ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Ferdy
Über-Spammer

gister op hetzelfde punt met de Mini tegen een petje in een A3 1.6
of hij deed zn best niet, of hij kon er echt niet langs...
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Volvo C30 vs Nissan Micra Dci ..... fock wat is zoon Volvo langzaam :( |:

Kwam dr maar net voorbij
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Staan we net met de mini van ferdy naast de GP van Remon, worden we compleet zoek gereden, ineens hoor ik een kabaal. Wordt Remon zoek gereden door een Crysler ........... noem ff het type Remon :lol:

Staan we bij het stoplicht naast die kerel, die kerel lachen (Y) :lol:
Ferdy
Über-Spammer

goddomme dat ding ging bruut af zeg ! (Y)(Y)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Volgens mij was het zo een.

Chrysler 300C Touring HEMI 6.1 V8 SRT8
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

BMW M5 (leuke leenauto voor mn baas geregeld) vs honda civic type kijk-mij-met-mn-grote-spoilers-en-petje. ....................... - 0

en maar blijven proberen.... :~
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Vanmiddag op de snelweg.... R19 16v vs. Civic VTEC met blérpijp 1-0
Maarten-Jan
Car: R19.R

Ronnie schreef:Volgens mij was het zo een.

Chrysler 300C Touring HEMI 6.1 V8 SRT8
ziek snel zijn die inderdaad, 0-100 in 5 sec...
Moet eerlijk bekennen dat ik ze nog wel mooi vind ook...

Gelukkig is 90% de 2.7 V6, die droog je wel makkelijk af (0-100 in 11,2 of zo, maar 150 pk geloof ik).
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

HEMI dekt de lading.

Leuk verhaaltje in Autokampioen over import auto uit Amerika, ook een HEMI V8 in de stationwagon.
-PAZ-
Über-Spammer

ARNO16V schreef:Ik heb eens in zo'n V10 touareq gereden, en kan je vertellen dat dat echt wel snel is :)

Zie nu 5th gear op discovery. Zijn ze ook aan het spelen met zo een ding :D
R5GTT. Drive it like you stole it
Tom
Moderator
Car: MB

Arno17 schreef:HEMI dekt de lading.

Leuk verhaaltje in Autokampioen over import auto uit Amerika, ook een HEMI V8 in de stationwagon.
Dat gepats altijd met HEMI. Een cliotje bijvoorbeeld heeft ook een hemisferische kop
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Arno17

Tom schreef:
Arno17 schreef:HEMI dekt de lading.

Dat gepats altijd met HEMI. Een cliotje bijvoorbeeld heeft ook een hemisferische kop
Oww, he dat wist ik niet eens, weer wat geleerd.

Zo zie je maar, nooit te oud om te leren........
Maarten-Jan

Is die niet half hemisferisch?
Arno17

Gisteravond even lopen dollen met een Honda Civic, type 1.6 VTI,waar volgens RDW een 160pk blokkie in huist.
Dikke knaluitlaat en dito leuke niet te gekke uitbouw enzo...

Opdraaien bocht naar A4 ri Schiphol was ik iets sneller, liep niet echt van hem weg maar bleef hem wel voor.
Eenmaal op de A4 vlak voor Schipholtunnel, kwam hij er naast rijden, beide terug naar 3 en gas.
Hier liep hij even iets weg en in 4 liep ik weer op hem in, liet hem daarna gaan want samen 180+ de tunnel vond ik wel goed.

Ik vond dit van mijn Cliootje niet verkeerd, want echt standaard was deze Civic niet volgens mij.
Maarten-Jan

gisteren lopen stoeien met een Golf I gti, eerst heel veel bochtenwerk, daar
reed ik hem echt goed zoek, daarna kwam er een lang recht stuk, en toen kwam die toch wel heel erg hard dichterbij... vermoedelijk dus motorisch niet helemaal standaard meer. normaal gesproken loop ik weg bij een golf I gti, zeker boven de 80, daaronder gaat het gelijk op :)

desalniettemin wel lachen, duimpjes uitgewisseld
Egon

vanavond in Helmond een mafkees in een Golf 4 TDI die het wel aandurfde tegen mijn trouwe dieseltje :smoke:
ik besefte het eerst niet zo goed tot ik die motor flink hoorde loeien.
in de 2de versnellig trok ik (ook met een loeiende motor) al ruimschoots bij hem weg. hij kwam me even later hard voorbij sjeezen
GeniustheGzA

zondag, richting Schaijk, achter een Ibiza FR aan. Vanaf ongeveer 50 per uur. Even aanpoten omdat meneer eerder op het gas kon maar eenmaal op de 5500rpm in zijn 3 was het gas los anders bumper er af. En tja, toen had ik mijn punt gemaakt en ging meneer alleen door met veel gas geven.

