Zal er vanmiddag even 1 maken.+Clio16v+ schreef:foto?
ACT: Clio16V
Heb jij de clio van Rik gekocht dan? 
Heb dat schakelaartje al eens gezien...
Waravoor? Misshcien de fan?

Heb dat schakelaartje al eens gezien...
Waravoor? Misshcien de fan?
Niet dat ik weet. Heb een Clio 16v uit 91 met kenteken PL-NS-22.Riël Notermans schreef:Heb jij de clio van Rik gekocht dan?
Heb dat schakelaartje al eens gezien...
Geen id. Gebeurt volgens mij niets bij uitrekken. Hier is een foto in de uitgetrokken stand: [img]http://img158.imagevenue.com/loc637/th_26802_aaa_122_637lo.JPG[/img]Riël Notermans schreef:Waravoor? Misshcien de fan?
Het ziet er niet echt orgineel uit ofzo. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
turbo boost 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
go go gadget zwaailicht 

dat heb ik er iig niet inzitten, zon hendel. 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
ik had ooit op die plek ook een knopje zitten maar dat was voor mijn "knightrider" lampjes
Kan het niet een hendeltje zijn om je fan zelf aan en uit te doen... of misschien een soort choke
of een luchthoorn. Hmm misschien toch maar even de kabeltjes volgen 

Kan het niet een hendeltje zijn om je fan zelf aan en uit te doen... of misschien een soort choke

Nou ik heb ff gekeken. Er loopt inderdaad een stroomkabeltje naartoe. Ik heb alleen geen idee waar die vandaan komt want dan zal het hele dashboard eraf moeten. Ik denk inderdaad dat het een soort verlichting/neon schakelaartje is geweest.Miekje16V schreef:ik had ooit op die plek ook een knopje zitten maar dat was voor mijn "knightrider" lampjes![]()
Kan het niet een hendeltje zijn om je fan zelf aan en uit te doen... of misschien een soort chokeof een luchthoorn. Hmm misschien toch maar even de kabeltjes volgen
Iemand enig idee?bassie112 schreef:Ik kwam er achter dat de schakelaar in de deur (voor de binnenverlichting en het alarmpje voor de lichten aan laten staan) niet werkt. Wanneer je de deur aan de bestuurderskant open doet gebeurt er namelijk niets, de passagierskant werkt wel prima. Wat kan dit probleem zijn? Ik heb namelijk al met een lege accu gestaan

-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
- Locatie: oude pekela
iemand hier die weet waar je voor een betaalbare prijs een koppakkingset kan halen???
-
- Berichten: 693
- Lid geworden op: ma 27 nov 2006 13:05
- Locatie: Oostvoorne
Weer een aantal vraagjes.
Hoe krijg je het raam mechanisme uit je deur? Want hij zit vast aan het raam.
En kan je de airco van een clio baccarra overzetten in een clio 16v? Las pas ergens dat die baccara's airco hebben klopt dat?
Hoe krijg je het raam mechanisme uit je deur? Want hij zit vast aan het raam.
En kan je de airco van een clio baccarra overzetten in een clio 16v? Las pas ergens dat die baccara's airco hebben klopt dat?
denk dat je de pomp moeilijk kwijt gaat kunnen. Heb je stuurbekrachtiging?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Baccara's hebben airco ja. Maar word wel heftig klussen om de leidingen etc kwijt te kunnen, om over de pomp nog maar te zwijgen.
-
- Berichten: 693
- Lid geworden op: ma 27 nov 2006 13:05
- Locatie: Oostvoorne
Ja heb stuurbekrachtiging. Alst teveel werk word dan laat ik het wel bij arko 
Kwam het volgende tegen op marktplaats:
Cilinderkop van clio 1.8 16v
Maximaal getuned.
Verbrandingskamers gepolijst.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... op_16v.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... _16v_b.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... _16v_c.JPG[/img]
Heeft zoiets een beetje uitwerking op de prestaties op een standaard 16v blok?
Cilinderkop van clio 1.8 16v
Maximaal getuned.
Verbrandingskamers gepolijst.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... op_16v.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... _16v_b.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... _16v_c.JPG[/img]
Heeft zoiets een beetje uitwerking op de prestaties op een standaard 16v blok?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Je zou eens moeten kijken of de inlaatpoorten ook zo scherp zijn als de uitlaatpoorten. Dan zou je hem in combinatie met andere onderdelen best snel kunnen krijgen. Maar verwacht ook hier geen tientallen pk's
Is hij ook voorbereid op grote kleppen?

Wat voor extra onderdelen zouden er dan bij moeten? Spaghetti spruitstuk gaat trouwens toch niet doorJean-Paul-S schreef:Je zou eens moeten kijken of de inlaatpoorten ook zo scherp zijn als de uitlaatpoorten. Dan zou je hem in combinatie met andere onderdelen best snel kunnen krijgen. Maar verwacht ook hier geen tientallen pk'sIs hij ook voorbereid op grote kleppen?

Je kunt beter voor een 2.0 upgrade gaan, heeft veel meer effect voor de centen.
Die kop is alleen maar "geflowed" en zo te zien compleet kaal. Er moeten dus nog klepgeleiders in, de zittingen moeten nog gefreesd worden, de kop zelf moet nog gevlakt worden.....
Gooi je die kop zo op je oude onderblok, loop je de kans dat de drijfstanglagers eruit lopen door de hogere compressie, enz....
Die kop is alleen maar "geflowed" en zo te zien compleet kaal. Er moeten dus nog klepgeleiders in, de zittingen moeten nog gefreesd worden, de kop zelf moet nog gevlakt worden.....
Gooi je die kop zo op je oude onderblok, loop je de kans dat de drijfstanglagers eruit lopen door de hogere compressie, enz....
Da's ook gelijk een stapje duurderRobke schreef:Je kunt beter voor een 2.0 upgrade gaan, heeft veel meer effect voor de centen.
Die kop is alleen maar "geflowed" en zo te zien compleet kaal. Er moeten dus nog klepgeleiders in, de zittingen moeten nog gefreesd worden, de kop zelf moet nog gevlakt worden.....
Gooi je die kop zo op je oude onderblok, loop je de kans dat de drijfstanglagers eruit lopen door de hogere compressie, enz....

Zag deze van de week trouwens op marktplaats staan. Vind hem opzich nog best dik!
http://link.marktplaats.nl/171126751
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Heeft wel wat, alleen even al die audio smuk eruit en een 2.0 16V met turbo erin 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Misschien kunnen we eens bij devil informeren voor een andere prijs van hun spaghetti spruitstuk wanneer er voldoende interesse is?Remon-CL10 schreef:Wat voor extra onderdelen zouden er dan bij moeten? Spaghetti spruitstuk gaat trouwens toch niet doorJean-Paul-S schreef:Je zou eens moeten kijken of de inlaatpoorten ook zo scherp zijn als de uitlaatpoorten. Dan zou je hem in combinatie met andere onderdelen best snel kunnen krijgen. Maar verwacht ook hier geen tientallen pk'sIs hij ook voorbereid op grote kleppen?
Was al verkocht helaas...
richtprijs normaal is iets boven de 700 euro.
-
- Berichten: 693
- Lid geworden op: ma 27 nov 2006 13:05
- Locatie: Oostvoorne
Een bandenmaat met 185/50/14 kan toch ook gewoon op 2,1 bar? of wat is het gewenste en het beste?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Die spanning is goed hoor zo. 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Jongens deze al zien staan op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/174030683
aah, die ken ik wel! 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Staan best wel wat Williams'en te koop de laatste tijd 
