
Wouter GT Turbo ph II -> Zwart / Wit...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
amuseer je 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Denk dat et volgende week wordtDnns schreef:Mooi k*%$e zeg ! hopelijk word het snel weer hersteld !
Al geprobeerd, heeft geen zinDennisT schreef:Nog ff en dat word een middagje relatie-therapie![]()

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Berichten: 324
- Lid geworden op: zo 12 dec 2004 22:10
- Locatie: Dinxperlo
- Contacteer:
Wouter echt kut voor je, maar ik wou dat ik jou schade had 
Ik heb er vertrouwen in dat t bij jou weer helemaal goed gaat komen
Succes!

Ik heb er vertrouwen in dat t bij jou weer helemaal goed gaat komen

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Mwoah, niet dat dat zegt dat ie weet wie het is.. een leaserijder staat over het algemeen bekend om dit soort fratsenSteven schreef:Wat is trouwens het kostenprobleem als hetde schuld is van iemand anders? Die betaald toch? (lijkt me niet dattie is doorgereje als je weet dat het een leaserijder is)

Is dat zo? Waar denk je die wijsheid vandaan te halen dan?Ronald1916V schreef:Mwoah, niet dat dat zegt dat ie weet wie het is.. een leaserijder staat over het algemeen bekend om dit soort fratsenSteven schreef:Wat is trouwens het kostenprobleem als hetde schuld is van iemand anders? Die betaald toch? (lijkt me niet dattie is doorgereje als je weet dat het een leaserijder is)

Ik zou met m'n coupe eerder doorrijden als met m'n leaser... Leasewagen kost het me bijna niets, met m'n eigen auto bakken met geld.
En nee, ik rij niet door als ik schade zou rijden


-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Ik werk bij een assurantie makelaar waarbij we ook een groot lease-park hebben verzekerd.
Alle vooroordelen over lease-rijders zijn waar. Voor Opel Combotjes en Vivaro's zijn niet aan te slepen. Denk dat dr per jaar een 30 - 35 combotjes total loss gaan en 15 - 20 Vivarotjes.
Ik zie het een paar keer per week wel voorbij komen dat iemand is doorgereden en dat toch iemand het heeft gezien en het kenteken is opgeschreven.
Maar ik heb gewoon een door 2 partijen ondertekend schadeformulier, sterker nog de tegenpartij heeft gisteren al schriftelijk de aansprakelijkheid erkent voor een schade van eergisteren. Das lekker snel iig
Alle vooroordelen over lease-rijders zijn waar. Voor Opel Combotjes en Vivaro's zijn niet aan te slepen. Denk dat dr per jaar een 30 - 35 combotjes total loss gaan en 15 - 20 Vivarotjes.
Ik zie het een paar keer per week wel voorbij komen dat iemand is doorgereden en dat toch iemand het heeft gezien en het kenteken is opgeschreven.
Maar ik heb gewoon een door 2 partijen ondertekend schadeformulier, sterker nog de tegenpartij heeft gisteren al schriftelijk de aansprakelijkheid erkent voor een schade van eergisteren. Das lekker snel iig

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Je kan natuurlijk 1000 euro vangen, en voor 100 euro gebruikt spul monteren. Dan heb je 900 euro verdiend met niks doen 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Williams gaat op korte termijn naar de schadehersteller. Door allerlei omstandigheden geen tijd gehad om em weg te brengen.
Goed het Turbo ding is weer door de APK heen
Voor heeeeeel weinig nieuwe koni geel achterop gegooid, dat merk je wel direct zeg!! De oude schokbrekers bleken toch slechter dan gedacht
Nieuwe CO schroef dr in en andere 209 ontsteking ipv 257. Nu was ik vanavond hier in de buurt wat aan het klooien met het turbotje en het valt me op dat hij ineens giga klapt op het moment dat je het gas loslaat (erger dan die van Arco) ook rijdt ie schokkerig op het moment dat je op een constante snelheid rijdt.
Ligt dit aan de ontstekeing? Of ligt die aan een afstelling op de carb?
Af en toe klappen is wel leuk maar nu is het echt verschrikkelijk!
Goed het Turbo ding is weer door de APK heen

