een beetje door
Maar feit is gewoon dat de meesten motorrijders schijtlijsters zijn. Ik rijd dan geen motor maar heb jaren brommer gereden en ik stond altijd met mijn gare puch maxi naast die sukkels met de snelle scooters. Duh, tuurlijk waren die veel sneller bij het stoplicht, maar zodra er een bocht aan kwam was ik zeker weten sneller bij het uitkomen daarvan......

Maar feit is gewoon dat de meesten motorrijders schijtlijsters zijn. Ik rijd dan geen motor maar heb jaren brommer gereden en ik stond altijd met mijn gare puch maxi naast die sukkels met de snelle scooters. Duh, tuurlijk waren die veel sneller bij het stoplicht, maar zodra er een bocht aan kwam was ik zeker weten sneller bij het uitkomen daarvan......
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
goed over tot de orde van de nacht
1916vc vs beemert 320 1-0
1916vc vs peugeot xsi 2-0
1916vc vs honda shiftnic met 2! dikke pijpen en petjes 5-0
1916vc vs audi rs4 0-1
1916vc vs polo 0-2 had er een dik vr6 blok in hangen
1916vc vs zx volcane 2-0
t was me het dagje wel
1916vc vs audi rs4 0-1

1916vc vs polo 0-2 had er een dik vr6 blok in hangen

1916vc vs zx volcane 2-0
t was me het dagje wel

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
nee "gewoon" een dagje wezen toeren...
..tsja als je dan af en toe kan sprinten...make my day......overigens pluimde die Volcane (whats in the name) behoorlijk, zal wel motorschade gehad hebben!

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
zx volcane 9.0Steven schreef:Sta je de hele tijd bij het stoplicht te wachten of heb je een illegale straatrace gedaan?
Die ZX Volcane doet misschien wat mis, die zou toch sneller moeten zijn uit m'n hoofd 7,8sec tegen 8,5 voor jou?
zx 16v 8.5
niet zo spectaculair dus als je deed denken steven

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ik vind dat zo niks voor jou, beetje met die pretbek van je die gasten uitdagenHessel schreef:goed over tot de orde van de nacht
1916vc vs audi rs4 0-1![]()
1916vc vs polo 0-2 had er een dik vr6 blok in hangen![]()
1916vc vs zx volcane 2-0
t was me het dagje wel

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Gisteren een beemer cabrio eruit gereden. Zat een jonge gozer in maar die kon totaal niet overweg met de auto hahahaha
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Van 't weekend heb ik d'r met mn beamer een stoplichtsprintje tegen gedaan, en kon hem 't eerste stukkie echt nie bij houden. Eenmaal op snelheid kwam ik wel weer dichterbij, maar het blijft een vlotte kar.GeniustheGzA schreef:Zeker, ik zei al, aanpoten. Waarschijnlijk vanwege het vacuum achter zijn auto dat ik er zo hard (bijna) tegenaan reed? Maar ook een stuk er achter liep ik heeeeeeeeeeeeeel langzaam in.Menno schreef:Toch is dat geen verkeerde auto, zo'n FR. Erg soepele motor, en naait behoorlijk door.
GeniustheGzA schreef:t;]Euh, welke zou dat moeten zijn?Menno schreef:(zit jij trouwens in een tv reclame tegenwoordig?)
Van een internet-aanbieder, waar je je muzikale skills toont

rev it like a rental
-
- Moderator
- Car: Megane
clio RS vs Leon FR
ik op zijn staart hij raakte mij niet kwijt en ik kon dichterbij komen.
Stoplicht rood beide gaven elkaar een
en het was het wa8ten op groen. Ik sprinten als snelste weg echter kwam hij mij vervolgens heel langzaam voorbij. (of snel het is maar hoe je het bekijkt haha)
Wet overigens niet wat voor FR dit was. Ik zag op autoweek dat je twee soorten hebt 1tje die 7.8 sec nodig heeft om naar de 100 te gaan en de ander 7.3 seconden. Dus ik denk de laatste en dat is een Seat Leon 2.0 TFSI FR. Deze heeft ook een hogere top.
ik op zijn staart hij raakte mij niet kwijt en ik kon dichterbij komen.
Stoplicht rood beide gaven elkaar een

Wet overigens niet wat voor FR dit was. Ik zag op autoweek dat je twee soorten hebt 1tje die 7.8 sec nodig heeft om naar de 100 te gaan en de ander 7.3 seconden. Dus ik denk de laatste en dat is een Seat Leon 2.0 TFSI FR. Deze heeft ook een hogere top.
Net even op de snelweg een BMW 330 ci vanaf 120 allebei vol op het gas. En ik gewoon inlopen
Daarna vanaf zo'n 90 totdat we weer in de ankers moesten, die BMW weer vol op het gas, en ik weer makkelijk volgen, en roken dat hij deed, niet normaal, denk wel dat hij hem even vloerde.
Ik erlangs, even naar binnen kijken, man keek recht voor zich uit...keek ook niet erg blij. Maar ja, ze verwachten het natuurlijk niet van een clico.

Daarna vanaf zo'n 90 totdat we weer in de ankers moesten, die BMW weer vol op het gas, en ik weer makkelijk volgen, en roken dat hij deed, niet normaal, denk wel dat hij hem even vloerde.
Ik erlangs, even naar binnen kijken, man keek recht voor zich uit...keek ook niet erg blij. Maar ja, ze verwachten het natuurlijk niet van een clico.

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Ja jij speelt vals...Sander2 schreef:Net even op de snelweg een BMW 330 ci vanaf 120 allebei vol op het gas. En ik gewoon inlopen![]()
Daarna vanaf zo'n 90 totdat we weer in de ankers moesten, die BMW weer vol op het gas, en ik weer makkelijk volgen, en roken dat hij deed, niet normaal, denk wel dat hij hem even vloerde.![]()

Tja, wellicht wel een beetjeArno17 schreef:Ja jij speelt vals...Sander2 schreef:Net even op de snelweg een BMW 330 ci vanaf 120 allebei vol op het gas. En ik gewoon inlopen![]()
Daarna vanaf zo'n 90 totdat we weer in de ankers moesten, die BMW weer vol op het gas, en ik weer makkelijk volgen, en roken dat hij deed, niet normaal, denk wel dat hij hem even vloerde.![]()

-
Sander volgens mj pak jij alle kleine hot hatchesSander2 schreef:
Tja, wellicht wel een beetje

Alleen denk ik dat je het tegen Menno niet gaat redden.
Ik reed een keer achter hem aan in zn 5je en toen hij gaf gas zag ik een dikke zwarte pluim rook en toen ik weer zicht had was hij al een kilometer verder....
Nee ok, maar ja, twin turbo nietwaar?indolicious1980 schreef:Sander volgens mj pak jij alle kleine hot hatchesSander2 schreef:
Tja, wellicht wel een beetje![]()
Alleen denk ik dat je het tegen Menno niet gaat redden.
Ik reed een keer achter hem aan in zn 5je en toen hij gaf gas zag ik een dikke zwarte pluim rook en toen ik weer zicht had was hij al een kilometer verder....