ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Staan we net met de mini van ferdy naast de GP van Remon, worden we compleet zoek gereden, ineens hoor ik een kabaal. Wordt Remon zoek gereden door een Crysler ........... noem ff het type Remon
Staan we bij het stoplicht naast die kerel, die kerel lachen

Staan we bij het stoplicht naast die kerel, die kerel lachen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
BMW M5 (leuke leenauto voor mn baas geregeld) vs honda civic type kijk-mij-met-mn-grote-spoilers-en-petje. ....................... - 0
en maar blijven proberen....
en maar blijven proberen....

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
Vanmiddag op de snelweg.... R19 16v vs. Civic VTEC met blérpijp 1-0
-
- Car: R19.R
ziek snel zijn die inderdaad, 0-100 in 5 sec...Ronnie schreef:Volgens mij was het zo een.
Chrysler 300C Touring HEMI 6.1 V8 SRT8
Moet eerlijk bekennen dat ik ze nog wel mooi vind ook...
Gelukkig is 90% de 2.7 V6, die droog je wel makkelijk af (0-100 in 11,2 of zo, maar 150 pk geloof ik).
ARNO16V schreef:Ik heb eens in zo'n V10 touareq gereden, en kan je vertellen dat dat echt wel snel is
Zie nu 5th gear op discovery. Zijn ze ook aan het spelen met zo een ding

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Moderator
- Car: MB
Dat gepats altijd met HEMI. Een cliotje bijvoorbeeld heeft ook een hemisferische kopArno17 schreef:HEMI dekt de lading.
Leuk verhaaltje in Autokampioen over import auto uit Amerika, ook een HEMI V8 in de stationwagon.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Oww, he dat wist ik niet eens, weer wat geleerd.Tom schreef:Dat gepats altijd met HEMI. Een cliotje bijvoorbeeld heeft ook een hemisferische kopArno17 schreef:HEMI dekt de lading.
Leuk verhaaltje in Autokampioen over import auto uit Amerika, ook een HEMI V8 in de stationwagon.
Zo zie je maar, nooit te oud om te leren........
-
Is die niet half hemisferisch?
-
Gisteravond even lopen dollen met een Honda Civic, type 1.6 VTI,waar volgens RDW een 160pk blokkie in huist.
Dikke knaluitlaat en dito leuke niet te gekke uitbouw enzo...
Opdraaien bocht naar A4 ri Schiphol was ik iets sneller, liep niet echt van hem weg maar bleef hem wel voor.
Eenmaal op de A4 vlak voor Schipholtunnel, kwam hij er naast rijden, beide terug naar 3 en gas.
Hier liep hij even iets weg en in 4 liep ik weer op hem in, liet hem daarna gaan want samen 180+ de tunnel vond ik wel goed.
Ik vond dit van mijn Cliootje niet verkeerd, want echt standaard was deze Civic niet volgens mij.
Dikke knaluitlaat en dito leuke niet te gekke uitbouw enzo...
Opdraaien bocht naar A4 ri Schiphol was ik iets sneller, liep niet echt van hem weg maar bleef hem wel voor.
Eenmaal op de A4 vlak voor Schipholtunnel, kwam hij er naast rijden, beide terug naar 3 en gas.
Hier liep hij even iets weg en in 4 liep ik weer op hem in, liet hem daarna gaan want samen 180+ de tunnel vond ik wel goed.
Ik vond dit van mijn Cliootje niet verkeerd, want echt standaard was deze Civic niet volgens mij.
-
gisteren lopen stoeien met een Golf I gti, eerst heel veel bochtenwerk, daar
reed ik hem echt goed zoek, daarna kwam er een lang recht stuk, en toen kwam die toch wel heel erg hard dichterbij... vermoedelijk dus motorisch niet helemaal standaard meer. normaal gesproken loop ik weg bij een golf I gti, zeker boven de 80, daaronder gaat het gelijk op
desalniettemin wel lachen, duimpjes uitgewisseld
reed ik hem echt goed zoek, daarna kwam er een lang recht stuk, en toen kwam die toch wel heel erg hard dichterbij... vermoedelijk dus motorisch niet helemaal standaard meer. normaal gesproken loop ik weg bij een golf I gti, zeker boven de 80, daaronder gaat het gelijk op

desalniettemin wel lachen, duimpjes uitgewisseld
vanavond in Helmond een mafkees in een Golf 4 TDI die het wel aandurfde tegen mijn trouwe dieseltje
ik besefte het eerst niet zo goed tot ik die motor flink hoorde loeien.
in de 2de versnellig trok ik (ook met een loeiende motor) al ruimschoots bij hem weg. hij kwam me even later hard voorbij sjeezen

ik besefte het eerst niet zo goed tot ik die motor flink hoorde loeien.
in de 2de versnellig trok ik (ook met een loeiende motor) al ruimschoots bij hem weg. hij kwam me even later hard voorbij sjeezen
-
zondag, richting Schaijk, achter een Ibiza FR aan. Vanaf ongeveer 50 per uur. Even aanpoten omdat meneer eerder op het gas kon maar eenmaal op de 5500rpm in zijn 3 was het gas los anders bumper er af. En tja, toen had ik mijn punt gemaakt en ging meneer alleen door met veel gas geven.
afgelopen vrijdag een oud type Prius. Ja, ik geloofde het ook niet. Maar goed... meneer had er zin in...de prius wat minder dan hij dacht
afgelopen vrijdag een oud type Prius. Ja, ik geloofde het ook niet. Maar goed... meneer had er zin in...de prius wat minder dan hij dacht

-
Wat rij jezelf dan voor autootje...GeniustheGzA schreef:zondag, richting Schaijk, achter een Ibiza FR aan. Vanaf ongeveer 50 per uur. Even aanpoten omdat meneer eerder op het gas kon maar eenmaal op de 5500rpm in zijn 3 was het gas los anders bumper er af. En tja, toen had ik mijn punt gemaakt en ging meneer alleen door met veel gas geven.
Toch is dat geen verkeerde auto, zo'n FR. Erg soepele motor, en naait behoorlijk door.GeniustheGzA schreef:zondag, richting Schaijk, achter een Ibiza FR aan. Vanaf ongeveer 50 per uur. Even aanpoten omdat meneer eerder op het gas kon maar eenmaal op de 5500rpm in zijn 3 was het gas los anders bumper er af. En tja, toen had ik mijn punt gemaakt en ging meneer alleen door met veel gas geven.
(zit jij trouwens in een tv reclame tegenwoordig?

rev it like a rental
-
Excuus voor de onduidelijkheid, maar zoals Merijn al aangeeft: Williams (niet meer helemaal standaard overigensArno17 schreef:Wat rij jezelf dan voor autootje...

Zeker, ik zei al, aanpoten. Waarschijnlijk vanwege het vacuum achter zijn auto dat ik er zo hard (bijna) tegenaan reed? Maar ook een stuk er achter liep ik heeeeeeeeeeeeeel langzaam in.Menno schreef:Toch is dat geen verkeerde auto, zo'n FR. Erg soepele motor, en naait behoorlijk door.
Euh, welke zou dat moeten zijn?Menno schreef:(zit jij trouwens in een tv reclame tegenwoordig?)
-
best kans dat die FR trouwens ook niet standaard was hoor!
toen ik mn ibiza nog had, zat ik op het seatonline forum, en daar werden erg veel van die fr's gechipt/getuned.
zijn bijna even goed als een cupra en een stuk goedkoper
alleen uiterlijk niet zo bijzonder, maar das een kwestie van smaak.
toen ik mn ibiza nog had, zat ik op het seatonline forum, en daar werden erg veel van die fr's gechipt/getuned.
zijn bijna even goed als een cupra en een stuk goedkoper

alleen uiterlijk niet zo bijzonder, maar das een kwestie van smaak.
wordt aan gewerkt!
net bij malden A73 op gedraaid, rij achter een toyota avensis 2.0 nou ga dus meteen naar de linker baan, gooit die aap hem ervoor, dus ik blijven duwen van ga eens. hele stuk tot afslag dukenburg niet opzij gegaan. volgens mij kon ie het niet lijen dat ie het niet trok, want hij had ruimte zat om naar rechts te gaan 
clio 1-0 avensis 2.0

clio 1-0 avensis 2.0
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
net rond 7uur op de ring van almelo
stoplichtsprint
clio 16v VS een honda ....? wegracer er stond 1000F op het achterste gedeelte.
normaal gesproken rijd zon ding mij aan stront, dat snapt iedereen.
maar deze stoplichten gaan gelijk over in een scherpe bocht waarna de weg na 40-50 meter van 2 baans verandert in 1baans.
dus ik er naast
op toeren houden
die vent op die honda kijkt mij een keer stoer aan
fronst een keer met zun wenkbrauwen terwijl ie mij aan kijkt
zo van
groen
ik vol gas durop en al glijdent door de bocht
en toen ging het van 2 naar 1 baans
hahaaaaa gewonnen
dat vond ie niet leuk natuurlijk
gaat ie 30cm achter mij rijden
daarnaa wodt het weer 2 baans
volgende stoplichten staat ie naast me
ik denk nou dat was het dan
groen
schakelt ie mis
eerste stuk gewonnen toen ik 110 ofzo reed kwam ie me alsnog wel lomp hardt voorbij
prachtig zoiets
natuurlijk blijf je normaal nergens met clio maar dit was wel effies lachen
stoplichtsprint
clio 16v VS een honda ....? wegracer er stond 1000F op het achterste gedeelte.
normaal gesproken rijd zon ding mij aan stront, dat snapt iedereen.
maar deze stoplichten gaan gelijk over in een scherpe bocht waarna de weg na 40-50 meter van 2 baans verandert in 1baans.
dus ik er naast
op toeren houden
die vent op die honda kijkt mij een keer stoer aan
fronst een keer met zun wenkbrauwen terwijl ie mij aan kijkt
zo van