Voor heeeeeel weinig nieuwe koni geel achterop gegooid, dat merk je wel direct zeg!! De oude schokbrekers bleken toch slechter dan gedacht

Nieuwe CO schroef dr in en andere 209 ontsteking ipv 257. Nu was ik vanavond hier in de buurt wat aan het klooien met het turbotje en het valt me op dat hij ineens giga klapt op het moment dat je het gas loslaat (erger dan die van Arco) ook rijdt ie schokkerig op het moment dat je op een constante snelheid rijdt.
Ligt dit aan de ontstekeing? Of ligt die aan een afstelling op de carb?
Af en toe klappen is wel leuk maar nu is het echt verschrikkelijk!
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Ik heb de oude er van de week afgehaald en de rubbers waren helemaal uitgedroogd en ik kon ze met de hand al redelijk induwenDennisT schreef:Schokbrekers nu alweer kapot? Heb de oude hier ook nog liggen. Mooi dat ie weer door de APK is![]()

Die gele koni's zijn trouwens wel goed merkbaar, wat rijdt dat een stuk lekkerder zeg!
Vanmiddag de 5 even goed "getest", nadat ik er gisterenavond nog een andere ontsteking op heb gezet rijdt ie weer als een trein

De 209 ontsteking die ik had gevonden was dus blijkbaar niet zo lekker meer.
Kwam verder zonder problemen door de APK heen, moet nu alleen nog opzoek naar een elektrisch raammechanisme voor de linkerzijde en de twee schakelaars want die hebben het begeven en zeker met dit weer is het erg fijn als ze het doen. Heeft iemand toevallig deze dingen nog liggen?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Door een onhandigheid van mij heeft de 5 voorschade.
Het totaal uit elkaar halen en opnieuw laten spuiten stond al op de planning maar komt nu eerder.
Vanmiddag de auto neergezet en gehele front eraf gehaald. Vanavond de bekleding eruit gehaald.
Er is ooit roest hersteld bij deze 5 in de kofferbak. Linkerzijde, rechterzijde en bij de achterklep. Hele zooi zit ongesmeerd met een soort kit/tectiel. Alleen hebben ze het niet goed gedaan en zit hier onder toch weer roest
Volgens mij niet echt een bekend Renault plek toch?
Voor de nieuwsgierige mensen, de foto's volgen morgen wel. De kleur blijft 348 panda wit.
Het totaal uit elkaar halen en opnieuw laten spuiten stond al op de planning maar komt nu eerder.
Vanmiddag de auto neergezet en gehele front eraf gehaald. Vanavond de bekleding eruit gehaald.
Er is ooit roest hersteld bij deze 5 in de kofferbak. Linkerzijde, rechterzijde en bij de achterklep. Hele zooi zit ongesmeerd met een soort kit/tectiel. Alleen hebben ze het niet goed gedaan en zit hier onder toch weer roest