afgelopen vrijdag een oud type Prius. Ja, ik geloofde het ook niet. Maar goed... meneer had er zin in...de prius wat minder dan hij dacht :D
Arno17

GeniustheGzA schreef:zondag, richting Schaijk, achter een Ibiza FR aan. Vanaf ongeveer 50 per uur. Even aanpoten omdat meneer eerder op het gas kon maar eenmaal op de 5500rpm in zijn 3 was het gas los anders bumper er af. En tja, toen had ik mijn punt gemaakt en ging meneer alleen door met veel gas geven.

afgelopen vrijdag een oud type Prius. Ja, ik geloofde het ook niet. Maar goed... meneer had er zin in...de prius wat minder dan hij dacht :D
Wat rij jezelf dan voor autootje...
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Gerarh rijdt een Clio Williams. :)
Menno

GeniustheGzA schreef:zondag, richting Schaijk, achter een Ibiza FR aan. Vanaf ongeveer 50 per uur. Even aanpoten omdat meneer eerder op het gas kon maar eenmaal op de 5500rpm in zijn 3 was het gas los anders bumper er af. En tja, toen had ik mijn punt gemaakt en ging meneer alleen door met veel gas geven.
Toch is dat geen verkeerde auto, zo'n FR. Erg soepele motor, en naait behoorlijk door.

(zit jij trouwens in een tv reclame tegenwoordig? :D )
rev it like a rental
GeniustheGzA

Arno17 schreef:Wat rij jezelf dan voor autootje...
Excuus voor de onduidelijkheid, maar zoals Merijn al aangeeft: Williams (niet meer helemaal standaard overigens :D ) maar ik had anders ook geen moeite met de Prius hoor :p
Menno schreef:Toch is dat geen verkeerde auto, zo'n FR. Erg soepele motor, en naait behoorlijk door.
Zeker, ik zei al, aanpoten. Waarschijnlijk vanwege het vacuum achter zijn auto dat ik er zo hard (bijna) tegenaan reed? Maar ook een stuk er achter liep ik heeeeeeeeeeeeeel langzaam in.
Menno schreef:(zit jij trouwens in een tv reclame tegenwoordig? :D )
Euh, welke zou dat moeten zijn?
hans-williams

best kans dat die FR trouwens ook niet standaard was hoor!
toen ik mn ibiza nog had, zat ik op het seatonline forum, en daar werden erg veel van die fr's gechipt/getuned.
zijn bijna even goed als een cupra en een stuk goedkoper (Y)
alleen uiterlijk niet zo bijzonder, maar das een kwestie van smaak.
wordt aan gewerkt!
PaulM

net bij malden A73 op gedraaid, rij achter een toyota avensis 2.0 nou ga dus meteen naar de linker baan, gooit die aap hem ervoor, dus ik blijven duwen van ga eens. hele stuk tot afslag dukenburg niet opzij gegaan. volgens mij kon ie het niet lijen dat ie het niet trok, want hij had ruimte zat om naar rechts te gaan :)

clio 1-0 avensis 2.0
nickyr16v

net rond 7uur op de ring van almelo
stoplichtsprint
clio 16v VS een honda ....? wegracer er stond 1000F op het achterste gedeelte.
normaal gesproken rijd zon ding mij aan stront, dat snapt iedereen.
maar deze stoplichten gaan gelijk over in een scherpe bocht waarna de weg na 40-50 meter van 2 baans verandert in 1baans.
dus ik er naast
op toeren houden
die vent op die honda kijkt mij een keer stoer aan
fronst een keer met zun wenkbrauwen terwijl ie mij aan kijkt
zo van :~
groen
ik vol gas durop en al glijdent door de bocht
en toen ging het van 2 naar 1 baans

hahaaaaa gewonnen :bang:

dat vond ie niet leuk natuurlijk
gaat ie 30cm achter mij rijden
daarnaa wodt het weer 2 baans
volgende stoplichten staat ie naast me
ik denk nou dat was het dan
groen
schakelt ie mis
:D :loser: :D
eerste stuk gewonnen toen ik 110 ofzo reed kwam ie me alsnog wel lomp hardt voorbij
prachtig zoiets :worship:
natuurlijk blijf je normaal nergens met clio maar dit was wel effies lachen
Laatst gewijzigd door nickyr16v op vr 4 jul 2008 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven
Car: M536

@Paul, ik dacht dat jij altijd zo'n nette rijder was, nu geef je gewoon toe dat je zit te bumperkleven :lol:
Riël
Über-Spammer

Die motorrijders pak je ook wel bij wat leuke bochtjes of klaverbladen met een wat deftig autotje. Met de GT Turbo echt geen punt.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Riël Notermans schreef:Die motorrijders pak je ook wel bij wat leuke bochtjes of klaverbladen met een wat deftig autotje. Met de GT Turbo echt geen punt.
Dan kunnen ze niet rijden :lol:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Maus

+Clio16v+ schreef:net bij malden A73 op gedraaid, rij achter een toyota avensis 2.0 nou ga dus meteen naar de linker baan, gooit die aap hem ervoor, dus ik blijven duwen van ga eens. hele stuk tot afslag dukenburg niet opzij gegaan. volgens mij kon ie het niet lijen dat ie het niet trok, want hij had ruimte zat om naar rechts te gaan :)

clio 1-0 avensis 2.0
Of misschien heeft ie ook een pleurishekel aan die mensen die bij het opdraaien van de snelweg gelijk in 1 streep naar de meest linkerbaan gaan. ;)
Arno17

Luco/Alpine-racer schreef:
Riël Notermans schreef:Die motorrijders pak je ook wel bij wat leuke bochtjes of klaverbladen met een wat deftig autotje. Met de GT Turbo echt geen punt.
Een echt diehard motorrijder pak je niet in die bochtjes, die leggen hem bijna plat op de weg.

Maus schreef:
+Clio16v+ schreef:net bij malden A73 op gedraaid, rij achter een toyota avensis 2.0 nou ga dus meteen naar de linker baan, gooit die aap hem ervoor, dus ik blijven duwen van ga eens. hele stuk tot afslag dukenburg niet opzij gegaan. volgens mij kon ie het niet lijen dat ie het niet trok, want hij had ruimte zat om naar rechts te gaan :)

clio 1-0 avensis 2.0
Of misschien heeft ie ook een pleurishekel aan die mensen die bij het opdraaien van de snelweg gelijk in 1 streep naar de meest linkerbaan gaan. ;)
Kan ik helemaal inkomen, vooral degene die dan ook nog even de doorgestrokken streep negeren.... :p
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Ik zie iemand al met 115 hier het klaverblad nemen :)
PaulM

Steven schreef:@Paul, ik dacht dat jij altijd zo'n nette rijder was, nu geef je gewoon toe dat je zit te bumperkleven :lol:
ik ben een nette rijder waar het nodig is, en een niet nette rijder wanneer het kan :)
Tom
Moderator

Luco/Alpine-racer schreef:
dat kunnen de meesten ook niet.
Riël
Über-Spammer

Hoe je t ook wendt of keert, met 4 wielen ga je harder door de bocht. Kunnen ze plat gaan hoe ze willen :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Riël Notermans schreef:Hoe je t ook wendt of keert, met 4 wielen ga je harder door de bocht. Kunnen ze plat gaan hoe ze willen :)
Ligt helemaal aan de soort auto, motor en berijder.
Ik ken hier een paar jongens die jij met je gt echt niet bijhoud op een klaverblad bv.
Maar dat zijn inderdaad jongens die echt kunnen motorrijden en ook een niet te zware en sportieve motor rijden.
Die hou je echt never niet bij in dat soort bochten.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tom
Moderator

Riel heeft wel gelijk. Vergelijk de top van de autosport maar met de motorsport en zie we er harder de hoek om gaat :D
Plaats reactie