groen
ik vol gas durop en al glijdent door de bocht
en toen ging het van 2 naar 1 baans
hahaaaaa gewonnen

dat vond ie niet leuk natuurlijk
gaat ie 30cm achter mij rijden
daarnaa wodt het weer 2 baans
volgende stoplichten staat ie naast me
ik denk nou dat was het dan
groen
schakelt ie mis

eerste stuk gewonnen toen ik 110 ofzo reed kwam ie me alsnog wel lomp hardt voorbij
prachtig zoiets

natuurlijk blijf je normaal nergens met clio maar dit was wel effies lachen
Laatst gewijzigd door nickyr16v op vr 4 jul 2008 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Die motorrijders pak je ook wel bij wat leuke bochtjes of klaverbladen met een wat deftig autotje. Met de GT Turbo echt geen punt.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Dan kunnen ze niet rijdenRiël Notermans schreef:Die motorrijders pak je ook wel bij wat leuke bochtjes of klaverbladen met een wat deftig autotje. Met de GT Turbo echt geen punt.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Of misschien heeft ie ook een pleurishekel aan die mensen die bij het opdraaien van de snelweg gelijk in 1 streep naar de meest linkerbaan gaan.+Clio16v+ schreef:net bij malden A73 op gedraaid, rij achter een toyota avensis 2.0 nou ga dus meteen naar de linker baan, gooit die aap hem ervoor, dus ik blijven duwen van ga eens. hele stuk tot afslag dukenburg niet opzij gegaan. volgens mij kon ie het niet lijen dat ie het niet trok, want hij had ruimte zat om naar rechts te gaan
clio 1-0 avensis 2.0

-
Een echt diehard motorrijder pak je niet in die bochtjes, die leggen hem bijna plat op de weg.Luco/Alpine-racer schreef:Dan kunnen ze niet rijdenRiël Notermans schreef:Die motorrijders pak je ook wel bij wat leuke bochtjes of klaverbladen met een wat deftig autotje. Met de GT Turbo echt geen punt.
Kan ik helemaal inkomen, vooral degene die dan ook nog even de doorgestrokken streep negeren....Maus schreef:Of misschien heeft ie ook een pleurishekel aan die mensen die bij het opdraaien van de snelweg gelijk in 1 streep naar de meest linkerbaan gaan.+Clio16v+ schreef:net bij malden A73 op gedraaid, rij achter een toyota avensis 2.0 nou ga dus meteen naar de linker baan, gooit die aap hem ervoor, dus ik blijven duwen van ga eens. hele stuk tot afslag dukenburg niet opzij gegaan. volgens mij kon ie het niet lijen dat ie het niet trok, want hij had ruimte zat om naar rechts te gaan
clio 1-0 avensis 2.0

ik ben een nette rijder waar het nodig is, en een niet nette rijder wanneer het kanSteven schreef:@Paul, ik dacht dat jij altijd zo'n nette rijder was, nu geef je gewoon toe dat je zit te bumperkleven

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Moderator
- Car: MB
dat kunnen de meesten ook niet.Luco/Alpine-racer schreef:Dan kunnen ze niet rijdenRiël Notermans schreef:Die motorrijders pak je ook wel bij wat leuke bochtjes of klaverbladen met een wat deftig autotje. Met de GT Turbo echt geen punt.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Hoe je t ook wendt of keert, met 4 wielen ga je harder door de bocht. Kunnen ze plat gaan hoe ze willen 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ligt helemaal aan de soort auto, motor en berijder.Riël Notermans schreef:Hoe je t ook wendt of keert, met 4 wielen ga je harder door de bocht. Kunnen ze plat gaan hoe ze willen
Ik ken hier een paar jongens die jij met je gt echt niet bijhoud op een klaverblad bv.
Maar dat zijn inderdaad jongens die echt kunnen motorrijden en ook een niet te zware en sportieve motor rijden.
Die hou je echt never niet bij in dat soort bochten.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.