Voor die 1,9 ct per kilometer meer rijd ik toch wel een safMerijn schreef:0,070 per kilometer bij 1:20 (en dat haal ik redelijk makkelijk met mijn Corsaatje.)

@daniel, wegenbelasting ong 80 per maand, verzekering ongeveer 40.
Voor die 1,9 ct per kilometer meer rijd ik toch wel een safMerijn schreef:0,070 per kilometer bij 1:20 (en dat haal ik redelijk makkelijk met mijn Corsaatje.)
Daniël W. schreef:Maar dan rij je wel SafWat voor een kilometrage heb jij Riël?
Oh en het TR'tje doet 0,089 per kmEn oja, 12e wegenbelasting, en net zoiets in verzekering
6799,8 eurootjes bij 0,60 euro de literRiël Notermans schreef:Daniël W. schreef:Maar dan rij je wel SafWat voor een kilometrage heb jij Riël?
Oh en het TR'tje doet 0,089 per kmEn oja, 12e wegenbelasting, en net zoiets in verzekering
Afgelopen jaar 85.000 km gereden ...Op zich dus 11333 liter gas erdoorheen gedraaid.
0,073 per kilometer, bij 1:7,5. Voor dieselcenten, rij ik v6. En dan tel ik de lagere MRB niet mee.Riël Notermans schreef:Voor die 1,9 ct per kilometer meer rijd ik toch wel een safMerijn schreef:0,070 per kilometer bij 1:20 (en dat haal ik redelijk makkelijk met mijn Corsaatje.)
![]()
![]()
Heb dat mailtje ook gehad, ja opzich kan het best werken maar dan zal toch ook iedereen daar niet moeten gaan, en dat zie ik zo 1 2 3 ook niet gebeurenJacco Osté schreef:Tankstations zullen niet dichtgaan lijkt me he![]()
Je gooit je eigen ruiten toch ook niet in?![]()
Kreeg via de mail zo'n powerpoint presentatie met de allerbeste mogelijkheid om een prijzenoorlog te starten: Niet meer tanken bij Shell en Esso (de 2 grootste maatschappijen)...
Naja... Zeg het maar...
Ik zie het gewoon niet gebeuren dat de prijzen significant () verlaagd gaan worden...
1652 bij Karel de Grote?Martijn schreef:Wanneer hebben we in het laatst in Nederland een volksopstand gehad? Precies.
Is echt de allerslechtste mogelijkheid: de vraag bij de kleine pompen wordt groter en dan: worden die duurder.Jacco Osté schreef:Tankstations zullen niet dichtgaan lijkt me he![]()
Je gooit je eigen ruiten toch ook niet in?![]()
Kreeg via de mail zo'n powerpoint presentatie met de allerbeste mogelijkheid om een prijzenoorlog te starten: Niet meer tanken bij Shell en Esso (de 2 grootste maatschappijen)...
-Ray- schreef:lekker boeiend topic dit, zometeen is het 2 euro de liter en rijden we nog steeds allemaal vrolijk rond.
degene die ze auto dan weg doet en fulltime gaat fietsen moet ik nog zien.
Idd, het plezier van autorijden zullen ze me niet afnemen-Ray- schreef:lekker boeiend topic dit, zometeen is het 2 euro de liter en rijden we nog steeds allemaal vrolijk rond.
degene die ze auto dan weg doet en fulltime gaat fietsen moet ik nog zien.
En wie is daar weer de dupe van?Paul1916v schreef:inderdaad
enige wat eventueel nut gaat hebben is als de vrachtwagenchauffeurs het echt zat zijn en gewoon de complete A2 dicht zetten voor een paar dagen.. maar dat zie ik ook niet snel gebeuren
In dat mailtje doelden ze meer op het feit dat het dan goedkoper zou worden bij de grote pompen en de kleintjes dan mee zouden moetenRiël Notermans schreef:Is echt de allerslechtste mogelijkheid: de vraag bij de kleine pompen wordt groter en dan: worden die duurder.
Ik ga geen 3 keer per jaar op vakantie hoorMartijn schreef:Zoals op die 3 vakanties per jaar. We hebben het hier erg slecht, inderdaad.
Als ze zich nu aan hun afspraken hielden. Altijd grappig, de vergelijk tussen Amsterdam en New York City...A'dam telt nou net 750k inwoners, NYC zo'n 8,2 miljoen. Gemeenteraad A'dam: 45 leden; NYC: 51Jacco Osté schreef:We moeten bezuinigen op het kabinet, das het beste
Dat hoeft ook niet als je er vertrouwen in hebt dat de regering verstandige beslissingen neemt, en voorzichtig met onze centen omgaat. Als er nu bedragen getoond worden word je daar écht niet vrolijk vanJean-Paul-S schreef:Feit is en blijft dat het voor ons allemaal niet te controleren valt waar alles blijft, daar word "gebruik"van gemaakt.
Wanneer alle bedragen nou eens getoond werden, zowel totale inkomsten als uitgaven, dan gaf dat voor velen wellicht rust.
Echter cijfers zijn makkelijk te beinvloeden in zo'n geval