Voor de nieuwsgierige mensen, de foto's volgen morgen wel. De kleur blijft 348 panda wit.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Bumper zit een scheur in, schadehersteller zegt dat ie em nog kan redden. Hij gaat dat iig proberen anders een nieuwe halen. Wel zijn de klemmetjes aan de zijkant goed geraakt.
Gril zit een barst in, nog even kijken,
Koplamp is verloren net zoals het knipperlicht. Zijscherm is ook wel geraakt.
Het frame/chassis waarin de koplamp zit heeft toch wel een tikie gehad en staat was scheef. Moet gericht worden anders nieuwe inlassen. Die zijn toch zo te krijgen? of is dat een heel front?
Gril zit een barst in, nog even kijken,
Koplamp is verloren net zoals het knipperlicht. Zijscherm is ook wel geraakt.
Het frame/chassis waarin de koplamp zit heeft toch wel een tikie gehad en staat was scheef. Moet gericht worden anders nieuwe inlassen. Die zijn toch zo te krijgen? of is dat een heel front?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Succes met opknappen. Enne... spullen voor het front zijn los leverbaar zoals o.a het koplamphuis.... 
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Mooi, ik denk dat ik donderdag even langskom om wat zooi te bestellen.
Vandaag weinig gedaan, even met een schroevendraaier opzoek geweest naar slechte plekken. Achter de koplampen / waar de voorbumper bevestiging zit is aan de beurt en linksachter is het al ver heen.
Heeft iemand een truc om die skirt er netjes af te pakken zonder de kans dat het scheurt of breekt?
Vandaag weinig gedaan, even met een schroevendraaier opzoek geweest naar slechte plekken. Achter de koplampen / waar de voorbumper bevestiging zit is aan de beurt en linksachter is het al ver heen.
Heeft iemand een truc om die skirt er netjes af te pakken zonder de kans dat het scheurt of breekt?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Hoe bedoel je?WouterW schreef: Heeft iemand een truc om die skirt er netjes af te pakken zonder de kans dat het scheurt of breekt?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Vanavond de achterkant eraf gehaald. Bumper, achterlichten en de achterste verbreeders,
Eerst even een fototje van de voorkant. Die heb ik gisteren al uit elkaar getrokken.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
sorry foto is wat wazig,
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
Achterkant eraf gehaald.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
Tja wat kom je dan tegen,
Linkerzijde en achter
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
rechts;
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... 282%29.JPG[/img]
Nog genoeg te doen.
Ik heb de GT vanaf maar weer zo teruggezet
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... 270052.JPG[/img]
Sorry voor het "Ghetto-style" sleutelen maar aangezien de eigenaar van de schuur waar ik kan staan op vakantie is kan ik er niet in. Ook heeft mn oom vorige week mn steunen geleend voor zijn MG. Een paar stenen boden uitkomst vanaaf
Donderdag gaan we weer verder.
Eerst even een fototje van de voorkant. Die heb ik gisteren al uit elkaar getrokken.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
sorry foto is wat wazig,
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
Achterkant eraf gehaald.
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
Tja wat kom je dan tegen,
Linkerzijde en achter
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
rechts;
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... ium%29.JPG[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... 282%29.JPG[/img]
Nog genoeg te doen.
Ik heb de GT vanaf maar weer zo teruggezet
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... 270052.JPG[/img]
Sorry voor het "Ghetto-style" sleutelen maar aangezien de eigenaar van de schuur waar ik kan staan op vakantie is kan ik er niet in. Ook heeft mn oom vorige week mn steunen geleend voor zijn MG. Een paar stenen boden uitkomst vanaaf

Donderdag gaan we weer verder.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
zonde van de schade
ik dacht eigenlijk dat er veel minder roest onder zat
ik dacht eigenlijk dat er veel minder roest onder zat
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Klopt. Het kan erger.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Die plekken achteraan op de dorpel had ik ook. Bij mij was het nog net niet helemaal door. Mooie stukjes in laten zetten en zag er weer super uit
Hoe waren de achterbumperophangingen? Ben alleen nog benieuwd hoe het er achter de accu en oner je raampjes eruit ziet
Bij je achteraampjes waren al wel wat plekken zichtbaar kan ik me herinneren?
Succes met het demonteren van alles en laat je niet uit het veld slaan door al die roest he
Zijn veel mensen die het meteen opgeven...
Wel goede motivatie dit, ik moet binnenkort ook maar eens beginnen met demontage van de zwarte

Hoe waren de achterbumperophangingen? Ben alleen nog benieuwd hoe het er achter de accu en oner je raampjes eruit ziet
Succes met het demonteren van alles en laat je niet uit het veld slaan door al die roest he
Wel goede motivatie dit, ik moet binnenkort ook maar eens beginnen met demontage van de zwarte

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi